Jacek Żmudziński, Pasaż Świętokrzyski: W 2013 roku zaktywizujemy działania marketingowe

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-03-01 | 09:29
Choć ubiegły rok nie był łatwy dla handlu, Pasaż Świętokrzyski dzięki wypracowanemu własnemu modelowi polityki marketingowej wspartej działaniami PR może zaliczyć rok 2012 do udanych. Duża częstotliwość działań marketingowych spowodowała, że walka dwóch gigantów na rynku Kieleckim co prawda trwa, ale Pasaż Świętokrzyski pozostaje niezmiennie cenionym i lubianym miejscem zakupów. O szczegółach zakrojonych działań promocyjnych i planach na przyszłość opowiedział Jacek Żmudziński, dyrektor Pasażu Świętokrzyskiego.

W 2012 roku w naszym centrum odbyło się najwięcej kampanii prosprzedażowych charakteryzujących się przede wszystkim korzyścią, którą odnosi klient po dokonaniu zakupów w tym, a nie innym centrum handlowym. W przypadku kampanii zrealizowanych w ubiegłym roku tę korzyść stanowił otrzymywany prezent lub bon na kolejne zakupy. Muszę przyznać, że tego typu akcje cieszą się dużym powodzeniem wśród klientów Kielcach. Dodatkowo dają szansę zrealizowania bardzo ważnego z punktu widzenia obecnej sytuacji ekonomicznej celu – klienci przychodzą do centrum i dokonują zakupów, a zatem realizujemy ideę maksymalizowania sprzedaży, a nie generowania tłumów.
Ubiegły rok nie był generalnie dla handlu łatwy, a Kielce odczuły to w sposób szczególny. Musimy pamiętać, ze od wiosny 2012 Aglomeracja Kielecka ze wskaźnikiem 421 metrów kwadratowych powierzchni centrów handlowych na 1000 mieszkańców (dla porównania w aglomeracji Radomia wskaźnik ten wynosi 343, w aglomeracji Częstochowy 364,) uplasowała się na drugim po Toruniu miejscu wśród miast o liczbie mieszkańców pomiędzy 200,000 a 400,000 mieszkańców. Dwaj główni gracze na rynku kieleckim prezentują pełną ofertę handlową i rozrywkową. Pomimo to Pasaż Świętokrzyski, dzięki wypracowanemu własnemu modelowi polityki marketingowej wspartej działaniami PR może zaliczyć rok 2012 do udanych. Duża częstotliwość działań marketingowych spowodowała, że walka dwóch gigantów na rynku Kieleckim co prawda trwa, ale Pasaż Świętokrzyski pozostaje niezmiennie cenionym i lubianym miejscem zakupów. Szeroka oferta zarówno hipermarketu, jak i sklepów modowych w połączeniu z wygodą i czytelnym układem architektonicznym powoduje, że Klienci często nad długotrwałe, męczące wizyty w bardzo dużych obiektach przedkładają zakupy w mniejszym, ale wygodniejszym i bardziej przyjaznym Pasażu Świętokrzyskim.
W roku 2013 planujemy jeszcze bardziej zaktywizować działania marketingowe, które w połączeniu z prowadzonymi pracami rekomercjalizacyjnymi powinny przynieść bardzo dobry efekt. Prowadzimy również intensywne prace zmierzające do realizacji rozbudowy Pasażu Świętokrzyskiego i uzupełnienia dotychczasowej oferty o obiekt typu DIY, co samo w sobie podniesie atrakcyjność tej lokalizacji. Co do polityki marketingowej planujemy zarówno bardzo lubiane w Kielcach kampanie prosprzedażowe, jak i wydarzenia kiermaszowe, a także cykl wydarzeń dla dzieci. Dodatkowo kontynuujemy strategię lokalnego zaangażowania, aktywizacji Najemców i partnerów lokalnych w celu pełnego zaspokojenia potrzeb Klientów - stąd wydarzenia o charakterze pro-zdrowotnym, edukacyjnym, społecznym skierowane do dorosłych i dzieci. Dodatkowo chcemy wzmocnić proaktywne postawy wśród pracowników sklepów, dlatego w tym roku zrealizujemy program skierowany specjalnie do nich.
Tagi:
Oceń artykuł:

Jacek Żmudziński, Pasaż Świętokrzyski: W 2013 roku zaktywizujemy działania marketingowe

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.