Justyna Półtorak, May Way: Galerie stają się „drugim domem” współczesnego człowieka

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-10-23 | 08:00
Polski rynek odzieżowy to bardzo konkurencyjna branża, w której odnajdują się tylko najlepsi. W jaki sposób wyróżnić się wśród konkurencji? Coraz częściej firmy decydują się na działalność multibrandową, oferując kolekcje starannie wyselekcjonowanych marek. Tym samym na rynku przybywa nowych formatów sprzedaży, tzw. concept store’ów, czyli butików, które stawiają przede wszystkim na wysoką jakość obsługi. Jednym z nich, właśnie debiutującym,  jest May Way Concept Store, o którym w wywiadzie dla redakcji portalu Galeriehandlowe.pl mówi Justyna Półtorak, prezes firmy.

Dlaczego zdecydowali się Państwo na otwarcie swoich salonów w centrach i galeriach handlowych?
Zdecydowaliśmy się na otwarcie salonów w centrach i galeriach handlowych, gdyż stały się one nie tylko miejscem handlu, ale również pełnią rolę kompleksową, czyli taką, w których całe rodziny spędzają czas wolny. Restauracje, place zabaw dla dzieci, kino, siłownia, usługi bankowe, urzędy miasta, poczta – galerie stają się „drugim domem” współczesnego człowieka. Chociaż Polska jest krajem, gdzie nasycenie galeriami jest największe w Europie, to wciąż istnieją punkty chętnie odwiedzane i cieszące się dobrą opinią. Przewagą galerii handlowych jest to, że możemy załatwić wiele spraw i cieszyć się wieloma rozrywkami "pod jednym dachem".
Jak oceniają Państwo dotychczasową współpracę z zarządcami centrów i galerii handlowych?
Jak do tej pory spotkaliśmy się z przychylnością ze strony galerii. W punktach, które funkcjonują dobrze nie ma potrzeby kontaktowania się z zarządcami. Na dzień dzisiejszy współpraca ogranicza się do działu marketingu i działu technicznego. W biznesie trzeba zakładać każdy scenariusz, więc zabezpieczając się umowy przygotowujemy na gorsze czasy, które jak na razie nas omijają. Myślę, że miarodajnie współpracę można ocenić dopiero wtedy, gdy trzeba zmierzyć się z jakimś problemem.
Jak widzą Państwo aktualną sytuację na rynku odzieżowym? Czy zauważalny jest wzrost/spadek klientów dokonujących zakupy?
Sytuacja na rynku odzieżowym nie jest łatwa. Jednak jeżeli chodzi o nasz Concept zauważamy wzrost klientów robiących zakupy. Również pozytywną dla nas tendencją jest dokonywanie zakupów kompleksowych, czyli kupowanie przez naszych klientów całych stylizacji, a nie tylko pojedynczych elementów garderoby.
Ile salonów firmowych May Way zostało uruchomionych dotychczas? Jakie są Państwa plany rozwoju na kolejny lata?
Dotychczas otworzyliśmy dwa salony wielko powierzchniowe - pierwszy w rzeszowskim centrum kulturalno – usługowym na poziomie 0, oraz drugi w krakowskiej galerii na poziomie 1. W najbliższej przyszłości skupimy się na kanale sprzedaży internetowej. Jednak z całą pewnością salony MayWay Concept Store sukcesywnie będą otwierać się w największych miastach w Polsce.
Rynek odzieży w Polsce przybiera coraz większych rozmiarów. Jaki czynnik konkurencyjności Państwa zdaniem odgrywa w tym segmencie największe znaczenie?
Rynek odzieżowy, który reprezentuje MayWay Concept Store składa się przede wszystkim z marek premium, dlatego wyniki sprzedaży są uzależnione od wysokiego poziomu obsługi, który reprezentujemy w naszych salonach. Indywidualne podejście, różnorodność towaru, zamawianie rozmiarów na potrzeby klienta, stylizowanie całej sylwetki wraz z uwzględnieniem akcesoriów i dodatków oraz świetna jakość to naszym zdaniem podstawa sukcesu. Nie bez znaczenia dla klientów jest design naszych salonów, który jest funkcjonalny, ale zarazem niebanalny i sprzyja dobrej atmosferze zakupów. Duży nacisk kładziemy również na ekspozycję towaru oraz wiedzę na temat trendów wśród naszych sprzedawców. W większości sklepów z odzieżą wiele proponowanych produktów to towary typu basic uzupełniane modelami fashion, u nas jest odwrotnie – skupiamy się na modowych produktach, oryginalnych wzorach i „perełkach”, które warto mieć w swojej garderobie. Badamy potrzeby klienta i chcemy wychodzić im naprzeciw. Tworząc brand mix oraz wybierając kolekcje działamy regionalnie, to znaczy że przygotowujemy oferty skierowane pod konkretne miasto i jego mieszkańców. Wbrew pozorom gusta, rozmiary i potrzeby danego regionu kraju, często bywają rożne, a każdy zasługuje na to by czuć się wyjątkowo. Naszą maksymą, która towarzyszy nam na co dzień jest dbanie o to, aby nasi klienci przede wszystkim miło spędzili u nas czas, gdyż zakupy to ma być przyjemność.
Tagi:
Oceń artykuł:

Justyna Półtorak, May Way: Galerie stają się „drugim domem” współczesnego człowieka

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.