Joanna Kukla: W Stenders dzielimy się uczuciami i chcemy inspirować innych do wyrażania swojej radości

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-09-26 | 08:00
Marka Stenders stawia na zmiany i przedstawia swój nowy koncept. To wizualne odzwierciedlenie nowej filozofii marki - Stenders Garden of Feelings. Na czym on polega? W jaki sposób jest promowany? O zmianach, promocji i planach na kolejne miesiące, opowiada Joanna Kukla, marketing & PR manager marki Stenders.

Sklep Stenders w nowym koncepcie jest wizualnym odzwierciedleniem nowej filozofii marki – Stenders Gardener of Feelings, która z powodzeniem wdrażana jest od połowy ubiegłego roku również w innych krajach m.in. na Łotwie, w Rosji, Węgrzech, Chinach. W sklepach w nowym koncepcie pojawiły się kwieciste dekoracje podsufitowe i nowe elementy umeblowania. Zmianie uległy zarówno kolorystyka ścian, sufitu, jak i podłogi. Dzięki jaśniejszemu oświetleniu, nasze sklepy zyskują lżejszy i bardziej nowoczesny charakter w porównaniu z poprzednim wystrojem. Nad wejściem nasi klienci znajdą również aktualny logotyp.
Stopniowej zmianie ulegają nie tylko sklepy Stenders, ale i opakowania oferowanych produktów, materiały reklamowe i promocyjne. Wszystkie nowe produkty w ofercie marki wprowadzane na 30 rynkach, na których obecny jest Stenders, od połowy 2011 roku, posiadają design zgodny z filozofią Gardener of Feelings. Doskonałym tego przykładem są dwa nowe suflety pod prysznic (różany i lawendowy) oraz organiczna linia nawilżających kosmetyków do twarzy.
Komunikację nowego konceptu marki realizujemy na kilku płaszczyznach. Pierwszą grupę stanowią działania w naszych sklepach i galeriach handlowych – materiały POS, kampanie na nośnikach LED oraz niestandardowe akcje promocyjne takie jak np. „Wyraź swoje uczucia” zrealizowane w Złotych Tarasach czy Galerii Mokotów. Pozostałe działania, prowadzone poza centrum, dotyczą permanentnej komunikacji z mediami on-line oraz tradycyjnymi. Stenders Gardener of Feelings to również aktywny fanpage na Facebooku prowadzony przez zespół międzynarodowy w języku angielskim oraz po polsku, z myślą o polskich miłośnikach marki. Metamorfozę wizualną oraz funkcjonalną przeszła także świeżo uruchomiona strona internetowa marki i nasz sklep on-line.
Sukces komunikacyjny marki to aktywna i permanentna komunikacja we wszystkich wymienionych powyżej obszarach. Dzięki temu, docieramy zarówno do dotychczasowych miłośników marki – głównie na poziomie sklepu, poprzez newslettery i stronę internetową, jak i do nowych dzięki komunikacji prowadzonej w social media, na portalach kobiecych i urodowych oraz prasie lifestylowej.
Dzięki sklepowi on-line docieramy z ofertą do naszych Klientów w całej Polsce. Rok do roku obserwujemy rosnące zainteresowanie zakupami on-line naszych produktów w Polsce i na świecie, dlatego też jednym z zadań w tym roku, stało się ułatwienie i uatrakcyjnienie zakupów przez internet. Zrealizowaliśmy ten plan uruchamiając nową stronę internetową wraz ze sklepem on-line, która odzwierciedla wizualnie i merytorycznie koncepcję Garderer of Feelings.
W Stenders dzielimy się uczuciami i chcemy inspirować innych do wyrażania swojej radości. To właśnie jest Ogród Uczuć, do którego marka zaprasza mieszkańców miast. Pragniemy, aby wszyscy odwiedzający nasz Ogród Uczuć, na chwilę zatrzymali się, poczuli wyjątkowy charakter sklepu i odkryli w nim pozytywne uczucia uchwycone w naszych produktach zainspirowanych naturą.
Do końca tego roku, jak i w przyszłym, będziemy aktywnie wdrażać nowy koncept marki – Stenders Gardener of Feelings. Z początkiem października uruchamiamy drugi już sklep w nowym duchu marki, zlokalizowany w warszawskiej Arkadii.
Tagi:
Oceń artykuł:

Joanna Kukla: W Stenders dzielimy się uczuciami i chcemy inspirować innych do wyrażania swojej radości

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.