Galeria Brwinów rozpoczęła swoją działalność trzy miesiące temu i już cieszy się zainteresowaniem lokalnej społeczności. Jej szeroka oferta oraz multifunkcjonalność pozwalają na dokonanie kompleksowych zakupów oraz miłe spędzenie czasu w gronie rodziny i przyjaciół. O tym, czym charakteryzuje się tenant mix Galerii Brwinów, na jakie eventy stawiają jej przedstawiciele oraz jaka strategia marketingowa, PR czy filozofia zarządzania pozwalają na wyróżnienie galerii na tle lokalnej konkurencji opowiada Joanna Bońska, kierownik działu najmu Galerii Brwinów.
Galeria Brwinów rozpoczęła działalność 19 maja br. Szacujemy, że w ciągu ostatnich 3 miesięcy około 130 tys. osób zrobiło w niej zakupy. Miesięcznie odwiedza nas ok. 42 tys. Klientów. Galeria Brwinów jest położona na granicy trzech miast ogrodów – Brwinowa, Podkowy Leśnej i Milanówka, ale wśród naszych Klientów nie brakuje również osób z miejscowości oddalonych o kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt kilometrów.
Oferta Galerii Brwinów jest bardzo szeroka. Na powierzchni ponad 10 tys. mkw. znajdują się m.in.: supermarket spożywczy, drogeria oraz blisko 30 punktów odzieżowych i gastronomicznych, a także pralnia, apteka oraz centrum fitness, którego otwarcie odbędzie się w październiku 2012. Multifunkcjonalność galerii polega na tym, że to jedyne takie miejsce w Brwinowie, gdzie można wybrać się na kompleksowe zakupy oraz miło spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi np. w kawiarni. Oprócz zaplecza gastronomicznego, cieszącego się dużym powodzeniem wśród Klientów robiących w galerii zakupy, zainteresowani będą mogli również aktywnie spędzić czas korzystając z centrum fitness już w październiku tego roku.
Jesteśmy na rynku od trzech miesięcy i pracujemy nad strategią organizacji eventów i wydarzeń ważnych dla Klientów galerii. Jeszcze w tym roku zaprosimy ich na tego rodzaju specjalne wydarzenia. Mieszkańcy pamiętają dzień otwarcia i szereg atrakcji towarzyszących, a przede wszystkim konkurs, w którym do wygrania był samochód. Zabawa polegała na wymyśleniu hasła reklamowego dla naszego centrum. Jestem zaskoczona poziomem przesłanych propozycji. Jury miało problem z wyborem najlepszego hasła, bo 70% przesłanych sformułowań zasługiwało na główną nagrodę, a samochód był tylko jeden. Mam nadzieje, że kolejne aktywności marketingowe skierowane do Klientów spotkają się z równie dużym zainteresowaniem.
Galeria Brwinów ma charakter sąsiedzki, gdzie sprzedawca i kupujący zwykle bardzo dobrze się znają. Docierają do nas opinie, że galeria jest miejscem, którego brakowało w okolicy. Nasze centrum kieruje swoją ofertę do okolicznych mieszkańców – jesteśmy dla nich i tak też przygotowujemy naszą ofertę. To jest trudny czas dla wielu branż i handlowców, oraz dodatkowo okres wakacyjny. Jednak okazuje się, że dobrze przygotowana ofert handlowa znajduje zainteresowanie wśród Klientów, a odpowiednio dobrany asortyment i oferta centrum handlowego są najlepszym narzędziem na trudne czasy. Jesteśmy w stałym kontakcie z najemcami. To nasze początki, na bieżąco otrzymujemy uwagi i pomysły co do funkcjonowania centrum. To co najważniejsze, to dobra atmosfera naszej współpracy i zaangażowanie we wspólny projekt jakim jest Galeria Brwinów. Otworzyliśmy się tuż przed wakacjami, a mimo to pierwsze komentarze co do obrotów są korzystne i pozwalają optymistycznie patrzeć w przyszłość.
Tagi: