Rok 2012 w Galerii Zielone Wzgórze w Białymstoku obfitował przede wszystkim w wydarzenia sportowe. Zarządcy chcieli w ten sposób podkreślić ubiegłoroczne zmagania sportowe EURO 2012, ale tym samym eventy były odpowiedzią na wielkie zainteresowanie tego typu akcjami ze strony klientów. O idei organizowania wydarzeń o charakterze sportowym, ich sukcesie oraz działaniach marketingowych na 2013 roku opowiedział Grzegorz Kłosowicz, marketing manager galerii Carrefour.
Duże zaangażowanie w organizację imprez o charakterze sportowym miało na celu, przede wszystkim, podkreślenie najważniejszego wydarzenia ubiegłego roku – EURO 2012 (3 eventy związane z piłką nożną). Warto zwrócić uwagę na fakt, że nie skoncentrowaliśmy naszej uwagi wyłącznie na piłce nożnej. Wielkim powodzeniem cieszyły się, także wydarzenia dla fanów boksu i wyścigów formuły 1 (Boxing Show z Diablo i Przemysławem Saletą oraz Walentynkowy Wyścig F1). Biorąc pod uwagę duże zainteresowanie klientów sportowym klimatem eventów zdecydowaliśmy się wprowadzić je na stałe do polityki promocyjnej Galerii Zielone Wzgórze. Dzięki naszym działaniom mamy szansę zaangażować lokalną społeczność w aktywną formę spędzania czasu poprzez uprawianie sportu.
Planując nasze eventy kierujemy się hasłem: Nie ma gwarancji sukcesu, istnieje zwiększenie jego prawdopodobieństw. W naszej pracy przy organizacji wydarzeń staramy się kłaść nacisk nie tylko na udział gwiazd, ale przede wszystkim na integrację ze społecznością lokalną. Stąd właśnie udział i zaangażowanie w eventy z udziałem klubu piłkarskiego Jagielloni Białystok, który jest „motorem sportowym” całego Podlasia ”.
Tradycyjne formy reklamy tj. outdoor, prasa i radio są w przypadku eventów o charakterze lokalnym najważniejsze. Nie ograniczamy się jednak tylko do nich i często nasze kampanie są wspomagane reklamami w Internecie i na portalach społecznościowych. Wówczas wykorzystujemy synergię obu tych form reklamy doprowadzając do zwiększenia zasięgu przekazu reklamowego.
Miniony rok oceniamy bardzo dobrze. Doskonały dobór eventów oraz ich profesjonalna organizacja pozytywnie wyróżniają nas na rynku. Zarówno dzięki imprezom sportowym, jak i poprzez organizację eventów jak „Ćwierćfinał Miss Polonia 2012r.”, który miał miejsce w lipcu, staramy się zaistnieć w świadomości lokalnej społeczności, robić coś nie tylko dla nich ale przede wszystkim z nimi. Dobrze spędzony czas w naszych galeriach jest celem naszych działań.
„Eventy w 2013r. w dużej mierze zachowają dotychczasowy charakter ponieważ cieszą się dużym zainteresowaniem klientów, jak i lokalnych mediów. Z pewnością w tym roku nie zabraknie również oryginalnych inicjatyw, którymi chcemy wzbogacić działania marketingowe w Galerii Zielone Wzgórze.
Tagi: