Z końcem maja br., w Gliwicach pojawił się pierwszy salon marki Clooud na polskim rynku. Proponując odzież szytą zarówno w Polsce, jak i we Włoszech w bardzo szybkim tempie marka zyskała wielu klientów. To co wyróżnia produkty marki na tle konkurencji to wysoka jakość za niską cenę. O dotychczasowej działalności i planach na przyszłość opowiedziała Ewelina Bogacz, manager marki Clooud.
Pierwszy salon marki Clooud pojawił się w Polsce z końcem maja. Jak Państwo podsumowują dotychczasową działalność?
Tak, rzeczywiście pojawiliśmy się na rynku stosunkowo niedawno bo w maju tego roku, i już w pierwszych dniach po otwarciu odnotowaliśmy zaskakująco dużą liczbę odwiedzin.
A jak kształtują się wyniki finansowe?
Pierwsze dni można powiedzieć były rekordowe jeśli chodzi o wyniki finansowe, klienci byli zaskoczeni wysoką jakością naszych kolekcji i modnymi wzorami.Aktualnie, salon nie stracił na popularności i każdego miesiąca statystyki odnotowują przyrost liczby klientów.
Salony Clooud dopiero wchodzą na rynek polski. Kiedy narodził się pomysł na stworzenie marki i skąd wzięła się nazwa marki?
Sebastian Chmura właściciel marki Clooud jest bardzo kreatywna postacią, ma wiele pomysłów i większość z nich realizuje na gorąco , tak było również z powstaniem salonu, zrodził się pomysł, a za nim szybka realizacja. Nazwa salonu wzięła się od nazwiska właściciela , przetłumaczona na język angielski ,, Cloud”, natomiast dwa oo – mają kojarzyć się klientom z naszą marką, możemy posługiwać się zamiennie nazwą lub znakiem ,,oo”.
Marka Clooud oferuje odzież zarówno męską, jak i damską. Do kogo skierowana jest oferta? Czy odbiorcami są ludzie w danym przedziale wiekowym?
Oryginalność i wysoka jakość w dobrej cenie. Dobra cena do wysokiej jakości produktu. Co do odbiorców to są to ludzie w różnym wieku.
W Polsce rynek odzieżowy jest segmentem dość ustabilizowanym. Są marki, które od lat cieszą się zaufaniem Polaków. Co wyróżnia markę Clooud? Jakimi działaniami marketingowymi chcą Państwo pozyskiwać nowych klientów?
W czasach kiedy rynek odzieżowy zasypywany jest przez towary niskiej jakości, klienci w naszym salonie kupią towary wysokiej jakości, w cenach niższych niż oferuje konkurencja. Ponadto są to kolekcje pojedyncze i niepowtarzalne. Informujemy wszystkich naszych klientów smsowo i mailowo o nowych dostawach, organizujemy eventy, losujemy bony zakupowe wśród naszych klientów, ostatnio pani ..... wygrała weekend w Hotelu Gołębiewski w Wiśle.
Kogo uważają Państwo za swoją największą konkurencję?
Jak już mówiłam wcześniej marka Clooud stawia na wysoką jakość materiałów, co daje nam przewagę nad sklepami sieciowymi , które szyją piękne kolekcje natomiast z dość niskiej jakości materiałów. Konkurencja jest bardzo wysoka i stawia dużą poprzeczkę na rynku modowym, ale...marka Clooud skupia się przede wszystkim na materiałach.
Marka Clooud nie posiada swoich sklepów za granicą. Czy planują Państwo ekspansję?
Z uwagi na to iż właściciel marki Clooud jest zagorzałym patriotą, na ta chwile skupia się na rozwoju marki w Polsce, otworzeniu sieci sklepów.
A w Polsce planują Państwo otworzyć kolejne salony?
Kolejny salon planujemy otworzyć w Katowicach, natomiast w dalszych planach w Warszawie i Wrocławiu. Na tą chwile nie prowadzimy żadnych rozmów za granicą.
Tagi: