Bobbi Brown, znana na całym świecie wizażystka, swoją własną markę stworzyła w 1991 roku. Od tego momentu jej kosmetyki systematycznie podbijają serca kobiet na całym świecie. Co Pani zdaniem leży u podstaw tego sukcesu?
Bobbi Brown to marka bardzo autentyczna ze względu na osobę swojej założycielki, która jak mówi sama „rozumie kobiety, ponieważ jest jedną z nich”. Kosmetyki, które oferuje marka, Bobbi sprawdza w swojej codziennej pracy. U podstaw sukcesu leży przekonanie Bobbi Brown, że każda kobieta jest piękna i przy pomocy właściwych kosmetyków i narzędzi może wyglądać pięknie i czuć się pewną siebie. Zgodnie z filozofią Bobbi Brown, nasze wizażystki, poprzez lekcje makijażu dostępne na każdym stoisku, uczą kobiety jak wykonać prosty makijaż, który daje niezwykły efekt. Prostota i naturalność połączona z wysoką jakością naszych produktów oraz wysokim poziomem obsługi sprawia, że grono naszych wiernych klientek stale rośnie.
A jak marka została przyjęta w Polsce?
Bobbi Brown została wprowadzona na polski rynek jesienią 2009 r., wyłącznie do perfumerii Douglas. Ponieważ była mało znana w Polsce, konieczne było zbudowanie świadomości marki poprzez działania PR i profesjonalną obsługę na stoiskach. Nasi świetnie wyszkoleni wizażyści są wizytówką Bobbi Brown. To oni, poprzez lekcje makijażu, przekonali klientki do filozofii i produktów marki. Dziś kobiety kochają Bobbi Brown.
Bobbi Brown zadebiutowała na polskim
rynku w formie stoisk w perfumeriach Douglas i model ten dobrze się
sprawdzał. Zdecydowali się jednak Państwo otworzyć samodzielny salon,
dedykowany wyłącznie tej marce. Dlaczego?
Zdecydowaliśmy się otworzyć jeden,
flagowy salon firmowy Bobbi Brown, by mieć możliwość oferowania i
promowania wszystkich usług stworzonych przez markę dla naszych
klientek. To również miejsce, w którym możemy przeprowadzać szkolenia,
pokazy makijażu i organizować konferencje PR-owe. Salon firmowy
umożliwia nam efektywniejsze budowanie świadomości marki poprzez
rozszerzoną gamę produktów oraz usług, a także monobrandowe środowisko.
Salon firmowy w pełni odzwierciedla filozofię marki.
Chętnie korzystają Państwo z różnych form kontaktu z klientkami. Gdzie można szukać aktualnych informacji na temat oferty Bobbi Brown?
Jesteśmy bardzo aktywni na Facebooku. Nasz fan page Bobbi Brown Polska ma ponad 87 tys. fanów. Za pośrednictwem fan page’a klientki mogą nam zadawać pytania, prosić o porady i komunikować się z innymi fanami marki. Postujemy codziennie na temat nowości, ofert, aktualnych trendów w makijażu i pielęgnacji oraz przedstawiamy filozofię Bobbi Brown. Na stronie internetowej klientki znajdą informacje o naszej marce oraz nowych produktach, a także listę punktów sprzedaży. Przez stronę można się z nami skontaktować drogą mailową – nasz dział obsługi klienta z przyjemnością odpowie na każde z pytań. Zachęcamy także do subskrypcji naszego newslettera.
Czym Państwa zdaniem kierują się w dzisiejszych czasach klienci? Ceną, jakością czy może reklamą?
Klientki dzisiaj kierują się każdym z wymienionych elementów, gdyż w procesie komunikacji z odbiorcami wszystko odgrywa dużą rolę: cena, jakość, reklama. Jeśli produkt ma wyższą cenę musi być to uzasadnione jego jakością i odpowiednim wizerunkiem marki. Ważne są też działania PR, jak i wspomniany wcześniej najwyższy poziom usług, który w przypadku marki Bobbi Brown jest nierozerwanie związany ze zdolnymi i profesjonalnymi makijażystami pracującymi na co dzień w salonie i na stoiskach Bobbi Brown w perfumeriach Douglas.
Pierwszy salon firmowy Bobbi Brown otwarty został w jednym z warszawskich centrów handlowych. A jakie są dalsze plany rozwoju marki w Polsce?
Salon firmowy w Warszawie jest naszym pierwszym i w chwili obecnej skupiamy się na doskonaleniu jego oferty i świadczeniu usług na najwyższym możliwym poziomie. Marka cały czas się rozwija. Planowane są otwarcia kolejnych stoisk Bobbi Brown w perfumeriach Douglas.
Czy w Państwa ocenie od 2009 roku, od momentu kiedy marka Bobbi Brown zadebiutowała w Polsce, nasz rodzimy rynek znacząco ewoluował?
Od 2009 roku rynek makijażu zdecydowanie urósł, klienci są bardziej świadomi swoich potrzeb jeśli chodzi o kosmetyki do makijażu, szukają nowości i przywiązują coraz większą uwagę do usług i jakości serwisu. Od tego czasu pojawiło się na rynku wiele nowych marek, zarówno rodzimych jak i tych światowych.
Tagi: