Iwona Laszkiewicz, King Sturge: To, co ważne, to komunikacja pomiędzy najemcami a firmą zarządzającą

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-06-03 | 08:00
Pokazy mody, wystawy fotograficzne, akcje edukacyjne czy eventy promocyjne wpisały się już na stałe w kalendarz wydarzeń większości centrów handlowych. O krok dalej poszli zarządcy Pasażu Świętokrzyskiego, którzy w maju zaproponowali swoim klientom mobilne kino 5D. Iwona Laszkiewicz, Director Asset & Property Management w firmie King Sturge przedstawia szczegóły tego oryginalnego pomysłu.

Atrakcja, jaką było mobilne kino 5D, zaoferowana mieszkańcom Kielc przez Pasaż Świętokrzyski w trakcie jednego majowego tygodnia cieszyła się bardzo dużym zainteresowanie zarówno dzieci, jak i dorosłych. Właściwie to wszelkie atrakcje, czy będą to warsztaty dla dzieci i dorosłych, czy też pokazy zwiększają footfall, ale pod warunkiem, że są właściwie zakomunikowane obecnym i potencjalnym klientom.
Przy promocji kina 5D korzystaliśmy zarówno z narzędzi ATL,  jak i BTL – między innymi promocji w jednej z radiostacji kieleckich, w której  na antenie prowadzone były konkursy, a nagrodami zaproszenia na dowolnie wybrane seanse – zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych. Generalnie przy komunikowaniu tego typu działań korzystamy zarówno z narzędzi reklamowych, jak i PR.
Planując wszelkiego rodzaju wydarzenia poszukujemy takich pomysłów, które przede wszystkim zainteresują klientów naszych centrów, które są oryginale, mają wartość dodaną wnoszoną w życie społeczności lokalnej, a czasami po prostu takich, które tworzą okazję do dobrej zabawy.
Dobór rodzaju wydarzeń i atrakcji proponowanych klientom jest ściśle skorelowany ze strategią marketingową  konkretnego centrum handlowego.
W przypadku Pasażu Świętokrzyskiego, miejsca „wygodnych, rodzinnych zakupów” organizujemy takie przedsięwzięcia, które są atrakcyjne z punktu widzenia rodzin z Kielc i okolicy. Szukamy takich propozycji, które stanowią atrakcję same w sobie – stąd mobile kino 5D, wesołe miasteczko czy tor gokartowy, ale także takich, które uaktywniają, tworzą interakcję pomiędzy klientem a centrum. Mamy ambicje, aby nasze centra były miejscami nie tylko zakupów, żeby były ważnymi miejscami dla lokalnej społeczności. Dlatego w ramach prowadzonej polityki marketingowej chcemy koncentrować się także na działaniach edukacyjnych, kulturalnych, działaniach CSR często współtworzonych ze społecznością lokalną.
Ponadto z dużą satysfakcją stwierdzam, że w centrach zarządzanych przez King Sturge najemcy włączają się chętnie i coraz chętniej we wszelkie prowadzone działania marketingowe dostrzegając płynące z tej współpracy korzyści. Aktywność  ta dotyczy kilku obszarów – fundują nagrody w prowadzonych konkursach, prezentują nowe kolekcje, przygotowują specjalne oferty handlowe dostosowane do prowadzonych kampanii.
To, co ważne, to komunikacja pomiędzy najemcami a firmą zarządzającą – jasna, odpowiednio wcześnie przygotowana. Najemcy muszą mieć czas, żeby się przygotować, ale najważniejsze – muszą wiedzieć, że przygotowywana kampania, wydarzenie, event wpłynie na liczbę odwiedzających, a w konsekwencji – na  sprzedaż!
Tagi:
Oceń artykuł:

Iwona Laszkiewicz, King Sturge: To, co ważne, to komunikacja pomiędzy najemcami a firmą zarządzającą

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.