Tzw. brak zimy okazał się być trudnym okresem dla sieci handlowych z branży odzieży i akcesoriów sportowych. Marka Horyzont po podsumowaniu roku zachowuje jednak optymizm. O szacowane statystyki, najważniejsze wydarzenia w ubiegłym roku i działalność internetową zapytaliśmy Iwonę Namiuk, PR managera sieci.
Sieć Horyzont to już 6 stacjonarnych salonów sprzedaży oraz sklep internetowy e-horyzont.pl. Otwarcie sklepu w Zakopanem, stolicy Polskich sportów zimowych i nie tylko, to dla nas przysłowiowa wisienka na torcie. W roku 2012 planujemy sukcesywnie rozwijać naszą sieć w galeriach handlowych w dużych miastach w Polsce.
W roku 2011 zanotowaliśmy nieznacznie mniejszą liczbę odwiedzin naszych salonów sprzedaży jak w 2010. Stanowi to niezły wynik, biorąc pod uwagę fakt, że mająca tak duży wpływ na naszą branże pogoda nie sprzyjała.
Ostatni rok był trudny dla całej branży odzieżowej i sprzętu turystycznego. Tym bardziej cieszy nas odnotowany jedynie niewielki jednocyfrowy spadek w stosunku do poprzedniego roku.
Najważniejsze wydarzenia, które wspieraliśmy w roku 2011 to rajdy przygodowe na orientację oraz koncerty z cyklu „w Górach jest wszystko, co kocham”. W tym roku planujemy podjąć działania w kierunku stworzenia projektów własnych eventów, których kształt jest na razie objęty tajemnicą.
Nasz sklep internetowy działa już ponad 10 lat. Jesteśmy dumni, że spełniamy restrykcyjne wymagania przystąpienia do konkursu i uważamy, że zdobycie wyróżnienia „Bezpieczny e-sklep” wpłynie korzystnie na nasz wizerunek i pomoże budować zaufanie wśród internautów, a zarazem zwiększyć grono naszych zadowolonych klientów.
Z nowym rokiem przed marką Horyzont stają nowe wyzwania. Na pewno będziemy planować dalszą ekspansję sieci sprzedaży, jednak szczegóły na ten moment są objęte tajemnicą.
Tagi: