Wysoki wskaźnik odwiedzalności, różnorodne i regularne wydarzenia oraz bogaty tenant mix już w pierwszych miesiącach funkcjonowania galerii NoVa Park okazały się kluczem do sukcesu. O pierwszych siedmiu miesiącach działalności obiektu oraz planach na przyszłość opowiedziała dyrektor centrum, Joanna Bagińska.
NoVa Park to centrum regionalne obejmujące swoim zasięgiem nie tylko Gorzów Wielkopolski, ale całe województwo lubuskie. Ponad 350.000 mieszkańców mieszka w odległości zaledwie 30 min. jazdy samochodem od Centrum, z czego aż 130.000 dojazd do NoVa Park zabiera zaledwie 10 minut. Wśród naszych klientów są również goście z zagranicy – głównie z Niemiec. Według ostatnich badań GFK Polonia, catchment wynosi 460.000 osób.
Tworząc tenant-mix w NoVa Park zależało nam na zaoferowaniu klientom jak najbardziej kompleksowej oferty. Z uwagi na strukturę komercyjną naszego centrum, na którą składają się w większości salony odzieżowe, klienci najczęściej kupują w NoVa Park ubrania i obuwie oraz różnego rodzaju dodatki. Dużym zainteresowaniem cieszy się oferta sklepów sportowych, ze sprzętem RTV/AGD oraz punktów gastronomicznych. Otwarci jesteśmy zarówno na lokalnych przedsiębiorców, jak i znane marki, w szczególności te niedostępne dotąd na rynku lokalnym.
Klienci NoVa Park mogą spędzić swój wolny czas podczas licznych eventów organizowanych w naszym centrum handlowym np. podczas rozpoczętego 18 listopada cyklu spotkań z aktorami, sportowcami i piosenkarzami – „Niedziele z Gwiazdami”. Staramy się, aby wszelkiego rodzaju wydarzenia odbywały się jak najczęściej, ponieważ traktujemy centrum handlowe nie tylko jako miejsce dokonywania zakupów, ale także jako ważny ośrodek kulturalno-rozrywkowy. Nova Park to nowa kultura zakupów i ciekawa alternatywa spędzania wolnego czasu. W Centrum znajdują się liczne punkty gastronomiczne, najlepszy klub fitness w regionie – Pure Fitness, centrum zabaw dla dzieci Acapulco, Organizowane są wystawy fotograficzne oraz różne imprezy związane ze świętami i innymi ważnymi wydarzeniami/dniami.
Eventy organizowane w NoVa Park mają różny charakter. Odbywające się wydarzenia mają łączyć rozrywkę z edukacją, wnosić walor edukacyjny w życie klientów. Przykładem może być wystawa zdjęć wykonanych techniką 3D, prezentująca kulturę z różnych stron świata, organizowana we współpracy z National Geographics, z udziałem gościa specjalnego – Wojciecha Cejrowskiego. Każdy z organizowanych przez nas eventów ma w sobie element nowości i oryginalności, tak aby przyciągał do naszej galerii jak największą liczbę klientów. Aktywność i sport, a także moda oraz kultura to tematy przewodnie naszych inicjatyw. Angażujemy się także w życie mieszkańców wspierając lokalne przedsięwzięcia – na terenie galerii prezentowaliśmy talenty najmłodszych mieszkańców Gorzowa w ramach akcji „Młodzi dla Gorzowa”, organizowaliśmy wspólną akcję z klubem żużlowym Stal Gorzów. Na stałe współpracujemy również z Filharmonią Gorzowską.
Już po siedmiu miesiącach funkcjonowania, NoVa Park zostało uznane za najlepsze centrum handlowe 2012 roku, otrzymując prestiżową nagrodę 2012 CEE Construction & Investment Journal Awards Poland w kategorii „Shopping Center Development of the Year”. Cieszymy się, że centrum zostało dostrzeżone i wysoko ocenione przez ekspertów branży. Otrzymana nagroda to kolejny dowód potwierdzający wyjątkowość i wysoką jakość projektu. To prestiżowe wyróżnienie zawdzięczamy wszystkim, którzy zaangażowali się budowanie sukcesu gorzowskiego centrum.
Największym sukcesem są regularne wizyty zadowolonych klientów i rosnące obroty najemców. Naszą ambicją i zadaniem jest systematyczne uatrakcyjnianie oferty handlowej, a także kulturalno-rozrywkowej, by liczba klientów stale rosła.
Obecność w naszej ofercie marek niedostępnych dotąd na rynku lokalnym takich jak KFC, Intersport, Sephora, W.KRUK, Pure, Lindex, Smyk, H&M, ReKids, to jeden z naszych sposobów na wyróżnienie się od konkurencji. Dodatkowo, obrana strategia marketingowa zakłada, że organizowane w NoVa Park wydarzenia mają być unikatowe, a pojawiająca się na materiałach promocyjnych np. billboardach kreacja graficzna wyróżniająca się i przyciągająca uwagę.
Najbliższe miesiące i lata to czas kontynuacji rozpoczętych już działań. Planujemy otwarcia kolejnych lokali w NoVa Park, prowadzenie intensywnych akcji marketingowych oraz organizację ciekawych wydarzeń i inicjatyw, które będą przyciągać do centrum handlowego coraz większą liczbę osób. NoVa Park dysponuje dużym potencjałem rozwoju. Systematycznie dokonujemy oceny naszej oferty, tak aby była ona jak najbardziej atrakcyjna dla naszych klientów. Ewentualną rozbudowę obiektu uzależniamy od zainteresowania nowych sieci handlowych atrakcyjnych dla rynku województwa lubuskiego.
Tagi: