Rocznie galerię odwiedza ponad 2,7 mln klientów. Są to głównie mieszkańcy Słupska i okolic. Latem dołączają do nich turyści, wśród których są też goście zza granicy. W wyborze najemców stawiamy przede wszystkim na znane marki. Mamy wśród swoich najemców delikatesy Delima, Reserved, home&you, Cropp Town, a także C&A, Orsay, Monnari, CCC, Euro RTV AGD i innych. W grudniu 2012 roku otworzyliśmy sklep popularnej w Słupsku marki Vabbi. Cały czas się rozwijamy i planujemy kolejne otwarcia, już na wiosnę otworzą się kolejne, nowe sklepy: Mohito i House.
Nasza galeria znajduje się w centrum miasta. Klienci przychodzą do nas głównie na zakupy, choć mamy przygotowane również atrakcje dla dzieci: mini ciuchcię, która cieszy się wielkim powodzeniem, podobnie jak centrum zabaw dla dzieci Bajkowy labirynt, w którym mogą się bawić. Aranżując przestrzeń w pasażach galerii zapewniliśmy klientom miejsca, w których po dokonaniu zakupów zrelaksują się przy kawie, dobrym ciastku, a w tym czasie dzieci mogą skorzystać z ciuchci lub placu zabaw.
Organizując eventy na terenie galerii stawiamy na różnorodność. Proponujemy naszym klientom cykliczne akcje prosprzedażowe, atrakcje dla najmłodszych oraz spotkania z celebrytami. W październiku 2012 roku na evencie urodzinowym gościła u nas Katarzyna Cichopek wraz z Marcinem Hakielem, w listopadzie p. Małgorzata Rozenek znana z programu „Perfekcyjna Pani Domu”. Cały grudzień organizowaliśmy prosprzedażową akcję „Rozdajemy prezenty” w której codziennie od 1 do 24 grudnia rozdawaliśmy prezenty naszym klientom. Ponadto każdego roku zapewniamy odwiedzającym galerię warsztaty tworzenia tradycyjnych ozdób wielkanocnych, bożonarodzeniowych, które cieszą się dużą popularnością.
Galeria Słupsk jest niedużym obiektem usytuowanym w centrum miasta w pobliżu Urzędu Miasta Słupsk oraz wielu lokalnych firm. Naszym celem jest stworzenie atmosfery kameralności towarzyszącej zakupom, spotkaniom biznesowym w ciągu tygodnia. Weekendy natomiast obfitują w wydarzenia prospołeczne, prozdrowotne oraz charytatywne, które cieszą się dużym uznaniem wśród lokalnej społeczności. Planujemy również ruszyć z cykliczną akcją skierowaną do kobiet, niedużą ale na stałe wpisaną do harmonogramu naszych działań marketingowych. Chcemy być blisko mieszkańców Słupska, współpracować z lokalnymi stowarzyszeniami i fundacjami, organizując konkursy i liczne akcje specjalne dla dzieci i młodzieży. Chcemy aby Galeria Słupsk była nie tylko galerią w centrum miasta, ale również galerią w centrum życia mieszkańców Słupska i okolic.
W 2013 roku planujemy nadal się rozwijać, ściągać do Słupska nowe marki, oraz tak, jak wspomniałem zbliżyć się bardziej do mieszkańców Słupska, poprzez działalność społeczno- edukacyjną. Chcemy sprawić, aby w galerii przyjemnie robiło się zakupy i spędzało czas wolny. Będziemy kontynuować dotychczasową strategię, uwzględniając tym samym koncepcję Społecznej Odpowiedzialności Biznesu oraz bardziej skupiać się na wydarzeniach związanych z życiem lokalnej społeczności i wspierać działalność charytatywną.
Tagi: