Po raz kolejny w historii swojej działalności, kielecki Pasaż Świętokrzyski - jako centrum handlowe przyjazne rodzinie występuje z inicjatywą szeregu atrakcji dla najmłodszej grupy swoich klientów. W tym roku po raz pierwszy najmłodsi goście mogą uczestniczyć w niedzielnych przedstawieniach teatralnych. O pomyśle i rozszerzonej ofercie dla dzieci oraz planach na 2013 rok opowiedział Jacek Żmudziński, dyrektor Pasażu Świętokrzyskiego.
Organizację i realizację działań, np. teatrzyki niedzielne mamy bardzo silnie zaakcentowaną w strategii marketingowej na 2013 rok. Chcemy organizować oryginalne, ciekawe i wartościowe działania skierowane do rodzin, a w tym wypadku – do dzieci. Z naszych doświadczeń i opinii klientów płynie wyraźny sygnał o potrzebie takich przedsięwzięć. Teatrzyk Niedzielny to ciekawy pomysł na spędzenie niedzielnego popołudnia dla rodzin z dziećmi, ale też sposób na rozbudzenie w dzieciach nowych zainteresowań i pasji. Frekwencja podczas pierwszego w tym roku przedstawienia zorganizowanego 3. lutego potwierdziła naszą opinię o potrzebie organizacji tego typu atrakcji dla kieleckich rodzin. Chcemy, aby Teatrzyki Niedzielne stały się dla części dzieci mieszkających w Kielcach stałym elementem ich programu dnia.
Organizacją wszystkich działań marketingowych, w tym projektów eventowych zajmuje się dział marketingu Pasażu Świętokrzyskiego - począwszy od wyszukania ciekawych ofert na rynku, podwykonawców, artystów , poprzez organizację i logistykę wydarzenia, skończywszy na koordynacji akcji na miejscu.
Rok 2013 w Pasażu Świętokrzyskim zaowocuje wieloma skierowanymi do rodzin z dziećmi wydarzeniami. Poza Niedzielnymi Teatrzykami, które odbywać się będą w każdą pierwszą niedzielę miesiąca, przygotowujemy również wydarzenia piknikowe, kulturalne, artystyczne i sportowe dla dzieci i rodziców. Będą wśród nich tor gokartowy i wesołe miasteczko w okresie wiosennym i letnim. Wszystkie nasze szczegółowe plany ze stosownym wyprzedzeniem zostaną opublikowane na naszej stronie internetowej i w lokalnych mediach.
Jako centrum przyjazne rodzinie oczywiście mamy na terenie pasażu takie miejsce, gdzie mama z dzieckiem mogą czuć się komfortowo czyli specjalny pokój dla mamy z dzieckiem. Poza pokojem dla mam z dziećmi zadbaliśmy o wystarczającą liczbę miejsc na parkingu przeznaczonych dla rodzin.
W 2013 roku wiele nas czeka także działań poza sferą działań prorodzinnych. Bardzo wzmacniamy naszą ogólną aktywność marketingową. Planujemy przynajmniej 2-3 krotnie w miesiącu wychodzić do klientów Pasażu z propozycjami akcji na terenie naszego centrum. Nasi najemcy mogą również liczyć na wiele naszego wysiłku, który - mamy nadzieję - zaowocuje zwiększoną sprzedażą. Będziemy bardzo aktywni w tym zakresie. Przygotowujemy dla nich specjalny program komunikacyjny.
Tagi: