Ewelina Bogacz, Clooud: Konkurencja na rynku modowym jest bardzo duża i stawia wysoko poprzeczkę

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-10-04 | 08:00
Z końcem maja br., w Gliwicach pojawił się pierwszy salon marki Clooud na polskim rynku. Proponując odzież szytą zarówno w Polsce, jak i we Włoszech w bardzo szybkim tempie marka zyskała wielu klientów. To co wyróżnia produkty marki na tle konkurencji to wysoka jakość za niską cenę. O dotychczasowej działalności i planach na przyszłość opowiedziała Ewelina Bogacz, manager marki Clooud.

Pierwszy salon marki Clooud pojawił się w Polsce z końcem maja. Jak Państwo podsumowują dotychczasową działalność?
Tak, rzeczywiście pojawiliśmy się na rynku stosunkowo niedawno bo w maju tego roku, i już w pierwszych dniach po otwarciu odnotowaliśmy zaskakująco dużą liczbę odwiedzin.
A jak kształtują się wyniki finansowe?
Pierwsze dni można powiedzieć były rekordowe jeśli chodzi o wyniki finansowe, klienci byli zaskoczeni wysoką  jakością naszych kolekcji i modnymi wzorami.Aktualnie, salon nie stracił na popularności i każdego miesiąca statystyki odnotowują przyrost liczby klientów.
Salony Clooud dopiero wchodzą na rynek polski. Kiedy narodził się pomysł na stworzenie marki i skąd wzięła się nazwa marki?
Sebastian Chmura właściciel marki Clooud jest bardzo kreatywna postacią, ma wiele pomysłów i większość z nich realizuje na gorąco , tak było również z powstaniem salonu, zrodził się pomysł, a za nim szybka realizacja. Nazwa salonu wzięła się od nazwiska właściciela , przetłumaczona na język  angielski ,, Cloud”, natomiast dwa oo – mają  kojarzyć się klientom z naszą  marką, możemy posługiwać się zamiennie nazwą lub znakiem ,,oo”.
Marka Clooud oferuje odzież zarówno męską, jak i damską. Do kogo skierowana jest oferta? Czy odbiorcami są ludzie w danym przedziale wiekowym?
Oryginalność i wysoka jakość w dobrej cenie. Dobra cena do wysokiej jakości  produktu. Co do odbiorców to są to ludzie w różnym wieku.
W Polsce rynek odzieżowy jest segmentem dość ustabilizowanym. Są marki, które od lat cieszą się zaufaniem Polaków. Co wyróżnia markę Clooud? Jakimi działaniami marketingowymi chcą Państwo pozyskiwać nowych klientów?
W czasach kiedy rynek odzieżowy zasypywany jest przez towary niskiej jakości,   klienci  w naszym salonie  kupią towary wysokiej jakości,  w cenach niższych niż  oferuje konkurencja.  Ponadto są to kolekcje pojedyncze i niepowtarzalne. Informujemy wszystkich naszych klientów smsowo i mailowo o nowych dostawach, organizujemy eventy, losujemy bony zakupowe wśród naszych klientów, ostatnio pani ..... wygrała weekend w Hotelu Gołębiewski w Wiśle.
Kogo uważają Państwo za swoją największą konkurencję?
Jak już mówiłam wcześniej  marka Clooud stawia na wysoką  jakość materiałów, co daje nam przewagę nad sklepami sieciowymi , które szyją piękne kolekcje natomiast z dość niskiej jakości materiałów. Konkurencja jest bardzo wysoka i stawia dużą poprzeczkę na rynku modowym, ale...marka Clooud  skupia się przede wszystkim na materiałach.
Marka Clooud nie posiada swoich sklepów za granicą. Czy planują Państwo ekspansję?
Z uwagi na to iż właściciel marki Clooud jest zagorzałym  patriotą, na ta chwile skupia się na rozwoju marki w Polsce, otworzeniu sieci sklepów. 
A w Polsce planują Państwo otworzyć kolejne salony?
Kolejny salon planujemy otworzyć w Katowicach, natomiast w dalszych planach w Warszawie i Wrocławiu. Na tą chwile nie prowadzimy żadnych rozmów za granicą.
 
Tagi:
Oceń artykuł:

Ewelina Bogacz, Clooud: Konkurencja na rynku modowym jest bardzo duża i stawia wysoko poprzeczkę

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.