Galeria Szperk to centrum rodzinne

2018-03-26 | 09:00

Skuteczne zarządzanie centrum handlowym jest warunkiem koniecznym osiągnięcia celów ekonomicznych, rynkowych czy finansowych. Dużo większego nakładu pracy wymagają centra handlowe starszej generacji, lub zlokalizowane poza głównymi ośrodkami miejskimi. Doświadczenie zarządcy jest kluczowe, gdyż daje gwarancję efektywności. Z przedstawicielkami firmy IMV, Iwoną Gembiec, Managing Director i Anną Pajurą, Head of Center Management reprezentującej m.in. Galerię Szperk rozmawiamy o najskuteczniejszych działaniach podejmowanych z myślą o klientach.

Jarmarki regionalne, powrót do szkoły, wielkanocne i mikołajkowe atrakcje dla najmłodszych  – tylko w tym roku w Galerii Szperk zostało zorganizowanych blisko 10 różnego typu eventów. Które z organizowanych wydarzeń sprawdzają się najlepiej?

W Galerii Szperk organizujemy wiele różnorodnych wydarzeń dostosowanych do potrzeb lokalnej społeczności. Firma IMV Polska, jako zarządca centrum, co roku planuje kalendarz działań marketingowych tak, by był on atrakcyjny zarówno dla dzieci, jak i ich rodzin. Zawsze powtarzaliśmy, że Galeria Szperk to centrum rodzinne. Wydarzeniem, które już od 6 lat przyciąga największą ilość uczestników jest impreza „Z Pogórza lato rusza”, organizowana w jeden z czerwcowych weekendów. Współorganizatorami wydarzenia jest Miasto Gdynia oraz Gmina Kosakowo. Przez cały dzień odbywa się piknik integracyjny, w którym udział biorą lokalne zespoły, stowarzyszenia i inicjatywy, wieczorem zaś uczestniczymy w koncercie gwiazdy o formacie ogólnopolskim. Na terenie Galerii Szperk wystąpili już: Lemon, HappySad, Grzegorz Hyży czy Rafał Brzozowski. W tym roku będziemy gościć zespół Bracia. Poza w/w imprezą świetnie sprawdzają się wszelkie działania prosprzedażowe, w których do wygrania są nagrody rzeczowe tak jak np. samochód, pieniądze na remont mieszkania czy też zakupy na terenie Galerii Szperk.

W 2017 r. został zakończony z sukcesem proces rekomercjalizacji Galerii Szperk. Wszyscy dotychczasowi najemcy zdecydowali się na przedłużenie umów najmu. W jaki sposób udało się Państwu osiągnąć ten wynik?

Najemcy przedłużyli umowy najmu, a niektórzy zdecydowali się powiększyć swoje sklepy tak jak np. CCC czy Reserved. Takie decyzje cieszą i potwierdzają, że nasza strategia dotycząca tenant mix obiektu była słuszna. Dostosowaliśmy dobór najemców do lokalizacji i potrzeb okolicznych mieszkańców. Poszerzyliśmy ofertę z branży sport i rekreacja otwierając korty do squasha Good Luck Club, uzupełniliśmy ofertę z branży dom i ogród wprowadzając sklep home&you. Ważne dla mieszkańców są również wszelkiego rodzaju usługi, stąd też decyzja o otwarciu centrum medycznego Medicorum. Wartym dodania jest też fakt, że nie poddaliśmy się, gdy na rynku upadały kolejne sieci handlowe, co nie ominęło też naszych partnerów. IMV Polska zawsze było w stanie znaleźć stabilnego zastępcę, w ten sposób już od dłuższego czasu z powodzenie funkcjonuje w Galerii Szperk pierwszy w Trójmieście sklep Bricomarche, a w tym roku dołączy do niego operator spożywczy Intermarche.

W portfolio Państwa obiektów znajduje się również poznańska Galeria Dębiec, , Park Handlowy Tatary w Lublinie oraz część handlowo-usługowa wielofunkcyjnego obiektu Centaurus w Olsztynie. Na jakie aspekty powinni zwrócić uwagę właściciele centrów handlowych rozważających wybór IMV na komercjalizatora obiektów handlowych?

Mocną stroną IMV Polska jest fakt, że jesteśmy firmą posiadająca wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu obiektami komercyjnymi. Dzięki temu, mamy możliwość poznać najemców nie tylko podczas procesu komercjalizacji, ale też w trakcie ich wieloletniego funkcjonowania na terenie centrum czy też parku handlowego. W ten sposób wypracowujemy długoletnie kontakty biznesowe, mamy wiedzę na temat poszczególnych branż na rynku handlowym oraz ich specyfiki funkcjonowania. Dzięki posiadanemu know-how możemy dostosować ofertę najmu do danego najemcy. Rynek handlowy w Polsce ciągle się zmienia, ewoluuje i staje się coraz bardziej konkurencyjny. Firma IMV Polska bacznie obserwuje zachodzące na nim zmiany, dzięki czemu nie boimy się wyzwań. Podejmujemy się wymagającego zadania, jakim jest rekomercjalizacja obiektu z uwzględnienie jego specyfiki, lokalizacji oraz aktualnej sytuacji na rynku handlowym w Polsce.

IMV Polska specjalizuje się także w administrowaniu nieruchomości handlowych, biurowych i magazynowych. W kontekście obiektów handlowych Państwa celem jest m.in. budowanie świadomości zarządzanych obiektów handlowych zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i najemców. W jaki sposób udaje się Państwu realizować te cele?

Kluczem jest w tym przypadku przemyślana strategia komunikacji oraz budowanie kontaktów biznesowych. Kierujemy się otwartą polityką informacyjną zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i najemców. Ważny jest dla nas dialog i osiągnięcie wspólnego sukcesu.

IMV ma swoje korzenie w Austrii, ale działa z powodzeniem na wielu rynkach Europy. Na polski rynek przenosicie Państwo wypracowane standardy i know-how. Jakie są główne założenia Państwa dalszej strategii rozwojowej?

Podobnie jak w przypadku austriackiej firmy-matki, naszym głównym celem jest spełnianie oczekiwań klientów i przekonanie inwestorów, że ich nieruchomości znajdują się w profesjonalnych rękach. Owocna współpraca z inwestorami jest dla nas priorytetem. W polskiej filii z powodzeniem stosujemy metody know-how wypracowane przez lata w Austrii w pełnym zakresie zarządzania biurowcami, centrami handlowymi, mieszkaniami i innymi własnościami prywatnymi. Dużą wagę przykładamy również do rozwoju działu komercjalizacji obiektów handlowych w firmie IMV. Nasz zespół jest gotowy zaoferować indywidualne rozwiązania i kompletne pakiety usług, zawsze zgodne z wymaganiami klienta. Nasze motto brzmi: My naprawdę to robimy!

Co ono oznacza?

To 5 obietnic IMV. 1. Kompetencje - posiadając bogate doświadczenie zawsze znajdziemy rozwiązanie problemów natury finansowej, technicznej oraz prawnej. 2. Odpowiedzialność - duża firma austriacka daje Państwu gwarancję bezpiecznej współpracy. 3. Kreatywność - ustalamy i doprecyzowujemy z klientem szczegółowe parametry zadań, dzięki czemu znajdujemy optymalne rozwiązanie problemów powstałych w każdej nieruchomości. 4. Nowoczesne usług - dzięki rozwiązaniom takim jak platforma on-line oferujemy klientom łatwy dostęp do bieżących danych, wyliczeń i innych informacji. 5. Uczciwość - nasze działania są jasne i klarowne, dlatego zawsze podejmujemy tylko uzasadnione decyzje. Jesteśmy rzetelnym partnerem w biznesie we wszystkich aspektach współpracy.

Na jakich działaniach planujecie się Państwo skupić się w 2018 roku?

Planujemy kontynuację owocnej współpracy z naszymi obecnymi klientami. W maju 2017 roku przyjęliśmy do portfolio firmy Galerii Dębiec w Poznaniu, wprowadzając zintegrowane działania z zakresu zarządzania, marketingu i komercjalizacji nieruchomości oparte na know-how firmy IMV. W tym roku mocno pracujemy nad pokazaniem Galerii Dębiec w nowej odsłonie. Oprócz zarządzania obiektami handlowymi z naszego portfolio, finalizujemy rekomercjalizację parku handlowego Tatary w Lublinie. 2018 rok upłynie też pod znakiem komercjalizacji wyjątkowego projektu Centaurus zlokalizowanego w Olsztynie firmy INOPA, który to połączy w sobie funkcje biurowe, mieszkaniowe, hotelowe i handlowo-usługowe. Nasza austriacka firma-matka z powodzeniem zarządza również nieruchomościami mieszkaniowymi oraz hotelowymi. Chcemy wykorzystać zdobyte know-how i bardzo poważnie rozważamy rozwój filii w Polsce w tym sektorze.

Czy do portfela obsługiwanych obiektów handlowych dołączą kolejne?

Prowadzimy rozmowy dotyczące współpracy z kolejnymi inwestorami, o podjęciu współpracy będziemy informować jednak dopiero po podpisaniu umowy.

Tagi: Galeria Szperk Iwona Gembiec Anna Pajura IMV
Oceń artykuł:

Źródło: IMV

Galeria Szperk to centrum rodzinne

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.