Izabela Makosz, Time for Wax: Cały czas konsekwentnie realizuję swoją wizję

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-12-31 | 08:00
Po wielu latach pracy w korporacji postanowiła założyć swój własny biznes i stać się „sterem i okrętem” dla samej siebie. Świetnie przeorganizowała swoje dotychczasowe życie, łącząc pracę i macierzyństwo. Stała się mentorem dla kobiet chcących zaistnieć w biznesie. O koncepcie swoich salonów opowiedziała Izabela Makosz, właścicielka i założycielka Time for Wax.

Time for Wax to firma z polskimi korzeniami. Nazwa jednak może sugerować zagraniczne pochodzenie.
Wiele osób sądzi, że Time for Wax to zagraniczna franczyza, co oczywiście jest nieprawdą. Miło mi, że klienci kojarzą nas z najwyższymi zagranicznymi standardami, jednak TFW to firma, którą budowałam od podstaw w Polsce, wypracowując własne standardy.
Co oznacza Time for Wax i skąd pomysł na nazwę?
Jeśli chodzi o samą nazwę "Time for Wax" można ją przetłumaczyć dosłownie jako "czas na wosk". Zastanawiając się nad nazwą wymyśliłam ponad 100 propozycji, ale ta wygrała jako najbardziej czytelna i chwytliwa.
Obecnie wszystkie salony zlokalizowane są w Warszawie. Czy planuje Pani otwarcie swoich punktów w innych miastach Polski?
Początkowo myślałam o ograniczeniu się do Warszawy, jednak otrzymuję wiele sygnałów, że w innych miastach również jest zapotrzebowanie na nasze usługi, dlatego planujemy już wkrótce ekspansję na Polskę.
Jak na przełomie tych wszystkich lat zmieniała się firma?
Tak naprawdę strategia od początku się nie zmieniała, przez cały czas konsekwentnie realizuję swoją wizję, której ważną częścią jest nastawienie na najlepszą obsługę klienta. Myślę, że największym przełomem było stworzenie autorskiego wosku Magic Wax, który dał nam ogromną przewagę na rynku oraz wprowadzenie linii kosmetyków opóźniających porost włosa po depilacji.
Rok 2014 zbliża się ku końcowi. Jaki to był czas dla Pani, ale również dla sieci salonów Time for Wax?
Był to świetny rok, ponieważ otworzyliśmy 2 nowe salony w centrach handlowych, które świetnie sie rozwijają. Poza tym mam młody zespół, z którym współpracuję, który inspiruje mnie do nowych działań.
Jakie plany mają Państwo na kolejny 2015 rok? Czym zaskoczą Państwo klientów?
Mamy w planach pozyskanie inwestora strategicznego i otwarcie Time for Wax w innych miastach w Polsce.
Tagi:
Oceń artykuł:

Izabela Makosz, Time for Wax: Cały czas konsekwentnie realizuję swoją wizję

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.