Marka Stenders stawia na zmiany i przedstawia swój nowy koncept. To wizualne odzwierciedlenie nowej filozofii marki - Stenders Garden of Feelings. Na czym on polega? W jaki sposób jest promowany? O zmianach, promocji i planach na kolejne miesiące, opowiada Joanna Kukla, marketing & PR manager marki Stenders.
Sklep Stenders w nowym koncepcie jest wizualnym odzwierciedleniem nowej filozofii marki – Stenders Gardener of Feelings, która z powodzeniem wdrażana jest od połowy ubiegłego roku również w innych krajach m.in. na Łotwie, w Rosji, Węgrzech, Chinach. W sklepach w nowym koncepcie pojawiły się kwieciste dekoracje podsufitowe i nowe elementy umeblowania. Zmianie uległy zarówno kolorystyka ścian, sufitu, jak i podłogi. Dzięki jaśniejszemu oświetleniu, nasze sklepy zyskują lżejszy i bardziej nowoczesny charakter w porównaniu z poprzednim wystrojem. Nad wejściem nasi klienci znajdą również aktualny logotyp.
Stopniowej zmianie ulegają nie tylko sklepy Stenders, ale i opakowania oferowanych produktów, materiały reklamowe i promocyjne. Wszystkie nowe produkty w ofercie marki wprowadzane na 30 rynkach, na których obecny jest Stenders, od połowy 2011 roku, posiadają design zgodny z filozofią Gardener of Feelings. Doskonałym tego przykładem są dwa nowe suflety pod prysznic (różany i lawendowy) oraz organiczna linia nawilżających kosmetyków do twarzy.
Komunikację nowego konceptu marki realizujemy na kilku płaszczyznach. Pierwszą grupę stanowią działania w naszych sklepach i galeriach handlowych – materiały POS, kampanie na nośnikach LED oraz niestandardowe akcje promocyjne takie jak np. „Wyraź swoje uczucia” zrealizowane w Złotych Tarasach czy Galerii Mokotów. Pozostałe działania, prowadzone poza centrum, dotyczą permanentnej komunikacji z mediami on-line oraz tradycyjnymi. Stenders Gardener of Feelings to również aktywny fanpage na Facebooku prowadzony przez zespół międzynarodowy w języku angielskim oraz po polsku, z myślą o polskich miłośnikach marki. Metamorfozę wizualną oraz funkcjonalną przeszła także świeżo uruchomiona strona internetowa marki i nasz sklep on-line.
Sukces komunikacyjny marki to aktywna i permanentna komunikacja we wszystkich wymienionych powyżej obszarach. Dzięki temu, docieramy zarówno do dotychczasowych miłośników marki – głównie na poziomie sklepu, poprzez newslettery i stronę internetową, jak i do nowych dzięki komunikacji prowadzonej w social media, na portalach kobiecych i urodowych oraz prasie lifestylowej.
Dzięki sklepowi on-line docieramy z ofertą do naszych Klientów w całej Polsce. Rok do roku obserwujemy rosnące zainteresowanie zakupami on-line naszych produktów w Polsce i na świecie, dlatego też jednym z zadań w tym roku, stało się ułatwienie i uatrakcyjnienie zakupów przez internet. Zrealizowaliśmy ten plan uruchamiając nową stronę internetową wraz ze sklepem on-line, która odzwierciedla wizualnie i merytorycznie koncepcję Garderer of Feelings.
W Stenders dzielimy się uczuciami i chcemy inspirować innych do wyrażania swojej radości. To właśnie jest Ogród Uczuć, do którego marka zaprasza mieszkańców miast. Pragniemy, aby wszyscy odwiedzający nasz Ogród Uczuć, na chwilę zatrzymali się, poczuli wyjątkowy charakter sklepu i odkryli w nim pozytywne uczucia uchwycone w naszych produktach zainspirowanych naturą.
Do końca tego roku, jak i w przyszłym, będziemy aktywnie wdrażać nowy koncept marki – Stenders Gardener of Feelings. Z początkiem października uruchamiamy drugi już sklep w nowym duchu marki, zlokalizowany w warszawskiej Arkadii.
Tagi: