Galeria Świdnicka jest pierwszym takim centrum handlowym w Świdnicy. Do tej pory mieszkańcy miasta i okolic musieli jeździć na zakupy do Wałbrzycha lub Wrocławia – teraz będą mieć oni własną galerię, z bogatą ofertą handlowo-usługową. Składają się na nią nie tylko modne marki odzieżowe, restauracje czy drogerie, ale przede wszystkim nowoczesny klub fitness oraz pierwsze w Świdnicy kino wielosalowe. Każdy więc znajdzie tutaj coś dla siebie. Oczywiście, tak jak w pozostałych centrach Rank Progress, świdniczanie mogą liczyć również na ciekawe eventy. Z okazji świąt wielkanocnych czy na przykład Mikołajek można spodziewać się wydarzeń związanych z ciekawymi konkursami i atrakcyjnymi nagrodami.
W maju 2011 roku otwieraliśmy galerię w Zamościu. Z tej okazji w mieście, które liczy 66 tys. mieszkańców, centrum handlowe odwiedziło 55 tys. osób. To wynik, który przerósł nasze oczekiwania. Kolejnym przykładem jest Galeria Tęcza w Kaliszu. Podczas weekendu inaugurującego działalność centrum w październiku 2011 roku, odwiedziło je ponad 100 tys. osób, a po pierwszym miesiącu funkcjonowania odnotowaliśmy odwiedzalność na poziomie pół miliona osób. To sprawia, że również podczas otwarcia Galerii Świdnickiej możemy spodziewać się wysokiej frekwencji
i zainteresowania obiektem oraz jego ofertą.
Od samego początku budowy Galerii Świdnickiej współpracujemy z naszymi partnerami z lokalnych mediów. Zaczęliśmy od uroczystego wbicia pierwszej łopaty, któremu na miejscu kibicowało kilkanaście redakcji. Przesyłaliśmy regularnie raporty z postępu prac budowlanych oraz informacje o nowych najemcach. Przeprowadziliśmy także akcję informacyjną o nowych miejscach pracy, które powstaną w Galerii Świdnickiej. Razem z władzami miasta uroczyście otworzyliśmy ulicę i rondo, które zostały wybudowane przy galerii kosztem 4 mln zł. Na przeprowadzony przez nas regionalny internetowy konkurs na nazwę tej ulicy otrzymaliśmy prawie półtora tysiąca zgłoszeń! Równie wielkim zainteresowaniem cieszył się konkurs na fotoreportaż z ostatnich dni przed otwarciem, przeprowadzony razem z największym lokalnym portalem internetowym. Finaliści obu konkursów otrzymają od nas specjalne nagrody w dniu otwarcia centrum.
Działania PR wsparła szeroka kampania reklamowa prowadzona w Internecie (mailling, portale lokalne, portale społecznościowe i ogólnopolskie z geotargetowaniem na region), na tradycyjnych nośnikach (BB, ekrany led, city postery, airwalle, plakaty) oraz kampania mobilna i akcje ambientowe. Dla naszych klientów przygotowaliśmy trzydniowe, pełne atrakcji otwarcie. Startujemy w piątek 9 marca o godzinie 9-tej. Tego dnia zapraszamy na metamorfozy i darmowe zakupy ze stylistą Piotrem Sałatą. Cztery osoby, które wygrają tego dnia zmagania, zostaną ubrane przez stylistę – a za wszystko zapłaci Galeria Świdnicka. Z kolei w sobotę stawiamy na wyjątkową zabawę z finalistami takich programów, jak You Can Dance czy Mam Talent. Natomiast w niedzielę mamy wiele niespodzianek dla najmłodszych. Będą teatry dla dzieci i popisy cyrkowe. Poza tym przez całe trzy dni na naszej scenie lokalne zespoły pochwalą się swoimi umiejętnościami wokalnymi i tanecznymi. Otwarcie nowego centrum to także Wielkie Wygrywanie. Wystarczy zrobić zakupy za minimum 50 zł i powalczyć. Do wygrania mamy 10 skuterów, rodzinny wyjazd do Disneylandu, darmowe zakupy ze stylistą i setki zaproszeń do kina Cinema3D, fitness Condizione, restauracji Choice, Broaster Chicken, Efez, Raz Dwa Trzy i Siciliano. Największe hity tego otwarcia – po raz pierwszy w Świdnicy koncert na dachu! W sobotni wieczór publiczność na dachu Galerii Świdnickiej rozgrzeje Ewa Farna, natomiast w niedzielę zespół Zakopower. Wielkie Otwarcie zakończymy niepowtarzalnym pokazem fajerwerków.
Proces komercjalizacji galerii dobiega końca. Wśród najemców galerii są między innymi takie marki, jak: Apart, CCC, Centro, Cropptown, Diverse, Esotiq, House, Mohito, Monnari, Orsay, Reserved, a także sieci: Drogeria Natura, Empik, Intermarche, Kolporter, Media Expert, Rossmann czy Vision Express. Znajdą się w niej również: centrum fitness, kino Cinema 3D oraz restauracje: Broaster Chicken, Choice, Efez, Siciliano, Raz Dwa Trzy i Cafe Vanilia.
Tagi: