Izabela Mazurek, Czas na Herbatę: Jesteśmy siecią, która cały czas się rozwija

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-01-17 | 08:00
Wśród nowoczesnych działań marketingowych na uwagę zasługuje między innymi cross-marketing. Połączenie współpracy marek wspiera działalność każdego z partnerów projektu nie wymagając nawet tożsamości branży, w jakiej działają. O najnowszym projekcie (i nie tylko) marki Czas na Herbatę opowiada Izabela Mazurek, kierownik ds. marketingu sieci.

Pomysł na skojarzenie dwóch marek proponujących komplementarną ofertę narodził się wczesną jesienią 2011 roku. Intensywne spotkania i prowadzone rozmowy doprowadziły do podjęcia współpracy. Pierwszym krokiem było stworzenie tożsamej oferty która jest proponowana w salonach marki Rosenthal jak i w sklepach firmowych sieci Czas na herbatę w całej Polsce. Oferta ta dotyczy porcelany do kawy i herbaty z serii "Biała Maria" wraz z wyszukanymi gatunkami kaw i herbat jako niebanalnym uzupełnieniem takowych zestawów.
Wcześniej również korzystaliśmy z cross-marketingu. W październiku 2012 roku nawiązaliśmy współprace z Wojciechem Cejrowskim, co zaowocowało powstaniem trzech rodzajów Yerba Mate: doskonały gatunek czystej Mate „dla zuchwałych” i dwie kompozycje mieszanek „dla początkujących” i „paragwajska”. W przyszłości planujemy poszukiwać podobnych parterów, aby nasza oferta była atrakcyjna i ciekawa dla klientów.
 
Zamiany w sklepie internetowym planujemy wprowadzić w pierwszym kwartale roku. Chcemy poprawić funkcjonalność działania strony, ułatwić klientom wyszukiwanie ulubionych smaków herbat, wprowadzić zaawansowany system przydzielania rabatów, wprowadzić status stałego klienta oraz zaproponować promocje zależne od wysokości zamówienia. Chcielibyśmy aby wprowadzone przez nas zmiany były adekwatne do oczekiwań naszych klientów, dlatego została stworzona do tego celu ankieta.
Jesteśmy siecią, która cały czas się rozwija, poszerzamy nieustannie naszą ofertę herbat, kaw i produktów komplementarnych oraz akcesoriów do parzenia i podawania. Pracujemy nad nowymi produktami, dodatkami do herbaty czy kawy. Nasze syropy owocowe cieszą się dużym zainteresowaniem klientów, również syropy do kawy. W roku 2011 wprowadziliśmy konfitury oraz miody, które stanowią idealny dodatek do herbaty. W roku 2012 planujemy również poszerzać naszą ofertę oraz rozwijać sieć. Planujemy również nieco odświeżyć nasze logo Czas na Herbatę.
Tagi:
Oceń artykuł:

Izabela Mazurek, Czas na Herbatę: Jesteśmy siecią, która cały czas się rozwija

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.