Po wielu latach pracy w korporacji postanowiła założyć swój własny biznes i stać się „sterem i okrętem” dla samej siebie. Świetnie przeorganizowała swoje dotychczasowe życie, łącząc pracę i macierzyństwo. Stała się mentorem dla kobiet chcących zaistnieć w biznesie. O koncepcie swoich salonów opowiedziała Izabela Makosz, właścicielka i założycielka Time for Wax.
Time for Wax to firma z polskimi korzeniami. Nazwa jednak może sugerować zagraniczne pochodzenie.
Wiele osób sądzi, że Time for Wax to zagraniczna franczyza, co oczywiście jest nieprawdą. Miło mi, że klienci kojarzą nas z najwyższymi zagranicznymi standardami, jednak TFW to firma, którą budowałam od podstaw w Polsce, wypracowując własne standardy.
Co oznacza Time for Wax i skąd pomysł na nazwę?
Jeśli chodzi o samą nazwę "Time for Wax" można ją przetłumaczyć dosłownie jako "czas na wosk". Zastanawiając się nad nazwą wymyśliłam ponad 100 propozycji, ale ta wygrała jako najbardziej czytelna i chwytliwa.
Obecnie wszystkie salony zlokalizowane są w Warszawie. Czy planuje Pani otwarcie swoich punktów w innych miastach Polski?
Początkowo myślałam o ograniczeniu się do Warszawy, jednak otrzymuję wiele sygnałów, że w innych miastach również jest zapotrzebowanie na nasze usługi, dlatego planujemy już wkrótce ekspansję na Polskę.
Jak na przełomie tych wszystkich lat zmieniała się firma?
Tak naprawdę strategia od początku się nie zmieniała, przez cały czas konsekwentnie realizuję swoją wizję, której ważną częścią jest nastawienie na najlepszą obsługę klienta. Myślę, że największym przełomem było stworzenie autorskiego wosku Magic Wax, który dał nam ogromną przewagę na rynku oraz wprowadzenie linii kosmetyków opóźniających porost włosa po depilacji.
Rok 2014 zbliża się ku końcowi. Jaki to był czas dla Pani, ale również dla sieci salonów Time for Wax?
Był to świetny rok, ponieważ otworzyliśmy 2 nowe salony w centrach handlowych, które świetnie sie rozwijają. Poza tym mam młody zespół, z którym współpracuję, który inspiruje mnie do nowych działań.
Jakie plany mają Państwo na kolejny 2015 rok? Czym zaskoczą Państwo klientów?
Mamy w planach pozyskanie inwestora strategicznego i otwarcie Time for Wax w innych miastach w Polsce.
Tagi: