Galeria Jastrzębie jest stosunkowo "młodym" obiektem, ale w tym roku zostaną wprowadzone liczne zmiany, aby klientom jeszcze przyjemniej robiło się zakupy. Prócz pojawienia się nowych najemców, zostanie również przebudowana część gastronomiczna. O powodach i etapie zmian opowiedział nam Karol Kalicki, wiceprezes spółek grupy Polimeni, prokurent Skyline Management Sp. z o.o.
Galeria Jastrzębie jest stosunkowo nowym obiektem, w marcu miną 3 lata od jej otwarcia. Cały czas się zmieniamy, aby dopasować profil galerii, oraz jej ofertę do potrzeb i oczekiwań naszych klientów, których co roku przybywa. Przebudowa wewnątrz Galerii Jastrzębie jest wynikiem podpisania aż czterech umów najmu ze znanymi markami grupy LPP. W galerii pojawią się nowe sklepy: Home & You, Cropp, Mohito oraz Sinsay. Posiadamy prawomocne pozwolenie na budowę - związane to jest ze zmianą funkcji: z części pasażu (holu) oraz części powierzchni po gastronomii zmieniamy funkcję na handlową ( na nowy lokal handlowy). Decyzja konserwatora zabytków przy tej inwestycji - nie jest wymagana. Planowane terminy przejęcia sklepów to w zależności od lokalu koniec marca i początek kwietnia, natomiast otwarcie sklepów dla klientów planowane jest dla poszczególnych sklepów od końca marca, do końca kwietnia 2013 roku.
By móc wprowadzić do obiektu sklepy, przebudowana zostanie tzw. „strefa gastronomiczna” z częścią pasażu. Z istniejących lokali wydzielamy nowe lokale wg. potrzeb Klienta oraz częściowo wykonujemy także adaptację polegającą na połączeniu istniejących lokali. Wykonujemy prace wyburzeniowe, konstrukcyjno - budowlane (nowe ściany działowe GK, nowe podkonstrukcje, nowe witryny), oraz roboty z zakresu prac instalacji sanitarnych i elektrycznych. Na poziomie +1 pozostaną lokale gastronomiczne: DaGrasso oraz serwujący kuchnię azjatycką Guty. Natomiast Grycan przeniesiony zostanie na poziom O obok schodów ruchomych. Dzięki wprowadzonym w centrum zmianom ok.1044 m2 powierzchni zostanie zaadoptowane pod nowe sklepy.
Przy doborze najemców kierujemy się przede wszystkim profilem klienta – jego oczekiwaniami i wymaganiami a także zapewnieniem jak najszerszej, różnorodnej oferty całej galerii. Chcemy, aby galeria była kojarzona z modą (szeroki wybór) oraz wygodnymi zakupami również w pozostałych branżach.
Tagi: