Wraz z nowym rokiem marka Deichmann podsumowuje miniony okres i przedstawia plany na nadchodzące miesiące. O przełomowych wydarzeniach dla firmy i nowościach, które czekają klientów w 2013 r. mówi Johannes Obersteiner, prezes firmy Deichmann.
Rok 2012 był pomyślny dla naszej firmy – sprzedaliśmy prawie 10 mln par butów uzyskując obroty o 7,5% większe od ubiegłorocznych. Firma otworzyła ponad dwadzieścia nowych placówek na terenie całego kraju.
To również rok ekspansji Deichmann w Internecie – w marcu otworzyliśmy sklep online. Jego dotychczasowe wyniki pokazują, że internauci bardzo chętnie korzystają z tej formy zakupów. O atrakcyjności sklepu decyduje jego oferta, ceny i bezpłatna dostawa. Kupić w nim można buty damskie, męskie, dziecięce i sportowe, a także torebki. Klienci sklepu internetowego to przede wszystkim mieszkańcy mniejszych miast, gdzie na dzień dzisiejszy nie ma jeszcze sklepów stacjonarnych.
2012 r. to również zmiany w naszej ekskluzywnej marce 5th Avenue, która zyskała nową twarz sygnującą kolekcję. Miejsce topmodelki Cindy Crawford zajęła gwiazda srebrnego ekranu – Halle Berry. Nasze wysiłki docenili również nasi klienci przyznając nam pierwsze miejsce w kategorii „obuwie-salony” Ogólnopolskiego Programu Jakości obsługi oraz złote godło Konsumencki Lider Jakości 2012. Sklepy Deichmann wyróżniła także Polska Rada Centrów Handlowych jako „Sieć Handlową roku 2012”. Oceny wystawiało Jury złożone z ekspertów ds. rozwoju, zarządzania centrami handlowymi, wynajmu, architektury, marketingu oraz przedstawicieli najemców.
Naturalnie na rok 2013 planujemy kolejne otwarcia sklepów tradycyjnych – około 24 kolejnych placówek, w tym przebudować 8 istniejących, przeznaczając na ten cel w sumie ok. 30 mln złotych. Rok 2013 to również rok, w którym będziemy relokować nasze "stare" sklepy. Część z nich zostanie przeniesiona do lepszych lokalizacji, tylko nieliczne zostaną zamknięte.
Tagi: