Od dnia otwarcia - 6 kwietnia 2011 - Galerię Słoneczną odwiedziło blisko 7,7 mln gości. To o milion więcej niż szacowaliśmy. Od dnia otwarcia „odwiedzalność” nie spadła poniżej 500 tys. miesięcznie, a wskaźniki dotyczące ilości klientów utrzymują się powyżej naszych założeń. Wskaźniki odwiedzin w galerii wyglądają imponująco w porównaniu do średniej krajowej. Nasz rynek docelowy to 650 tys. osób - mieszkańców Radomia (225 tys.) i okolic (klienci którzy nie muszą poświęcić więcej niż 45 minut, by dotrzeć do galerii). Docieramy do mieszkańców Przysuchy, Szydłowca, Iłży, Kozienic, Pionek, Zwolenia, Białobrzegów…, a nawet do Puław. Niewiele centrów handlowych w Polsce może poszczycić się dotarciem do tak szerokiego grona odbiorców.
Galeria Słoneczna ma bogatą, starannie dobraną ofertę, tak by zaspokoić potrzeby każdego - kobiet, mężczyzn i rodzin. Dążymy do stworzenia optymalnej oferty silnych, komplementarnych marek - zapewniających doskonałą obsługę i przystępne ceny. Mamy zarówno duże znane marki, takie jak Zara, H&M, C&A, jak i sklepy i restauracje lokalnych przedsiębiorców, takie jak Cafe de Paris, restauracje Samira, Jack’s i Fondo, sklepy odzieżowe Bubba Gamp, Fratelli. Naszą strategię realizujemy poprzez poszerzanie oferty o nowe punkty usługowe i sklepy, takie jak Reporter, Auto Myjnia Słoneczna, Pracownia Poprawek Krawieckich, Kari, Coffee Rewers, Ryłko. Jesteśmy dumni z naszego Jarmarku Regionalnego, który oferuje produkty lokalnych marek. Można tu m.in. kupić świeże warzywa z BioRyczywołu, produkty mięsne w Krawczyku, doskonałe pieczywo w Foglu. Sam często korzystam z oferty Jarmarku Regionalnego.
Galeria Słoneczna to ponad 130 salonów znanych międzynarodowych i polskich marek, punkty usługowe, kawiarnie i restauracje oraz sześcioekranowe Multikino. To także szereg wydarzeń dla dzieci i rodzin, wystaw artystycznych oraz wiele możliwości spędzania wolnego czasu. W 2011 w Galerii Słonecznej powstały Świat Kobiet i Męska Strefa. Świat Kobiet to wyjątkowe miejsce dla klientek Galerii Słonecznej, w którym cyklicznie odbywają się warsztaty dotyczące mody, urody i zdrowia. Męska Strefa to miejsce stworzone z myślą o mężczyznach i dla mężczyzn - prawdziwy azyl, w którym panowie mogą odpocząć w oczekiwaniu na swoje partnerki robiące zakupy. W Galerii Słonecznej odbywają się liczne eventy, które przyciągają mieszkańców Radomia i okolic.
Dbamy o różnorodność wydarzeń. Są to eventy modowe, promujące naszych najemców (np. zeszłoroczny Glam Jeans & Boots Fashion Show), edukacyjne (np. event dot. pierwszej pomocy organizowany we współpracy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy), promujące zdrowie (np. event „Piękna i zdrowa”, propagujący działania profilaktyczne mające na celu zapobieganie rakowi szyjki macicy). Jest mnóstwo eventów okazjonalnych - na Dzień Kobiet, Dzień Dziecka, Walentynki, Mikołajki… Wspieramy też kulturę. Cyklicznie odbywają się u nas wystawy Wydziału Sztuki Politechniki Radomskiej.
Największy sukces to imponująca liczba odwiedzin - prawie 7,7 mln w ciągu jednego roku funkcjonowania. Ponad 30% naszych klientów to mieszkańcy tych miejscowości, z których dojeżdża się do galerii w ciągu około 25 min. To plasuje nas w pierwszej piątce centrów handlowych o zasięgu „regionalnym”. Cieszymy się, że zaistnieliśmy w świadomości lokalnej społeczności. Mamy już ponad 10 tys. fanów na Facebooku - to też wymiernik sukcesu. Będziemy kontynuować nasze starania, by pozyskiwać kolejnych zadowolonych klientów, którzy pokochają zakupy w galerii i będą chętnie spędzać tu czas.
Nasze założenie strategiczne brzmi: „Galeria Słoneczna to znacznie więcej niż zwykłe centrum handlowe”. Niewiele centrów handlowych może zaoferować tyle udogodnień i dodatkowych atrakcji. To nie tylko starannie dobrana oferta zakupowa, ale również dodatkowe projekty, takie jak Świat Kobiet czy Męska Strefa. Dbamy o to, by w naszym centrum handlowym zawsze działo się coś ciekawego - by klienci mogli odpocząć w kawiarni czy restauracji, wziąć udział w jednym z licznych organizowanych przez nas eventów, obejrzeć dobry film w kinie. Warto podkreślić, że Galeria jest częścią Centrum Słonecznego unikalnego projektu - 10-hektarowego kompleksu rozrywkowo-mieszkalno-handlowego, który obejmuje również Aquapark, klub fitness, kompleks saun, Osiedle Słoneczne, sezonowe lodowisko oraz park - z placami zabaw dla dzieci, amfiteatrem mieszczącym 400 widzów i licznymi ścieżkami rowerowymi. Galeria Słoneczna - dzięki dogodnemu położeniu, starannie dobranej ofercie najemców oraz ofercie rozrywkowej i rekreacyjnej - jest doskonałym miejscem dla rodzinnych zakupów, które można połączyć z atrakcyjnym wypoczynkiem.
Kolejnym dużym projektem, który AIG/Lincoln zrealizuje w Centrum Słonecznym w najbliższym czasie jest Radom Office Park - kompleks biurowców, który pomieści ok. 1500 pracowników. Zaoferujemy blisko 10 tys. mkw. powierzchni w wysokim standardzie. Zamierzamy przy współpracy z Urzędem Miasta przyciągnąć tu duże międzynarodowe firmy, które zapewnią miejsca pracy. Ofertę skierujemy też do prężnie rozwijających się firm radomskich.
Tagi: