Platforma dla handlu detalicznego Czerwona Torebka to sieć obiektów handlowych typu convenience. Powierzchnia obiektów zależy od ich lokalizacji i oscyluje między ok. 480, a 2 tys. mkw. powierzchni użytkowej (od 8 do 35 modułów o powierzchni około 60 mkw.). Obecnie w swoim portfolio firma posiada 8 otwartych obiektów (Świebodzice, Tomaszów Mazowiecki, Żory, Słupca, Dębica, Słupsk, Bytom, Szczecin-Warzymice). W różnej fazie realizacji znajduje się ponad 70 obiektów na terenie całego kraju. Trwa ich komercjalizacja. Jest to jednak liczba, która rośnie sukcesywnie wraz z pozyskiwaniem kolejnych lokalizacji pod obiekty w ramach platformy. W ciągu dziesięciu lat na terenie całego kraju planujemy otworzyć do 2 000 obiektów handlowych.
Dzisiejszy klient chce zrobić konkretne zakupy, szybko i wygodnie. Nie ma czasu na przechadzki między sklepowymi alejkami i kilkudziesięciominutowe oczekiwanie w kolejce do kasy. Dlatego Czerwone Torebki będą przede wszystkim dogodnymi centrami ze specjalistycznym asortymentem. Każdy obiekt posiada wygodny i przestronny parking, z którego można dostać się bezpośrednio do wybranego sklepu. Obiekty Czerwona Torebka powstają na terenie całego kraju w lokalizacjach o atrakcyjnym potencjale handlowym. Są to miejsca, gdzie odbywa się intensywny ruch samochodowy oraz pieszy: gęsto zaludnione osiedla mieszkaniowe, główne szlaki komunikacyjne oraz ważne strefy handlowo-usługowe. Promień oddziaływania pasażu handlowego Czerwona Torebka wynosi około kilometr, czyli średnio od 5 do 7 tys. ludzi.
Nasze pasaże nie posiadają powierzchni wspólnych, to jednokondygnacyjne budynki o zabudowie modułowej, które najemcy mogą łączyć w zależności od potrzeb. W odróżnieniu od centrów handlowych nasze obiekty posiadają inny mix najemców, ze względu zarówno na powierzchnię najmu zaczynającą się już od 60 mkw. jak i oferowany asortyment. Podstawowe sklepy, które powinny znaleźć się w każdym obiekcie to: spożywczy, mięsny, rybny, drogeria, warzywniak i piekarnia z cukiernią. Najemcy są dobierani pod względem specyfiki poszczególnych lokalizacji i ich otoczenia konkurencyjnego. Projekt jest elastyczny i w zależności od potrzeb w danej lokalizacji, dodajemy punkty usługowe i sklepy.
Spośród otwartych ośmiu obiektów wszystkie zdążyły zyskać już stałe grono Klientów i cieszy nas, że nasz koncept się sprawdza, a co dla nas najważniejsze, że najemcy są zadowoleni. Przykładem może być doceniona w plebiscycie Hipokrates apteka działająca w naszym obiekcie w Słupsku, która została wyróżniona spośród wielu innych mimo zaledwie dwumiesięcznej działalności. Nasze obiekty stają się także punktami spotkań mieszkańców, organizowania akcji, jak np. czipowanie psów na parkingu przy obiekcie w Dębicy. Takie przykłady potwierdzają, że nasz koncept się sprawdza i że jest potrzebny.
W Polsce największym nasyceniem cieszą się rynki w dużych miastach, dlatego deweloperzy i właściciele sieci handlowych coraz częściej decydują się na inwestowanie w średnich, a nawet mających zaledwie kilka tysięcy mieszkańców miejscowościach. Z czasem nasycenie lokalnych rynków będzie rosnąć. Póki co na mapie handlowej Polski są jeszcze rejony, które pozwalają na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej. Aby się wyróżnić trzeba pracować także nad innowacyjnym formatem i ofertą, a takie wyróżniki my staramy się oferować. Docelowo potencjał rozwoju Czerwonej Torebki w Polsce oceniamy na 4,5 tys. obiektów handlowych.
Obiekty handlowe budowane w ramach platformy dla handlu detalicznego Czerwona Torebka są odpowiedzią na niszę rynkową – mają na celu uzupełnienie oferty lokalnych marketów i zaspokojenie potrzeb klientów, którzy nie chcą tracić czasu na stanie w długich kolejkach do kasy czy wędrowanie w poszukiwaniu produktów pomiędzy sklepowymi alejami. Czytelny system identyfikacji i przestronne, oświetlone parkingi pozwalają na robienie szybkich i wygodnych zakupów. Koncepcja architektoniczna obiektów należących do sieci Czerwona Torebka to także wygoda i komfort dla najemców. Możliwość łączenia modułów umożliwia dostosowanie powierzchni do potrzeb danego sklepu, a brak powierzchni wspólnych pozwala ponadto obniżyć koszty eksploatacji.
Tagi: