Jolanta Matynska-Kalata, Neinver: Najważniejszy jest innowacyjny pomysł

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-10-19 | 08:14
Factory jako centrum typowo modowe w drugiej odsłonie kampanii reklamowej Manifest Your Style zaprosiła do sesji zdjęciowej niezależnych twórców opinii, blogerów modowych. Tak samo jak w przypadku pierwszej edycji kampanii również i tym razem wizerunki osób pojawiły się na billboardach w czterech miastach Polski. O szczegółach i różnicach kampanii Manifest Your Style opowiedziała Jolanta Matyńska - Kalata, marketing manager Neinver Asset Management, właściciel i zarządca centrów outletowych Factory.

W poprzednich dwóch kampaniach Manifest Your Style bohaterami byli klienci centrów Factory. Chodziło o to, aby przekonać zwykłych ludzi do tego, aby manifestowali swój styl. W najnowszej kampanii twórcy poszli o krok dalej – postawili na ewolucję stylu. Do sesji zdjęciowej zaproszeni zostali niezależni twórcy opinii, blogerzy modowi, którzy swoimi spostrzeżeniami na temat trendów i stylu dzielą się z internautami.
Wyzwanie rzucone przez Factory podjęli następujący blogerzy: studentka Jestem Kasia z bloga Fashion Salade, Honorata, czyli mama, żona i autorka bloga Familijnie, Michał w sieci znany jako Mr.Vintage, Łukasz z My Anatomy of Fashion oraz Paula prowadząca swoje zapiski pod tytułem Beauty-Fashion-Shopping.
Jako centrum typowo modowe korzystamy na stałe ze wsparcia osób zajmujących się zawodowo modą. Oni tylko upewniają nas w słuszności koncepcji promowania koncepcji Manifest Your Style, wskazując potencjał i zapotrzebowanie rynku na tego typu działania. Różne osoby związane z modą – styliści czy blogerzy modowi współpracują z nami w róznych zakresach, takich jak tworzenie sesji do magazynów modowych, prowadzenie wirtualnego showroomu Factory, kreowanie wpisów publikowanych na blogu Factory oraz moderowanie akcji na profilu Facebook.
Blogerzy wzięli udział w sesji zdjęciowej, a ich wizerunki pojawiły się billboardach w czterech miastach Polski, gdzie zlokalizowane są centra Factory – w Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu i Krakowie. Wzięli oni również udział konferencjach prasowych, podczas których mówili o idei smart shoppingu, korzyści wynikających z zakupów w outletach, prezentując przy tym swoje stylizacje. Obecnie to nasi partnerzy pomagający zrozumieć szerokiemu społeczeństwu koncepcję centrów outlet .
W poprzednich dwóch kampaniach Manifest Your Style bohaterami byli klienci centrów Factory. Chodziło o to, aby przekonać zwykłych ludzi do tego, aby manifestowali swój styl. W najnowszej kampanii poszliśmy o krok dalej – postawiliśmy na ewolucję stylu. Do sesji zdjęciowej zaproszeni zostali niezależni twórcy opinii, blogerzy modowi, którzy swoimi spostrzeżeniami na temat trendów i stylu dzielą się z internautami. Wcześniej stawiano na ideę manifestowania, teraz na samą ideę stylu w kontekście centrum outlet.
Zaproszenie do kampanii klientów centrum, autentycznych osób - mieszkańców miast, w których zlokalizowane są centra Factory a nie zawodowych modeli było pomysłem innowacyjnym. Zainteresowanie castingiem przerosło oczekiwania organizatorów, strona poprzez którą klienci Factory mogli zgłaszać swoje kandydatury cieszyła się tak dużą popularnością, że została zamieniona na blog – www.manifestyourstyle.pl.
Najważniejszy w kampanii jest innowacyjny pomysł, podkreślający atuty, to co nas odróżnia od konkurencji i to, co w głównej mierze możemy zaoferować naszym odbiorcom. Ważne, aby pomysł korespondował z obecnymi trendami rynkowymi.
Tagi:
Oceń artykuł:

Jolanta Matynska-Kalata, Neinver: Najważniejszy jest innowacyjny pomysł

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.