10 lat funkcjonowania outletów Factory to ciągły rozwój, pozyskiwanie kolejnych światowych Marek, wzrost sprzedaży i ponad 70 mln klientów, w tym również zza granicy.
W Factory klienci znajdą sklepy znanych i cenionych marek, zarówno na świecie jak i w Polsce. Wśród naszych najemców, są zarówno sklepy sportowe (Adidas, Puma, Nike), jeansowe ( Levi’s. Wrangler, Big Star), dziecięce (Smyk Cały dla Małych! – pierwszy w Polsce sklep outletowy), z odzieżą damską i męska ( Desigual – jeden z trzech w Polsce!, Vero Moda, Pierre Cardin, Mango, Simple, Solar), obuwniczne (Venezia, Gino Rossi, Bagatt, Ecco) a także bielizną ( Triumph, Celzedonia/Intimissimi, Gatta). Tenant mix daje możliwość dokonania zakupów ubrań i dodatków znanych marek, zawsze od 30 do 70% taniej, niż w sklepach regularnych.
Zależy nam na komforcie naszych klientów i na tym, aby czas spędzony w Centrach Outlet Factory był miłym wspomnieniem. Nasi klienci znajdą w centrach zarówno kawiarnie, restauracje, bezpłatne place zabaw dla dzieci, centra posiadają również parkingi podziemne, które są dla klientów udogodnieniem w deszczowe dni. Centra Factory zadbały także o to, aby znajdowały się w nich strefy, wyposażone w wygodne fotele. Wszelkie sugestie i opinie naszych klientów są dla nas bardzo ważne. Przy organizacji wszelkiego rodzaju akcji kierujemy się również uwagami i pomysłami naszych najemców.
Factory stawia na styl. Kampania Manifest Your Style, której drugą edycję klienci centrum zobaczyli pod koniec września 2012 roku, jest pierwszą tego typu kampanią w Polsce, której celem jest zachęcenie klientów do swobodnego wyrażania siebie i celebracji indywidualnego stylu. Właśnie dlatego jej bohaterami są autentyczne osoby, a nie profesjonalni modele. Są to ludzie, którzy swoją pasją do mody dzielą się z innymi na łamach swoich blogów. Wyzwanie rzucone przez Factory podjęli: studentka Jestem Kasia z bloga Jestem Kasia, Honorata, czyli mama i żona a w wolnym czasie autorka bloga Familijnie, Michał w sieci znany jako Mr.Vintage, Łukasz z My Anatomy of Fashion oraz Paula prowadząca swoje zapiski pod tytułem Beauty-Fashion-Shopping. Sama forma bloga staje się coraz bardziej popularna i zyskuje coraz więcej zwolenników – stąd też jej obecność i w naszym repertuarze działań dla Factory. W jesiennej kampanii podkreślamy swoją liderską pozycję na rynku. A co najważniejsze - pokazujemy, że mamy wsparcie autorytetów w dziedzinie stylu. Oni mówią za nas. Bohaterowie kampanii pojawili się na billboardach w czterech miastach Polski – Krakowie, Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu, gdzie znajdują się centra Factory. Tym, co nas szczególnie odróżnia od konkurencji, to ceny, które zawsze są tańsze od 30 do 70 proc.
Każda nagroda jest dla nas wielkim wyróżnieniem i motywuje do dalszych starań o zadowolenie klientów. Było ich wiele, jedne z ostatnich to między innymi Certfikat Breeam oraz CEE Retail Real Estate Awards dla najlepszego centrum.
Planami na najbliższą przyszłość jest pozyskanie we wszystkich centrach kolejnych znanych światowych marek, ale przede wszystkim sprawienie, aby Factory odwiedzało jeszcze więcej klientów.