W poprzednich dwóch kampaniach Manifest Your Style bohaterami byli klienci centrów Factory. Chodziło o to, aby przekonać zwykłych ludzi do tego, aby manifestowali swój styl. W najnowszej kampanii twórcy poszli o krok dalej – postawili na ewolucję stylu. Do sesji zdjęciowej zaproszeni zostali niezależni twórcy opinii, blogerzy modowi, którzy swoimi spostrzeżeniami na temat trendów i stylu dzielą się z internautami.
Wyzwanie rzucone przez Factory podjęli następujący blogerzy: studentka Jestem Kasia z bloga Fashion Salade, Honorata, czyli mama, żona i autorka bloga Familijnie, Michał w sieci znany jako Mr.Vintage, Łukasz z My Anatomy of Fashion oraz Paula prowadząca swoje zapiski pod tytułem Beauty-Fashion-Shopping.
Jako centrum typowo modowe korzystamy na stałe ze wsparcia osób zajmujących się zawodowo modą. Oni tylko upewniają nas w słuszności koncepcji promowania koncepcji Manifest Your Style, wskazując potencjał i zapotrzebowanie rynku na tego typu działania. Różne osoby związane z modą – styliści czy blogerzy modowi współpracują z nami w róznych zakresach, takich jak tworzenie sesji do magazynów modowych, prowadzenie wirtualnego showroomu Factory, kreowanie wpisów publikowanych na blogu Factory oraz moderowanie akcji na profilu Facebook.
Blogerzy wzięli udział w sesji zdjęciowej, a ich wizerunki pojawiły się billboardach w czterech miastach Polski, gdzie zlokalizowane są centra Factory – w Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu i Krakowie. Wzięli oni również udział konferencjach prasowych, podczas których mówili o idei smart shoppingu, korzyści wynikających z zakupów w outletach, prezentując przy tym swoje stylizacje. Obecnie to nasi partnerzy pomagający zrozumieć szerokiemu społeczeństwu koncepcję centrów outlet .
W poprzednich dwóch kampaniach Manifest Your Style bohaterami byli klienci centrów Factory. Chodziło o to, aby przekonać zwykłych ludzi do tego, aby manifestowali swój styl. W najnowszej kampanii poszliśmy o krok dalej – postawiliśmy na ewolucję stylu. Do sesji zdjęciowej zaproszeni zostali niezależni twórcy opinii, blogerzy modowi, którzy swoimi spostrzeżeniami na temat trendów i stylu dzielą się z internautami. Wcześniej stawiano na ideę manifestowania, teraz na samą ideę stylu w kontekście centrum outlet.
Zaproszenie do kampanii klientów centrum, autentycznych osób - mieszkańców miast, w których zlokalizowane są centra Factory a nie zawodowych modeli było pomysłem innowacyjnym. Zainteresowanie castingiem przerosło oczekiwania organizatorów, strona poprzez którą klienci Factory mogli zgłaszać swoje kandydatury cieszyła się tak dużą popularnością, że została zamieniona na blog – www.manifestyourstyle.pl.
Najważniejszy w kampanii jest innowacyjny pomysł, podkreślający atuty, to co nas odróżnia od konkurencji i to, co w głównej mierze możemy zaoferować naszym odbiorcom. Ważne, aby pomysł korespondował z obecnymi trendami rynkowymi.
Tagi: