Posiadają sklep internetowy oraz stacjonarny. W asortymencie są zarówno buty dla dzieci, jak i dorosłych. A wszystko to dostępny przy pomocy profesjonalnej obsługi, która po prostu zna się na butach. O sukcesie sklepu w Blue City, sprzedaży tej stacjonarnej i internetowej oraz dotychczasowej działalności opowiedziała Iwona Jasek – właścicielka i założycielka marki Mivo.
Jak zrodził się pomysł otwarcia internetowego sklepu obuwniczego Mivo Shoes Shop Online?
Swoją działalność rozpoczęliśmy od sklepu z obuwiem dziecięcym. Wbrew pozorom, kiedy kilka lat temu otwieraliśmy filię sklepu, pod nazwą MivoKids, zapotrzebowanie na dobrej jakości produkty obuwnicze dla dzieci, było duże. Będąc matką, sama miałam okazję się o tym przekonać. Choć na początku projektu wiele osób pukało się w głowę twierdząc że sprzedaż butów dziecięcych jest nie opłacalna, postanowiliśmy spróbować i się udało.
Dlaczego rodzice decydują się na zakup obuwia dla swoich dzieci właśnie w Mivo Shoes Shop Online?
Posiadamy duże doświadczenie w tej branży, dzięki temu udało się nam nawiązać współpracę ze znanymi i cenionymi firmami z segmentu dziecięcego. Marki, jakie posiadamy w sprzedaży są dobrze rozpoznawalne przez rodziców, którzy często szukając ich w internecie, trafiają do naszego sklepu. Duży wybór, możliwość uzyskania wszelkich ważnych informacji i konkurencyjne ceny sprawiają, że tacy klienci chętnie do nas wracają.
Sukces marki MivoKids pozwolił na kontynuację działalności i poszerzenie asortymentu o obuwie dla dorosłych. Co w takim razie wyróżnia Mivo Shoes Shop Online pośród wielu innych ofert?
Obecnie Mivo Shoes Shop Online jest jednym z cenionych sprzedawców butów na rynku internetowym, ze stale powiększającym się asortymentem. Myślę, że w równym stopniu wyróżniają nas bardzo konkurencyjne ceny oraz indywidualne podejście. Nasi klienci to doceniają. Chcą kupować na naszej stronie, często kontaktują się z nami, pytają. Myślę, że współcześnie podstawą e-marketingu jest przede wszystkim zaufanie, które zdążyliśmy wypracować przez te kilka lat. Potwierdzają to między innymi posiadane przez nas certyfikaty Trusted Shops czy 5 tysięcy opinii w serwisie Opineo.pl oraz wyróżnienie za rok 2015 i certyfikat jakości.
20 grudnia 2014 roku w Blue City otwarty został pierwszy showroom Mivo Shoes Shop Online. Jak podsumowują Państwo ten okres?
Był to okres bardzo ciężkiej pracy, wdrażaliśmy wiele projektów jednocześnie pracując równolegle nad stroną internetową i powstającym sklepem. Musieliśmy przezwyciężyć dużo trudności, jednak udało nam się i mogę teraz z dumą mówić o ogromnej satysfakcji, którą odczuwam. Nasza sprzedaż cały czas wzrasta i po części jest to również spowodowane klientami, którzy dowiedzieli się o stronie Mivo Shoes Shop Online, dzięki otwarciu showroomu.
Czy Pani zdaniem, galerie handlowe w przyszłości staną się wyłącznie takimi showroomami? A może jednak większość osób nadal będzie wolała tradycyjny sposób zakupów?
Wiele popularnych marek będących na rynku od długiego czasu, zdążyło już dostrzec potencjał sprzedaży internetowej. Trend ten jest w Polsce stosunkowo młody w porównaniu do Zachodu, jednak coraz więcej klientów przekonuje się do korzyści płynących z tego rodzaju zakupów. Znani producenci równolegle z showroomami prowadzą oddzielną sprzedaż internetową, a część z nich oferuje zamówienia z możliwością odbioru osobistego. Moim zdaniem trend sprzedaży internetowej będzie się w najbliższym czasie pogłębiał.
Tagi: