Jakub Matuszewski, Wyjątkowyprezent.pl: Najbardziej lubimy zaskakiwać klientów

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-05-05 | 08:22
Tysiące unikalnych przeżyć w każdym zakątku Polski: od gokartów w Trójmieście po skok ze spadochronem we Włocławku z 4000 m, od masażu w Częstochowie po jazdę na quadach we Wrocławiu. Ponadto skok na bungee, lot motolotnią czy podniebna kolacja to tylko nieliczne prezenty, które udało się zrealizować spośród 85 tys. marzeń. To oryginalne prezenty dostarczające niezwykłych wrażeń, wyzwalające emocje, warte spełnienia. O szczegółach opowiedział Jakub Matuszewski - dyrektor zarządzający Wyjątkowyprezent.pl

Jako pierwsi w Polsce otworzyli Państwo Wyspy Przeżyć…
… i był to strzał w dziesiątkę. Inaczej nie otwieralibyśmy kolejnych punktów na mapie Polski.
Jako jedyni w Polsce oferują Państwo sprzedaż prezentów zarówno online jak i w ponad 350 lokalizacjach w całej Polsce. Dlaczego kiedy większość marek przenosi swoją sprzedaż do Internetu, Państwo zadecydowali o rozpoczęciu działalności w formie stacjonarnej?
Punkty handlowe to kolejna metoda dotarcia do szerszej grupy osób. Internet stał się w naszych czasach wszechobecny, jednak nie zapominamy o kliencie, który woli naocznie zapoznać się z naszą ofertą i mówiąc kolokwialnie – wszystkiego „dotknąć”. Niemałą rolę mają tutaj nasi doradcy, których zadaniem jest nie tylko sprzedaż, ale także pomoc w doborze najlepszego prezentu dla obdarowywanej osoby. Trend sprzedaży podobnej oferty w punktach stacjonarnych sprawdził się już na Zachodzie i teraz czas, aby wprowadzić go do naszego kraju.
Na polskim rynku działają Państwo już ponad 6 lat. Dotychczasowe działania marketingowe jednak nie były zbyt intensywne.
Działania marketingowe były bardzo widoczne, jednak wśród naszego docelowego targetu – internautów. To prawda. Państwa sklep online jest bardzo wysoko pozycjonowany co zdecydowanie daje przewagę. Jesteśmy liderem w pozycjonowaniu na głównych frazach prezentowych, od zawsze mieliśmy intensywną kampanię w wyszukiwarkach.
Czy wzmożone działania promocyjne wymusza forma sprzedaży stacjonarnej?
Poszerzyliśmy target o klientów galerii handlowych i tutaj też koncentrujemy swoje działania. W naszej historii organizowaliśmy również stacjonarne akcje marketingowe.
Którą akcję wspominają Państwo najmilej?
Rok temu, podczas obchodów naszych piątych urodzin zorganizowaliśmy trzydniową imprezę, której główną atrakcją było „Dinner in the Sky” (kolacja na platformie zawieszonej kilkadziesiąt metrów nad ziemią). Akcja ta przyciągnęła przez trzy dni ponad tysiąc osób!
Państwa stoiska w Polsce znajdują się w centrach handlowych. Jak oceniają Państwo współpracę z zarządcami?
Współpraca z galeriami handlowymi w Polsce przebiega znakomicie. Doskonale rozumiemy się z przedstawicielami obiektów, ponieważ działamy w podobny sposób. Na co dzień kontaktujemy się z setkami partnerów i zależy nam na doskonałych relacjach z każdym z nich.
Jak już Pan wspomniał, w ubiegłym roku świętowali Państwo 6 lat działalności. Jak na przestrzeni tych lat zmieniła się sieć?
Rzeczywiście, w 2013 roku obchodziliśmy nasze szóste urodziny. To był dla nas bardzo owocny okres. W tym czasie zbudowaliśmy firmę, która jest liderem na rynku. Obecnie jesteśmy w przełomowym momencie i z firmy, która powstała i rozwijała się przez kilka lat głównie w Internecie, stworzyliśmy markę obecną w najważniejszych galeriach handlowych w Warszawie i innych miastach. Stale poszerzając ofertę, wraz z partnerami zbudowaliśmy firmę, która jest coraz bardziej rozpoznawalna.
Czy Polacy chętnie korzystają z takich form podarunków? W końcu jesteśmy w większości tradycjonalistami, czyli prezent powinien być przedmiotem, zapakowanym w kartonik, z czerwoną kokardką, który rzadko bywa trafionym podarkiem.
Polska była drugim krajem, w którym otworzyliśmy naszą firmę. W krajach bałtyckich rynek prezentów w formie przeżyć jest bardziej rozwinięty niż w Polsce. Na Litwie jest to normalne, że podarowuje się bliskiej osobie skok ze spadochronem, degustację czekolady w jednej z najlepszych pijalni czekolady w kraju, czy przejażdżkę superszybkim samochodem. Cały czas musimy edukować nasz rynek. Polacy zaczęli rozumieć, że album na zdjęcia, czy też kolejna para skarpetek podarowana na święta to za mało. Chcą obdarowywać swoich bliskich niezapomnianymi przeżyciami i ten trend jest coraz bardziej widoczny.
Proszę dokończyć zdanie: 2013 rok był dla nas….
…okresem ogromnych wyzwań i gigantycznej pracy nad rozwojem własnej sieci sprzedaży. To jedno zdanie wystarczy.
Jak Państwa zdaniem będzie wyglądał 2014 rok?
Zaskakiwanie klientów to coś, co lubimy robić najbardziej. Oczywiście planujemy dalszy rozwój własnej sieci sprzedaży, gdyż bardzo mocno wierzymy w ten kanał. Mogę zdradzić, że planujemy kolejne otwarcia własnych punktów sprzedaży, jednak miejsca będą naszą tajemnicą do samego końca.
Tagi:
Oceń artykuł:

Jakub Matuszewski, Wyjątkowyprezent.pl: Najbardziej lubimy zaskakiwać klientów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.