Iwona Jasek, Mivo: Trend sprzedaży internetowej będzie się w najbliższym czasie pogłębiał

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-09-19 | 08:00
Posiadają sklep internetowy oraz stacjonarny. W asortymencie są zarówno buty dla dzieci, jak i dorosłych. A wszystko to dostępny przy pomocy profesjonalnej obsługi, która po prostu zna się na butach. O sukcesie sklepu w Blue City, sprzedaży tej stacjonarnej i internetowej oraz dotychczasowej działalności opowiedziała Iwona Jasek – właścicielka i założycielka marki Mivo.


Jak zrodził się pomysł otwarcia internetowego sklepu obuwniczego Mivo Shoes Shop Online?
Swoją działalność rozpoczęliśmy od sklepu z obuwiem dziecięcym. Wbrew pozorom, kiedy kilka lat temu otwieraliśmy filię sklepu, pod nazwą MivoKids, zapotrzebowanie na dobrej jakości produkty obuwnicze dla dzieci, było duże. Będąc matką, sama miałam okazję się o tym przekonać. Choć na początku projektu wiele osób pukało się w głowę twierdząc że sprzedaż butów dziecięcych jest nie opłacalna, postanowiliśmy spróbować i się udało.
Dlaczego rodzice decydują się na zakup obuwia dla swoich dzieci właśnie w Mivo Shoes Shop Online?
Posiadamy duże doświadczenie w tej branży, dzięki temu udało się nam nawiązać współpracę ze znanymi i cenionymi firmami z segmentu dziecięcego. Marki, jakie posiadamy w sprzedaży są dobrze rozpoznawalne przez rodziców, którzy często szukając ich w internecie, trafiają do naszego sklepu. Duży wybór, możliwość uzyskania wszelkich ważnych informacji i konkurencyjne ceny sprawiają, że tacy klienci chętnie do nas wracają.
Sukces marki MivoKids pozwolił na kontynuację działalności i poszerzenie asortymentu o obuwie dla dorosłych. Co w takim razie wyróżnia Mivo Shoes Shop Online pośród wielu innych ofert?
Obecnie Mivo Shoes Shop Online jest jednym z cenionych sprzedawców butów na rynku internetowym, ze stale powiększającym się asortymentem. Myślę, że w równym stopniu wyróżniają nas bardzo konkurencyjne ceny oraz indywidualne podejście. Nasi klienci to doceniają. Chcą kupować na naszej stronie, często kontaktują się z nami, pytają. Myślę, że współcześnie podstawą e-marketingu jest przede wszystkim zaufanie, które zdążyliśmy wypracować przez te kilka lat. Potwierdzają to między innymi posiadane przez nas certyfikaty Trusted Shops czy 5 tysięcy opinii w serwisie Opineo.pl oraz wyróżnienie za rok 2015 i certyfikat jakości.
20 grudnia 2014 roku w Blue City otwarty został pierwszy showroom Mivo Shoes Shop Online. Jak podsumowują Państwo ten okres?
Był to okres bardzo ciężkiej pracy, wdrażaliśmy wiele projektów jednocześnie pracując równolegle nad stroną internetową i powstającym sklepem. Musieliśmy przezwyciężyć dużo trudności, jednak udało nam się i mogę teraz z dumą mówić o ogromnej satysfakcji, którą odczuwam. Nasza sprzedaż cały czas wzrasta i po części jest to również spowodowane klientami, którzy dowiedzieli się o stronie Mivo Shoes Shop Online, dzięki otwarciu showroomu.
Czy Pani zdaniem, galerie handlowe w przyszłości staną się wyłącznie takimi showroomami? A może jednak większość osób nadal będzie wolała tradycyjny sposób zakupów?
Wiele popularnych marek będących na rynku od długiego czasu, zdążyło już dostrzec potencjał sprzedaży internetowej. Trend ten jest w Polsce stosunkowo młody w porównaniu do Zachodu, jednak coraz więcej klientów przekonuje się do korzyści płynących z tego rodzaju zakupów. Znani producenci równolegle z showroomami prowadzą oddzielną sprzedaż internetową, a część z nich oferuje zamówienia z możliwością odbioru osobistego. Moim zdaniem trend sprzedaży internetowej będzie się w najbliższym czasie pogłębiał.
Tagi:
Oceń artykuł:

Iwona Jasek, Mivo: Trend sprzedaży internetowej będzie się w najbliższym czasie pogłębiał

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.