Współczesne centrum handlowe nie jest już tylko miejscem, w którym można zrobić zakupy, zjeść obiad czy spotkać się z przyjaciółmi. Bardzo dużą uwagę zarządcy obiektów przykładają również do eventów, które swoją atrakcyjnością mają nie tylko przyciągać coraz większą grupę klientów ale także edukować. Naprzeciw tym wymaganiom wyszła Galeria Cuprum Arena, która dużą uwagę przykłada do akcji o charakterze ekologicznym. O szczegółach tej formy działalności obiektu opowiada Ewa Sienko, manager ds. marketingu galerii Cuprum Arena.
Galeria Cuprum Arena od początku powstania konsekwentnie realizuje misję
animatora czasu wolnego dla mieszkańców Zagłębia Miedziowego. W związku
z tym każdego miesiąca na terenie obiektu odbywają się ciekawe eventy.
Staramy się, aby tematyka przeprowadzanych w naszym centrum imprez była
za każdym razem inna, aby z jednej strony intrygować odwiedzających i z
drugiej strony, by promować inspirujące pomysły.
Galeria Cuprum Arena zwraca szczególną uwagę na ekologię, czego wyrazem mogą być materiały wykorzystane przy budowie obiektu. Staramy się także wspierać akcje, których celem jest uświadamianie mieszkańców w tym temacie.
Dlatego z takim zaangażowaniem włączyliśmy się w akcję Ekologicznego Pokazu Mody, który odbył się 9 kwietnia. Cieszymy się, że poprzez współorganizację oraz współpracę z Młodzieżowym Domem Kultury w Lubinie udało się zaprosić do projektu młodych mieszkańców Lubina i okolicznych miejscowości, którzy przygotowali kreacje, jakich nie powstydziliby się profesjonalni styliści. Aby podnieść rangę wydarzenia ze swojej strony zagwarantowaliśmy młodym projektantom profesjonalną technikę sceniczną z wybiegiem. Wydarzenie spotkało się, zgodnie z naszym przypuszczeniem, z dużym zainteresowaniem. Efektem tego jest odnotowana przez nas liczba odwiedzających centrum podczas całego weekendu. Według naszych danych galeria gościła wówczas 22 tys. klientów, którzy poza zakupami otrzymali od nas możliwość uczestniczenia w nietypowym spotkaniu z modą i ekologią. Sukces Ekologicznego Pokazu Mody skłania nas do myślenia nad kontynuacją idei i być może prezentacja młodych, uzdolnionych talentów stanie się imprezą cykliczną. Cieszymy się, że dzięki organizacji takich wydarzeń i przez współpracę z innymi placówkami, może zmotywować, dać szansę na rozwój i możliwość prezentacji talentu młodzieży właśnie Galerii Cuprum Arena.
Tagi: