O aktualnym etapie prac związanych z realizacją Morskiego Parku Handlowego w Gdańsku mówi Kamilia Kowalska, Marketing & Communication Specialist, Liebrecht & wooD Poland Sp. z o.o.
- Mija rok, odkąd rozpoczęły się prace budowlane przy Morskim Parku Handlowym (MPH), pierwszym tego typu kompleksie na Pomorzu, który łączyć będzie formułę centrum typu outlet oraz tradycyjnego parku handlowego. Generalnym wykonawcą inwestycji Liebrecht & wooD jest firma Hochtief Polska. Wszystkie prace idą zgodnie z założonym harmonogramem. Otwarcie pierwszej fazy inwestycji odbędzie się już 15-go kwietnia tego roku.
- Morski Park Handlowy będzie oddawany w dwóch fazach. Pierwszy etap obejmie otwarcie hipermarketu Carrefour (powierzchnia najmu 8 412 mkw.) wraz z galerią handlową i licznymi butikami oraz wielkopowierzchniowego marketu OBI (powierzchnia najmu 10 975 mkw.). Nad galerią handlową znajduje się również 1633 mkw. powierzchni biurowej do wynajęcia. Do użytku klientów oddany będzie także parking na ponad 962 samochody. Jeśli chodzi o najemców Morskiego Parku Handlowego, ważną informacją jest to, że istniejące od 2005 roku centrum wyprzedażowe Fashion House Outlet Centre, stanie się jego częścią.
- W drugiej fazie zamierzamy oddać do użytku powierzchnie typu „big-box”, stację benzynową i restaurację typu „drive-in”. Oddanie tej fazy inwestycji zaplanowane jest na trzeci kwartał 2011 roku.
- Podsumowując - w Morskim Parku Handlowym do dyspozycji najemców oddane zostanie 63 000 mkw. powierzchni handlowej. Całkowita powierzchnia najmu wraz z Fashion House wyniesie 86 000 mkw., natomiast całkowita powierzchnia działki, na której znajdzie się kompleks wynosi 160 247 mkw. W jej skład wchodzić także parking na 1500 samochodów. Komercjalizacją Morskiego Parku Handlowego zajmuje się agencja CB Richard Ellis. Zainteresowanie najemców jest duże i z całą pewnością już wkrótce będziemy mogli pochwalić się kolejnymi podpisanymi umowami najmu.
Tagi: