Wśród nowoczesnych działań marketingowych na uwagę zasługuje między innymi cross-marketing. Połączenie współpracy marek wspiera działalność każdego z partnerów projektu nie wymagając nawet tożsamości branży, w jakiej działają. O najnowszym projekcie (i nie tylko) marki Czas na Herbatę opowiada Izabela Mazurek, kierownik ds. marketingu sieci.
Pomysł na skojarzenie dwóch marek proponujących komplementarną ofertę narodził się wczesną jesienią 2011 roku. Intensywne spotkania i prowadzone rozmowy doprowadziły do podjęcia współpracy. Pierwszym krokiem było stworzenie tożsamej oferty która jest proponowana w salonach marki Rosenthal jak i w sklepach firmowych sieci Czas na herbatę w całej Polsce. Oferta ta dotyczy porcelany do kawy i herbaty z serii "Biała Maria" wraz z wyszukanymi gatunkami kaw i herbat jako niebanalnym uzupełnieniem takowych zestawów.
Wcześniej również korzystaliśmy z cross-marketingu. W październiku 2012 roku nawiązaliśmy współprace z Wojciechem Cejrowskim, co zaowocowało powstaniem trzech rodzajów Yerba Mate: doskonały gatunek czystej Mate „dla zuchwałych” i dwie kompozycje mieszanek „dla początkujących” i „paragwajska”. W przyszłości planujemy poszukiwać podobnych parterów, aby nasza oferta była atrakcyjna i ciekawa dla klientów.
Zamiany w sklepie internetowym planujemy wprowadzić w pierwszym kwartale roku. Chcemy poprawić funkcjonalność działania strony, ułatwić klientom wyszukiwanie ulubionych smaków herbat, wprowadzić zaawansowany system przydzielania rabatów, wprowadzić status stałego klienta oraz zaproponować promocje zależne od wysokości zamówienia. Chcielibyśmy aby wprowadzone przez nas zmiany były adekwatne do oczekiwań naszych klientów, dlatego została stworzona do tego celu ankieta.
Jesteśmy siecią, która cały czas się rozwija, poszerzamy nieustannie naszą ofertę herbat, kaw i produktów komplementarnych oraz akcesoriów do parzenia i podawania. Pracujemy nad nowymi produktami, dodatkami do herbaty czy kawy. Nasze syropy owocowe cieszą się dużym zainteresowaniem klientów, również syropy do kawy. W roku 2011 wprowadziliśmy konfitury oraz miody, które stanowią idealny dodatek do herbaty. W roku 2012 planujemy również poszerzać naszą ofertę oraz rozwijać sieć.
Planujemy również nieco odświeżyć nasze logo Czas na Herbatę.
Tagi: