Jolanta Matyńska-Kalata, Neinver: To co nas wyróżnia na tle konkurencji to niższe ceny

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-10-01 | 08:14
W tym roku mija 10 lat od kiedy w Polsce pojawiły się centra handlowe Factory. Jak zarządcy podsumowują ten czas? Czym charakteryzuje się tenant mix outletów Factory? Co uważają za największy sukces i jakie są najbliższe plany związane z centrami outlet Factory opowiedziała Jolanta Matyńska - Kalata, marketing manager Neinver Asset Management, właściciel i zarządca centrów outletowych Factory.


10 lat funkcjonowania outletów Factory to ciągły rozwój, pozyskiwanie kolejnych światowych Marek, wzrost sprzedaży i ponad 70 mln klientów, w tym również zza granicy.
W Factory klienci znajdą sklepy znanych i cenionych marek, zarówno na świecie jak i w Polsce. Wśród naszych najemców, są zarówno sklepy sportowe (Adidas, Puma, Nike), jeansowe ( Levi’s. Wrangler, Big Star), dziecięce (Smyk Cały dla Małych! – pierwszy w Polsce sklep outletowy), z odzieżą damską i męska ( Desigual – jeden z trzech w Polsce!, Vero Moda, Pierre Cardin, Mango, Simple, Solar), obuwniczne (Venezia, Gino Rossi, Bagatt, Ecco) a także bielizną ( Triumph, Celzedonia/Intimissimi, Gatta). Tenant mix daje możliwość dokonania zakupów ubrań i dodatków znanych marek, zawsze od 30 do 70% taniej, niż w sklepach regularnych.
Zależy nam na komforcie naszych klientów i na tym, aby czas spędzony w Centrach Outlet Factory był miłym wspomnieniem. Nasi klienci znajdą w centrach zarówno kawiarnie, restauracje, bezpłatne place zabaw dla dzieci, centra posiadają również parkingi podziemne, które są dla klientów udogodnieniem w deszczowe dni. Centra Factory zadbały także o to, aby znajdowały się w nich strefy, wyposażone w wygodne fotele. Wszelkie sugestie i opinie naszych klientów są dla nas bardzo ważne. Przy organizacji wszelkiego rodzaju akcji kierujemy się również uwagami i pomysłami naszych najemców.
Factory stawia na styl. Kampania Manifest Your Style, której drugą edycję klienci centrum zobaczyli pod koniec września 2012 roku, jest pierwszą tego typu kampanią w Polsce, której celem jest zachęcenie klientów do swobodnego wyrażania siebie i celebracji indywidualnego stylu. Właśnie dlatego jej bohaterami są autentyczne osoby, a nie profesjonalni modele. Są to ludzie, którzy swoją pasją do mody dzielą się z innymi na łamach swoich blogów. Wyzwanie rzucone przez Factory podjęli: studentka Jestem Kasia z bloga Jestem Kasia, Honorata, czyli mama i żona a w wolnym czasie autorka bloga Familijnie, Michał w sieci znany jako Mr.Vintage, Łukasz z My Anatomy of  Fashion oraz Paula prowadząca swoje zapiski pod tytułem Beauty-Fashion-Shopping.  Sama forma bloga staje się coraz bardziej popularna i zyskuje coraz więcej zwolenników – stąd też jej obecność i w naszym repertuarze działań dla Factory. W jesiennej kampanii podkreślamy swoją liderską pozycję na rynku. A co najważniejsze - pokazujemy, że mamy wsparcie autorytetów w dziedzinie stylu. Oni mówią za nas. Bohaterowie kampanii pojawili się na billboardach w czterech miastach Polski – Krakowie, Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu, gdzie znajdują się centra Factory. Tym, co nas szczególnie odróżnia od konkurencji, to ceny, które zawsze są tańsze od 30 do 70 proc.
Każda nagroda jest dla nas wielkim wyróżnieniem i motywuje do dalszych starań o zadowolenie klientów. Było ich wiele, jedne z ostatnich to między innymi Certfikat Breeam oraz CEE Retail Real Estate Awards dla najlepszego centrum.
Planami na najbliższą przyszłość jest pozyskanie we wszystkich centrach kolejnych znanych światowych marek, ale przede wszystkim sprawienie, aby Factory odwiedzało jeszcze więcej klientów.
Tagi:
Oceń artykuł:

Jolanta Matyńska-Kalata, Neinver: To co nas wyróżnia na tle konkurencji to niższe ceny

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.