W istniejących sklepach, których mamy w Polsce już 15, zmieniamy właśnie sposób prezentacji ubrań. Chcemy by działy z modą wyglądały stylowo, nowocześnie i by stały się dla naszych Klientów źródłem inspiracji. Rozwijamy też sieć sklepów. Już w marcu tego roku otworzymy duży, pierwszy sklep w Łodzi. Będzie się mieścił w Centrum Handlowym Port Łódź, na jego olbrzymiej powierzchni blisko 3000 mkw., będziemy oferować modę modę damską, w tym akcesoria i kosmetyki, modę męską i bieliznę.
Do firmy na pewno chciałabym wnieść zapał do pracy, świeże spojrzenie na nowe rynki oraz doświadczenie. Przez ostatnie osiem lat miałam okazję i przyjemność obserwować ewolucję marki Marks & Spencer, brałam czynny udział w budowaniu jej na polskim rynku, a także w krajach bałtyckich, rozumiem potrzeby i upodobania klientów z tej części Europy. Pracując na stanowisku Head of Marketing będę czerpać z tego kapitału, a także z najlepszych międzynarodowych doświadczeń Marks & Spencer. Przez ostatnie cztery lata odpowiadałam za działania marketingowe Marks & Spencer realizowane na terenie Polski, Litwy, Łotwy i Estonii. Na nowym stanowisku będę chciała wdrożyć najlepsze rozwiązania z tych rynków, również w pozostałych krajach naszego regionu.
Na razie nie planuję radykalnych zmian w działaniach marketingowych. Chcielibyśmy skoncentrować się mocniej na działaniach public relations. Rozszerzyliśmy naszą ofertę dla młodszych, interesujących się modą Klientów, zmieni się w związku z tym media mix dla nowych kampanii adresowanych do tej grupy. Skupimy się też mocniej na naszym programie lojalnościowym.
Tagi: