To już cztery lata od kiedy została otwarta Galeria Rumia. Jaki to był okres dla Państwa?
Z każdym rokiem odnotowujemy zdecydowanie większe zainteresowanie naszą galerią. Oczywiście ma to związek z wytężoną pracą całego zespołu nad ofertą, jaką nieustannie dopracowujemy. Te kilka lat pozwoliło nam na skonstruowanie wniosku, że mieszkańcy Rumi oraz całego Małego Trójmiasta Kaszubskiego i jego okolic cenią sobie robienie zakupów w miejscu, gdzie dodatkowo mają możliwość pójścia do kina czy na rozpoznawalną w regionie siłownię.
A frekwencja?
Oczywiście, że to wpływa na frekwencję. Dla przykładu footfall z 2010 roku wzrósł nawet o 50% dla poszczególnych miesięcy. Warto jednak podkreślić, że sytuacja na rynku, każe nam nieustannie pracować nad podniesieniem atrakcyjności miejsca. Galeria Rumia jest doskonale zlokalizowana przy trasie wiodącej na Półwysep Helski, tak więc rzecz jasna odwiedzają nas też goście zza granicy – głównie w sezonie letnim.
Czym charakteryzuje się tenant mix Galerii Rumia?
Tak, jak wspomniałam wcześniej – oprócz znanych, rozpoznawalnych marek odzieżowych, takich jak: Reserved, C&A, Cubus, Mohito czy obuwniczych, a w tym CCC i Wojas, pamiętamy o usługowym charakterze galerii. Zasadniczą sprawą jest dla nas zadbanie o podstawowe potrzeby naszych klientów w postaci myjni, kantoru, kwiaciarni, usług krawieckich, pralni, apteki czy salonu fryzjerskiego. Delikatesy Delima to z kolei ukłon w stronę osób, które cenią sobie sprawdzone towary w przystępnych cenach.
Co dalej?
Nie sposób pominąć Rossmanna, który jest bardzo rozpoznawalną marką. Jak Pani widzi oferta Galerii Rumia jest zróżnicowana i oscyluje wokół zweryfikowanych potrzeb mieszkańców. Wychodzimy im naprzeciw i w swojej ofercie mamy i chcemy pozyskać dokładnie tych najemców, jakich oczekują odwiedzający nas klienci. Rozmowy cały czas trwają.
A dodatkowe atrakcje poza zakupami? Czym kusi Galeria Rumia?
Świetnie, że Pani o to pyta! Zatem kusimy głównie Multikinem, które zaspokaja potrzeby, na tego typu rozrywkę, niemal całego regionu. Otworzenie u nas kina było doskonałym przedsięwzięciem. Kolejną perełką galerii jest klub Tiger Gym, który został bardzo dobrze przyjęty i każdego dnia odwiedzają go dziesiątki stałych i nowych zainteresowanych fitnessem. Po ćwiczeniach czy seansie klienci mogą odwiedzić restaurację czy kawiarnię np. T.Deker. Jest też oferta skierowana stricte do najmłodszych. Oprócz placu zabaw Tuptuś i Mini Golfa udostępniamy nieodpłatnie ciuchcię, która stała się już znakiem rozpoznawczym naszego centrum.
Czym charakteryzują się eventy organizowane na terenie galerii? Czy stawiają Państwo na wydarzenia modowe, edukacyjne, promujące zdrowie czy inne?
Stawiamy na łączenie wszystkich elementów, tak by każdy znalazł dla siebie coś interesującego. To nie jest proste, dlatego współpracujemy ze sprawdzonymi podwykonawcami i z zaangażowaniem pochylamy się nad każdą koncepcją. Na czwarte urodziny zaprosiliśmy panią Dorotę Wellman, aby nasi klienci mieli szansę poznać według nas wyjątkową osobowość. Oprócz tego znowu ukłon do maluchów w postaci licznych atrakcji i obowiązkowo akcja prosprzedażowa z 444 nagrodami! Naprawdę staramy się dbać o tych, którzy decydują się na zakupy w naszej galerii. Pamiętamy też o zdrowiu w postaci np. organizowanych cyklicznie maratonów rowerowych, które mają zdumiewającą frekwencję. Permanentnie prowadzimy akcję polegającą na wymianie książek. Jak Pani widzi – staramy się myśleć o wszystkim, bacznie obserwując tendencje oczekiwań.
Jaka strategia marketingowa/PR/filozofia zarządzania/elementy działalności centrum pozwalają na wyróżnienie Państwa galerii na tle lokalnej konkurencji?
Wyróżnia nas z pewnością oferta sfokusowana wokół szeroko pojętego zaspokajania potrzeb klientów. Tak więc na pierwszym planie są oczywiście zakupy, ale tuż obok usługi, o których już mówiłam. No i oczywiście rozrywka. Jednym słowem, pracujemy nad tym, by Galeria Rumia kojarzyła się z przyjemnym miejscem na zakupy i interesującym spędzeniem czasu wolnego.
Jakie plany mają Państwo na kolejny rok?
Nie jest już tajemnicą, że przyszły rok otwieramy bardzo ważnym wydarzeniem, jakim niewątpliwie jest uruchomienie oczekiwanego sklepu JYSK. Umowa najmu jest już podpisana, trwają prace adaptacyjne i już wkrótce drzwi naszej galerii będą przekraczali liczni zainteresowani. Na to liczymy, bo na to wskazują badania i prognozy. Prowadzimy rozmowy również z innymi markami, gdyż w piąty rok chcemy wejść silniejsi.
Tagi: