W 2011 roku Centrum Handlowe Ferio odnotowało, w porównaniu z rokiem poprzednim, wzrost odwiedzlaności o 4,4%. Najlepsze okazały się m.in. miesiące: Luty, kiedy to na zakupy w Galerii zdecydowało się średnio 19% klientów więcej niż w lutym 2010 roku, kwiecień z prawie 30% wzrostem w porównaniu do poprzedniego roku oraz grudzień z 14,5% wzrostem.
2011 rok to także sukces Galerii w uzyskaniu najwyżej odwiedzalności w ciągu dnia, rekord odnotowano podczas zorganizowanej Nocy Zakupów, podczas której Centrum odnotowało 70% wzrost w porównaniu do soboty poprzedniego roku.
Czas wyprzedaży kolekcji jesienno-zimowej okazał się najlepszym okresem sprzedaży, szczególnie w sklepach odzieżowych, jak twierdzą pracownicy sklepów Centrum Handlowego, zaproponowane rabaty i oferty specjalne, wyjątkowo w tym roku wzbudziły tak duże zainteresowanie wśród klientów.
Park Handlowy pełni nie tylko funkcje handlowe czy usługowe. Regularnie przeprowadzane działania marketingowe (pokazy mody, ekspozycje prac, wernisaże, konkursy etc.) sprawiają, że obiekt łączy świat mody, kultury i rozrywki.
W kolejnych latach funkcjonowania Centrum, tak jak miało to miejsce dotychczas, kontynuować będziemy koncepcję Centrum rodzinnego, tak, by każdy członek rodziny odnalazł w proponowanej ofercie Centrum coś interesującego dla siebie.
Tagi: