24 lipca rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Galerii Sfera w którą również zostali zaangażowani mieszkańcy Bielska Białej. Szukając ciekawych i inspirujących pomysłów organizatorzy postanowili wykorzystać ogromny potencjał mediów społecznościowych. O pomyśle i przebiegu najnowszej kampanii reklamowej opowiada Joanna Bierówka, specjalistka ds. marketingu Galerii Sfera.
Facebook daje olbrzymie możliwości komunikacji i integracji z naszymi fanami. Od wielu miesięcy codziennie przekonujemy się, że jest to wspaniała, bardzo przyjazna i kreatywna grupa ludzi – interesująca się tematyką modową i życiem naszej galerii. Nic dziwnego, że chcemy być jak najbliżej naszych fanów, a także odpowiadać na ich pomysły i sugestie. Nasz fanpage skupia bardzo liczną grupę bielszczan – jest to największy fanpage nie tylko wśród okolicznych galerii, ale w ogóle wśród wszystkich lokalnych profili.
To z jednej strony pokazuje preferencje bielszczan, a z drugiej wymaga od nas społecznej odpowiedzialności. Dlatego w swoich działaniach bierzemy pod uwagę zdanie naszych fanów, a oni właśnie upodobali sobie akcje marketingowe, w których mogą wziąć aktywny udział.
Mamy także bardzo pozytywne doświadczenia z wszystkich wspólnie przeprowadzonych z facebookowiczami eventów. Organizowaliśmy dla nich dwukrotnie pokazy mody „Z fejsa na wybieg”, Dzień Dobrych Uczynków czy wystawę na X-lecie Galerii Sfera. Mogę więc ich wszystkich nazwać dobrymi przyjaciółmi naszej galerii. A przyjaciele – jak wiadomo – chcą dla siebie jak najlepiej.
„Z fejsa na billboard” nie koncentruje się tylko i wyłącznie na portalu Facebook. Nazwa stanowi raczej skrót myślowy określający nasze działania. Media społecznościowe czy blogi odgrywają znaczącą rolę w codziennym życiu i to właśnie stamtąd pochodzą ciekawe i inspirujące pomysły. Jednocześnie dają dużą swobodę w komunikacji. Naszej galerii nie może zabraknąć w tym środowisku. Po prostu wykorzystujemy ogromny potencjał mediów społecznościowych.
Wszystkie tegoroczne kampanie reklamowe zostały ciepło przyjęte przez naszych klientów i wpłynęły pozytywnie na wizerunek Galerii Sfera. Jesteśmy przekonani, że akcja „Z fejsa na billboard” oraz późniejsza kampania przeprowadzona z wykorzystaniem efektów sesji zdjęciowej również okażą się sukcesem.
Tagi: