Atrakcja, jaką było mobilne kino 5D, zaoferowana mieszkańcom Kielc przez Pasaż Świętokrzyski w trakcie jednego majowego tygodnia cieszyła się bardzo dużym zainteresowanie zarówno dzieci, jak i dorosłych. Właściwie to wszelkie atrakcje, czy będą to warsztaty dla dzieci i
dorosłych, czy też pokazy zwiększają footfall, ale pod warunkiem, że są
właściwie zakomunikowane obecnym i potencjalnym klientom.
Przy promocji kina 5D korzystaliśmy zarówno z narzędzi ATL, jak i
BTL – między innymi promocji w jednej z radiostacji kieleckich, w
której na antenie prowadzone były konkursy, a nagrodami zaproszenia na
dowolnie wybrane seanse – zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych. Generalnie przy komunikowaniu tego typu działań korzystamy zarówno z narzędzi reklamowych, jak i PR.
Planując wszelkiego rodzaju wydarzenia poszukujemy takich pomysłów, które przede wszystkim zainteresują
klientów naszych centrów, które są oryginale, mają wartość dodaną
wnoszoną w życie społeczności lokalnej, a czasami po prostu takich,
które tworzą okazję do dobrej zabawy.
Dobór rodzaju wydarzeń i atrakcji proponowanych klientom jest ściśle
skorelowany ze strategią marketingową konkretnego centrum handlowego.
W przypadku Pasażu Świętokrzyskiego, miejsca „wygodnych, rodzinnych
zakupów” organizujemy takie przedsięwzięcia, które są atrakcyjne z
punktu widzenia rodzin z Kielc i okolicy. Szukamy takich propozycji,
które stanowią atrakcję same w sobie – stąd mobile kino 5D, wesołe
miasteczko czy tor gokartowy, ale także takich, które uaktywniają,
tworzą interakcję pomiędzy klientem a centrum. Mamy ambicje, aby nasze
centra były miejscami nie tylko zakupów, żeby były ważnymi miejscami dla
lokalnej społeczności. Dlatego w ramach prowadzonej polityki
marketingowej chcemy koncentrować się także na działaniach edukacyjnych,
kulturalnych, działaniach CSR często współtworzonych ze społecznością
lokalną.
Ponadto z dużą satysfakcją stwierdzam, że w centrach zarządzanych przez King Sturge najemcy włączają się chętnie i coraz chętniej we wszelkie prowadzone działania marketingowe dostrzegając płynące z tej współpracy korzyści. Aktywność ta dotyczy kilku obszarów – fundują nagrody w prowadzonych konkursach, prezentują nowe kolekcje, przygotowują specjalne oferty handlowe dostosowane do prowadzonych kampanii.
To, co ważne, to komunikacja pomiędzy najemcami a firmą zarządzającą – jasna, odpowiednio wcześnie przygotowana. Najemcy muszą mieć czas, żeby się przygotować, ale najważniejsze – muszą wiedzieć, że przygotowywana kampania, wydarzenie, event wpłynie na liczbę odwiedzających, a w konsekwencji – na sprzedaż!
Tagi: