Joanna Bierówka, Galeria Sfera: Doświadczenie z facebookowiczami daje nam motywację do działania

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-07-31 | 08:00
24 lipca rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Galerii Sfera w którą również zostali zaangażowani mieszkańcy Bielska Białej. Szukając ciekawych i inspirujących pomysłów organizatorzy postanowili wykorzystać ogromny potencjał mediów społecznościowych. O pomyśle i przebiegu najnowszej kampanii reklamowej opowiada Joanna Bierówka, specjalistka ds. marketingu Galerii Sfera.

Facebook daje olbrzymie możliwości komunikacji i integracji z naszymi fanami. Od wielu miesięcy codziennie przekonujemy się, że jest to wspaniała, bardzo przyjazna i kreatywna grupa ludzi – interesująca się tematyką modową i życiem naszej galerii. Nic dziwnego, że chcemy być jak najbliżej naszych fanów, a także odpowiadać na ich pomysły i sugestie. Nasz fanpage skupia  bardzo liczną grupę bielszczan – jest to największy fanpage nie tylko wśród okolicznych galerii, ale w ogóle wśród wszystkich lokalnych profili.
To z jednej strony pokazuje preferencje bielszczan, a z drugiej wymaga od nas społecznej odpowiedzialności. Dlatego w swoich działaniach bierzemy pod uwagę zdanie naszych fanów, a oni właśnie upodobali sobie akcje marketingowe, w których mogą wziąć aktywny udział.
Mamy także bardzo pozytywne doświadczenia z wszystkich wspólnie przeprowadzonych z facebookowiczami eventów. Organizowaliśmy dla nich dwukrotnie pokazy mody „Z fejsa na wybieg”, Dzień Dobrych Uczynków czy wystawę na X-lecie Galerii Sfera. Mogę więc ich wszystkich nazwać dobrymi przyjaciółmi naszej galerii. A przyjaciele – jak wiadomo – chcą dla siebie jak najlepiej.  
 
„Z fejsa na billboard” nie koncentruje się tylko i wyłącznie na portalu Facebook. Nazwa stanowi raczej skrót myślowy określający nasze działania. Media społecznościowe czy blogi odgrywają znaczącą rolę w codziennym życiu i to właśnie stamtąd pochodzą ciekawe i inspirujące pomysły. Jednocześnie dają dużą swobodę w komunikacji. Naszej galerii nie może zabraknąć w tym środowisku. Po prostu wykorzystujemy ogromny potencjał mediów społecznościowych.
Wszystkie tegoroczne kampanie reklamowe zostały ciepło przyjęte przez naszych klientów i wpłynęły pozytywnie na wizerunek Galerii Sfera. Jesteśmy przekonani, że akcja „Z fejsa na billboard” oraz późniejsza kampania przeprowadzona z wykorzystaniem efektów sesji zdjęciowej również okażą się sukcesem.
Tagi:
Oceń artykuł:

Joanna Bierówka, Galeria Sfera: Doświadczenie z facebookowiczami daje nam motywację do działania

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.