14 i 15 kwietnia Carrefour Polska otworzył dwa nowe hipermarkety: w Opolu i Gdańsku. Do końca kwietnia sieć otworzy ponad 30 sklepów franczyzowych. O realizacji zapowiedzianej strategii rozwoju Carrefour w Polsce, której wyrazem są dwa nowe obiekty opowiada Jean Anthoine, Prezes Carrefour Polska.
Carrefour w Polsce systematycznie realizuje strategię rozwoju. W tym roku otworzyliśmy 2 nowe hipermarkety i planujemy otwarcie około 200 osiedlowych sklepów franczyzowych, które są głównym filarem rozwoju sieci w Polsce w bieżącym roku. Do końca kwietnia otworzymy ponad 30 sklepów Carrefour Express. W tym roku Carrefour koncentruje się przede wszystkim na rozwoju sieci franczyzowej, która cieszy się uznaniem i zaufaniem naszych partnerów i klientów. Niestandardowe rozwiązania w modelu franczyzy dla sklepów osiedlowych czynią nasz model doskonałym w obecnej chwili na rynku. Zainteresowanie i ostanie otwarcia tych sklepów utwierdzają nas w przekonaniu, że wybraliśmy dobrą
i skuteczną drogę rozwoju sieci w Polsce.
Hipermarket w Opolu jest pierwszym hipermarketem w tym mieście. W Gdańsku jest to już trzeci hipermarket Carrefour. Nowo otwarte sklepy w Opolu i Gdańsku zajmują powierzchnię odpowiednio 5432 m² oraz 6370 m². Posiadają 20 i 21 stanowisk kasowych, a zatrudnienie w nich znalazło 120 i 140 osób.
Tagi: