Starbucks wprowadza w swoich kawiarniach wyjątkowe nowości. Pierwszą z nich jest zmiana opakowań kaw ziarnistych związana z ich nowym podziałem według profilu palenia. Dodatkowo firma wprowadza do swojej oferty zupełnie nowe, lekko palone kawy ziarniste Starbucks Blonde Roast, które charakteryzują się łagodnym, subtelnym smakiem. Ponadto goście będą mogli delektować się smakiem swojej ulubionej kawy podawanej w nowych, eleganckich, porcelanowych kubkach. O wiosennych zmianach w kawiarniach Starbucks opowiada Izabela Winsztal, Starbucks brand manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.
W odpowiedzi na potrzeby naszych klientów, którzy chcieli w łatwiejszy
sposób odkrywać swoje ulubione kawy, firma Starbucks wprowadziła nowy
podział kaw ziarnistych według profilu ich palenia. Klienci będą mieli
do wyboru kawy lekko palone (Blonde), średnio palone (Medium) oraz mocno
palone (Dark). Dodatkowo dla klientów, którzy poszukiwali
łagodniejszego smaku kawy, stworzyliśmy nową linię kaw ziarnistych
Starbucks Blonde Roast, których cechą charakterystyczną jest
niepowtarzalny, delikatny smak bez wyraźnie wyczuwalnej nuty palenia.
Już od dziś będą oni mogli spróbować dwóch nowych mieszanek ziaren 100%
arabica – Veranda Blend oraz Willow Blend.
W okresie wiosennym
jeszcze większą wagę przywiązujemy do zaparzania perfekcyjnego espresso,
aby wszystkie napoje na jego bazie były jeszcze bardziej wyjątkowe. W
Starbucks do przygotowania espresso wykorzystujemy legendarną mieszankę
ziaren Espresso Roast, która świetnie komponuje się i smakuje
z
mlekiem. Wszystkie nasze napoje kawowe zawdzięczają swój wyśmienity smak
idealnemu połączeniu słodkiego, wyrazistego espresso z jedwabistym,
doskonale spienionym mlekiem. W Starbucks mleko spieniane jest
pojedynczo do każdej kawy, co gwarantuje doskonałą jakość napoju – jego
wyjątkowy smak, odpowiednią temperaturę oraz kremową konsystencję.
Perfekcyjnie przygotowana kawa z mlekiem to prawdziwe dzieło sztuki,
dlatego nasi bariści na życzenie klienta mogą udekorować jego Caffè
Latte artystycznym wzorem. Aby codzienny rytuał picia kawy stał się
jeszcze większą przyjemnością, będziemy podawać ją w nowych,
eleganckich, porcelanowych kubkach z delikatnie wytłoczonym nowym logo
Starbucks.
Ponadto w naszych kawiarniach będą przeprowadzane
degustacje espresso oraz Caffè Latte, podczas których klienci będą mogli
dowiedzieć się, jak przygotowywany jest idealny shot espresso oraz kawa
z mlekiem, a także zobaczyć przykładowe Latte Art.
Oprócz
oferowania doskonałej kawy, Starbucks codziennie stara się zapewnić
swoim klientom światowej klasy obsługę, poprzez nawiązywanie z nimi
kontaktu oraz budowanie relacji opartych na wzajemnym poznawaniu się.
Właśnie z tego powodu zdecydowaliśmy się wprowadzić identyfikatory z
imionami naszych partnerów, które pozwolą nam przedstawić się naszym
klientom oraz pomogą zbudować z nimi bliższą, unikalną więź.
Nowości,
jakie wprowadzamy w kawiarniach Starbucks to odpowiedź na potrzeby
naszych klientów, którzy poszukują swoich ulubionych smaków. Mamy
nadzieję, że nowy podział kaw ze względu na stopień ich palenia i zmiana
opakowań pozwoli naszym gościom na jeszcze łatwiejsze odnalezienie
mieszanki ziaren, która najbardziej im odpowiada, a ogromna waga, jaką
przywiązujemy do przygotowania perfekcyjnego shotu espresso, pozwoli nam
stworzyć idealną kawę dla każdego. Zapraszamy
więc wszystkich do odwiedzania naszych kawiarni i odkrywania
niezwykłego świata naszej najwyższej jakości kawy. Zachęcamy też do
zapoznania się z nową wiosenną linią naszych kubków termicznych i
ceramicznych.
Tagi: