Firma Recman już od 6 lat oferuje system franczyzowy, starannie dobierając swoich potencjalnych partnerów oraz lokalizację salonów. Marka stale inwestuje w najwyższej jakości kolekcje, innowacyjne rozwiązania IT, kreatywne działania marketingowe, atrakcyjny wygląd salonów oraz profesjonalną obsługę klienta. O tym dlaczego firma zdecydowała się na przystąpienie do systemu franczyzowego oraz jakie zagrożenia wynikają z takiej współpracy opowiada Wojciech Tulwin, marketing manager firmy Recman.
Od kiedy oferują Państwo możliwość przystąpienia do systemu franczyzowego i dlaczego zdecydowali się Państwo na ten rodzaj współpracy?
Współpracę na zasadach franczyzy rozpoczęliśmy w 2007 roku, a obecnie posiadamy ponad 53 salony firmowe prowadzone w systemie franczyzowym i 72 stoiska partnerskie. Pokazuje to skalę rozwoju sieci Recman. Jesteśmy ogólnopolską firmą odzieżową z doskonale rozwiniętym systemem franczyzowym.
Czy w branży odzieży męskiej istnieje sezonowość sprzedaży i czy w związku z tym można określić najbardziej właściwy czas dla rozpoczęcia działalności franczyzobiorcy?
W branży odzieży męskiej istnieje sezonowość sprzedaży, jednak trendy zmieniają się bardzo szybko. Nie ma reguły dotyczącej najlepszego momentu do rozpoczęcia działalności w systemie franczyzowym. Każdy termin jest dobry. Liczy się przede wszystkim zaangażowanie i profesjonalne podejście do własnego biznesu.
Do kogo należy wybór lokalizacji sklepu?
Wybór lokalizacji sklepu może zasugerować osoba, która zamierza podjąć z nami współpracę. Sami również możemy zaproponować interesujące nas lokalizacje. Oczywiście najchętniej wybieramy miasta, w których nie ma jeszcze salonów firmowych Recman.
Jakie zagrożenia dla franczyzodawcy wynikają ze współpracy z franczyzobiorcą? W jaki sposób starają się Państwo zapobiegać ewentualnym negatywnym skutkom tej umowy?
Przed podjęciem decyzji o rozpoczęciu współpracy przeprowadzamy kilkuetapową weryfikację potencjalnych kandydatów, co gwarantuje wykluczenie jakichkolwiek negatywnych skutków. Bardzo jasno precyzujemy korzyści dla naszych partnerów oraz wymagania, na których szczególnie nam zależy. Zachęcamy wszystkich do podjęcia efektywnej współpracy, która dzięki obustronnemu zaangażowaniu gwarantuje korzyści finansowe oraz bezcenną satysfakcję z prowadzenia własnego biznesu. Stale inwestujemy w najwyższej jakości kolekcje, innowacyjne rozwiązania IT, kreatywne działania marketingowe, atrakcyjny wygląd salonów oraz profesjonalną obsługę klienta, co gwarantuje nam pozycję lidera.
Dziękuję za rozmowę.