Na jakim poziomie kształtował się wskaźnik odwiedzalności i obrotów Cuprum Arena w ubiegłym roku?
Rok 2013 to odwiedzalność na poziomie 6 000 000 oraz zwiększenie obrotów o 10% w stosunku do roku ubiegłego. To także permanentny stuprocentowy poziom komercjalizacji, co oznacza, że 34 tys. mkw. dostępnej powierzchni handlowej w Galerii Cuprum Arena jest wynajęte.
Jakie marki dołączyły w tym okresie do grona najemców?
W ubiegłym roku do grona dotychczasowych najemców dołączyły marki premium, ulokowane na poziomie 1.: Mexx z salonem o powierzchni 320 mkw., Tommy Hilfiger – 110 mkw. oraz Gino Rossi z metrażem 88 mkw. Pojawiły się dodatkowo nowe brandy: Ziaja (44 mkw. na poziomie 0), otwarty niedawno dyskont odzieżowy Szachownica o powierzchni 305 mkw., Zabawki Modele o metrażu 70 mkw. na poziomie 0, biuro podróży Itaka (28 mkw.) oraz Pepco, zajmujące lokalizację na poziomie 0.
Ale to nie koniec zmian powierzchniowych.
To prawda. Operator telefoniczny Play, zmieniając lokal, powiększył metraż z 35 mkw. do 75 mkw. Nową odsłonę zyskał również Leopardi, dostępny dla klientów od końca listopada. W kolejce do powiększenia swojej powierzchni handlowej stoją już kolejne marki funkcjonujące w Galerii Cuprum Arena. W 2014 roku będą to obuwnicze brandy Badura i CCC oraz salon bielizny Triumph.
Jak w kilku słowach może Pani podsumować kalendarz eventowy?
Mijające dwanaście miesięcy zdecydowanie obfitowało w eventy. Klienci Galerii Cuprum Arena mieli okazję do spotkań z gwiazdami, znanymi ze szklanych ekranów: ekipą serialu „Rodzinka.pl” oraz aktorami „Rancza”. Na żywo usłyszeć można było m.in. zespół Weekend, Zbigniewa Wodeckiego, Libera i Natalię Szroeder, a także grupy Ira i Jamal oraz Anię Wyszkoni. Lubińskie centrum zadbało dodatkowo o edukacyjno – rozrywkowe ekspozycje. Klienci Cuprum Arena mogli zobaczyć debiutującą w Polsce „Wystawę magii i iluzji”, październikową „Poczuj czar PRL-u”, „Tajemnice Podwodnego Świata” czy też „Podróż w krainę dźwięku”. Na wszystkich fanów motoryzacji czekało natomiast Motoshow z udziałem utytułowanego kierowcy rajdowego, Tomasza Kuchara oraz Akademii Bezpiecznej Jazdy. Ponadto, Cuprum Arena czynnie angażowała się w społeczne życie regionu (darmowe badania mammograficzne oraz wątroby, profilaktyczne akcje z udziałem policji i straży miejskiej), a także promowała lokalne talenty (wystawa lubińskiej malarki, Barbary Marcinkowskiej, pokaz eko – mody przy współpracy z Młodzieżowym Domem Kultury w Lubinie). Do szerokiego wachlarza eventów, organizowanych na wielu płaszczyznach i kierowanych do różnych grup docelowych, dołączyły kolejne odsłony wypracowanych, sprawdzonych imprez autorskich, cyklicznych: Targi Ślubne, Eko -Jarmark, warsztaty dla przyszłych i obecnych mam czy też Targi Pracy. Wszystko z udziałem najlepszych w swoich branżach wystawców. Oczywiście nie zabrakło tematycznych wydarzeń związanych z takimi świętami jak Wielkanoc, Andrzejki, Halloween oraz Walentynki. Rok 2013 kończą grudniowe atrakcje odwołujące się do Bożego Narodzenia, na czele z „Choinkowem” i „Inwazją Mikołajów”.
Które z wymienionych wydarzeń przyciągnęły największą szerzę klientów?
Frekwencyjnym sukcesem okazał się koncert zespołu Weekend, podczas którego naszą Galerię odwiedziło 37 tys. osób. Do grona spektakularnych eventów z pewnością można zaliczyć również wizytę ekipy serialu „Rodzinka.pl”. Na spotkanie z artystami przyszło ponad 27 tys. osób, a my otrzymaliśmy kilkadziesiąt e-maili z podziękowaniami za organizację wydarzenia.
Jakie plany ma Cuprum Arena na 2014 rok?
Planujemy
powiększenie już funkcjonujących salonów, m.in. marek Badura, Triumph i
CCC. Będzie się działo jeszcze więcej, jeszcze częściej i na jeszcze
większą skalę. Dołożymy wszelkich starań, by utrzymać pozycję lidera w
sektorze handlowo – rozrywkowym Zagłębia Miedziowego.
Tagi: