Sklep internetowy Top Secret w 2012 r. obchodził 4-lecie swojej działalności. W strukturze sprzedaży Grupy Redan zajmuje wysoką pozycję i zyskuje coraz większe znaczenie, dlatego też spółka wiąże z elektroniczną platformą sprzedaży ambitne plany rozwoju. O szczegółach informuje Justyna Łabecka, dyrektor działu sprzedaży internetowej.
Sklep internetowy Top Secret istnieje od września 2008 i stale się rozwija. Z roku na rok stanowi coraz większy udział w sprzedaży sektora fashion Grupy Kapitałowej Redan. W 2012 r. nastąpiło podwojenie sprzedaży i blisko trzykrotny wzrost odwiedzin witryny.
W sklepie dostępny jest asortyment wszystkich marek sektora modowego Redanu: Top Secret, Troll i Drywash. Z założenia asortyment nie różni się, jest taki sam jak w sklepach stacjonarnych. Jednak, z racji braku ograniczeń miejsca dla ekspozycji towarów, zwykle e-sklep posiada najszerszą ofertę. Bieżące kolekcje uzupełnione są produktami z poprzednich sezonów w części outletowej.
Dodatkowo sklep oferuje produkty znanych polskich marek, bieliznę, rajstopy, oraz okazjonalnie artykuły do dekoracji wnętrz z linii Top Secret HOME. Wprowadzone towary uzupełniają dotychczasową ofertę, a odwiedzającym dają możliwość poszerzenia koszyka zakupów i większego wyboru.
Grupa Kapitałowa Redan traktuje e-commerce jako jeden z najbardziej perspektywicznych kanałów sprzedaży, który ma strategiczne znaczenie. Udział sklepu internetowego Top Secret, w sprzedaży sektora modowego w pierwszym półroczu 2012 r. wyniósł już 10% i jeszcze rośnie.
Wszystkie akcje promocyjne dostępne dla klientów w sieci sklepów tradycyjnych są także dostępne on-line. Głównymi narzędziami działań marketingowych są systematyczne mailingi do klientów oraz kampanie internetowe w sieci Google. Informacje o sklepie on-line znajdują się na witrynach i w przymierzalniach placówek stacjonarnych.
W planach rozwoju na 2013 r. jest kontynuacja dynamicznego wzrostu. Przewidywana dynamika oscyluje na poziomie 150%-180%. Redan zamierza to osiągnąć m.in. dzięki nowoczesnej platformie internetowej, która niebawem zostanie uruchomiona. Platforma jest nowoczesnym systemem, odpowiadającym rosnącym wymaganiom klientów, odpowiada wyzwaniom technologicznym i znacznie większym potrzebom sprzedażowym. Będzie zupełnie nowy layout i ulepszone funkcjonalności.
Cały czas asortyment sklepu poszerzany jest o nowe marki (ostatnio Gatta i Kinga).
Tagi: