Telefonia komórkowa rozwija się w ogromnym tempie. Plus oferuje coraz więcej nowych, ciekawych i nowoczesnych usług, sprzedajemy wiele modeli smartfonów, oferujemy netbooki, bezprzewodowy internet, video, muzykę i wiele innych. Również handel rozwija się bardzo dynamicznie. Oczekiwania klientów są już znacząco inne, bardziej wyrafinowane niż 5-6 lat temu. Dlatego też zaprojektowaliśmy całkowicie nowy wystrój naszych sklepów. Bardzo przyjazny, nowoczesny, praktyczny i z odrobiną humoru. Udoskonaliliśmy ekspozycję i podnieśliśmy znacząco komfort zakupów dla naszych klientów.
Zmieniliśmy praktycznie wszystko. Wierzymy, że przede wszystkich spodoba się nowy, bardzo świeży design i wnętrza, w których wszyscy poczują się dobrze. Nowe są kolory, nowe podłogi, meble, fotele, oświetlenie. Ekspozycja telefonów jest całkowicie otwarta, można samodzielnie przetestować liczne usługi a nawet posłuchać muzyki. Stanowiska obsługi są bardzo wygodne. Zadbaliśmy też o dekorację, na widok której klienci często się uśmiechają. Atmosfera sklepu jest teraz bardziej swobodna i jest dużo do oglądania.
Sukcesywnie chcemy zmodernizować całą sieć sprzedaży i dotyczy to całej Polski. Teraz jesteśmy na początku tej drogi. Wszystkie nowe sklepy otwieramy w 100% w nowych wystroju. Zmieniane są również szyldy.
Planujemy oczywiście szereg innych atrakcji dla naszych klientów, ale na razie są one jeszcze tajemnicą. Będziemy przyjemnie zaskakiwać klientów różnymi akcjami dopasowanymi do sezonu czy spierającymi specjalne promocje. Zawsze staramy się podkreślić szczególne wydarzenia, wyjątkowe oferty, przełomy technologiczne. Oczywiście okres świąteczny również inspiruje do licznych działań. Centra Handlowe stwarzają szczególnie dobre warunki do organizowania takich wydarzeń, w nich przecież zawsze panuje lato.
Opieramy się głównie na akcjach w naszych punktach sprzedaży, by być jak najbliżej klientów. Zadowolone twarze osób jedzących świeżo upieczone ciasto na imprezie otwarcia sprawiają nam wielką satysfakcję. To naprawdę świetny widok w sklepie u operatora telefonii komórkowej.
Działania wokół marki Plus w ostatnim czasie mają na celu m.in. odświeżenie i odmłodzenie jej wizerunku. Poza reorganizacją całej sieci sprzedaży, zmodyfikowaliśmy nasze logo, dzięki czemu jest ono bardziej nowoczesne, wymieniamy szyldy nad wszystkimi salonami i punktami sprzedaży. Wprowadziliśmy również nowe pozycjonowanie marki, opierające się na haśle „Daj o siebie zadbać”, które znajduje odzwierciedlenie w naszych 4 wartościach: pomagamy budować relacje, jesteśmy kuklienccy, oswajamy technologię, myślimy z polotem. Wartości te są dla nas kierunkowskazem przy tworzeniu ofert dla klientów, kampanii wizerunkowych i sprzedażowych oraz wyznaczają standardy obsługi klientów.
Tagi: