Justyna Łabecka, Top Secret: W 2012 r. nastąpiło podwojenie sprzedaży w e-sklepie

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-01-11 | 09:00
Sklep internetowy Top Secret w 2012 r. obchodził 4-lecie swojej działalności. W strukturze sprzedaży Grupy Redan zajmuje wysoką pozycję i zyskuje coraz większe znaczenie, dlatego też spółka wiąże z elektroniczną platformą sprzedaży ambitne plany rozwoju. O szczegółach informuje Justyna Łabecka, dyrektor działu sprzedaży internetowej.

Sklep internetowy Top Secret istnieje od września 2008 i stale się rozwija. Z roku na rok stanowi coraz większy udział w sprzedaży sektora fashion Grupy Kapitałowej Redan.  W 2012 r. nastąpiło podwojenie sprzedaży i blisko trzykrotny wzrost odwiedzin witryny.  
W sklepie dostępny jest asortyment wszystkich marek sektora modowego Redanu: Top Secret, Troll i Drywash. Z założenia asortyment nie różni się, jest taki sam jak w sklepach stacjonarnych. Jednak, z racji braku ograniczeń miejsca dla ekspozycji towarów, zwykle e-sklep posiada najszerszą ofertę. Bieżące kolekcje uzupełnione są produktami z poprzednich sezonów w części outletowej.
Dodatkowo sklep oferuje produkty znanych polskich marek, bieliznę, rajstopy, oraz okazjonalnie artykuły do dekoracji wnętrz z linii Top Secret HOME. Wprowadzone towary uzupełniają dotychczasową ofertę, a odwiedzającym dają możliwość poszerzenia koszyka zakupów i większego wyboru.
Grupa Kapitałowa Redan traktuje e-commerce jako jeden z najbardziej perspektywicznych kanałów sprzedaży, który ma strategiczne znaczenie. Udział sklepu internetowego Top Secret, w sprzedaży sektora modowego w pierwszym półroczu 2012 r. wyniósł już 10% i jeszcze rośnie.
Wszystkie akcje promocyjne dostępne dla klientów w sieci sklepów tradycyjnych są także dostępne on-line. Głównymi narzędziami działań marketingowych są systematyczne mailingi do klientów oraz  kampanie internetowe w sieci Google. Informacje o sklepie on-line znajdują się na witrynach i w przymierzalniach placówek stacjonarnych.
W planach rozwoju na 2013 r. jest kontynuacja dynamicznego wzrostu. Przewidywana dynamika oscyluje na poziomie 150%-180%. Redan zamierza to osiągnąć m.in. dzięki nowoczesnej platformie internetowej, która niebawem zostanie uruchomiona. Platforma jest nowoczesnym systemem, odpowiadającym rosnącym wymaganiom klientów, odpowiada  wyzwaniom technologicznym i znacznie większym potrzebom sprzedażowym. Będzie zupełnie nowy layout i ulepszone funkcjonalności.
Cały czas asortyment sklepu poszerzany jest o nowe marki (ostatnio Gatta i Kinga).
Tagi:
Oceń artykuł:

Justyna Łabecka, Top Secret: W 2012 r. nastąpiło podwojenie sprzedaży w e-sklepie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.