Ewa Sienko: Cuprum Arena kończy rok z większymi obrotami i nowymi markami

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-01-08 | 08:00
Koniec roku to czas podsumowań oraz analiz. Galeria Cuprum Arena zamyka dwunastomiesięczny okres ze wzrostem obrotów oraz listą najemców powiększoną o marki premium: Mexx, Tommy Hilfiger i Gino Rossi. Mijający rok 2013 to także szeroki wachlarz wydarzeń kulturalno – rozrywkowych, a jego finisz jest okazją do przyszłorocznych zapowiedzi. O podsumowaniu 2013 i planach na 2014 opowiada Ewa Sienko, manager ds. marketingu galerii Cuprum Arena.

Na jakim poziomie kształtował się wskaźnik odwiedzalności i obrotów Cuprum Arena w ubiegłym roku?
Rok 2013 to odwiedzalność na poziomie 6 000 000 oraz zwiększenie obrotów o 10% w stosunku do roku ubiegłego. To także permanentny stuprocentowy poziom komercjalizacji, co oznacza, że 34 tys. mkw. dostępnej powierzchni handlowej w Galerii Cuprum Arena jest wynajęte.
Jakie marki dołączyły w tym okresie do grona najemców?
W ubiegłym roku do grona dotychczasowych najemców dołączyły marki premium, ulokowane na poziomie 1.: Mexx z salonem o powierzchni 320 mkw., Tommy Hilfiger – 110 mkw. oraz Gino Rossi z metrażem 88 mkw. Pojawiły się dodatkowo nowe brandy: Ziaja (44 mkw. na poziomie 0), otwarty niedawno dyskont odzieżowy Szachownica o powierzchni 305 mkw., Zabawki Modele o metrażu 70 mkw. na poziomie 0, biuro podróży Itaka (28 mkw.) oraz Pepco, zajmujące lokalizację na poziomie 0.
Ale to nie koniec zmian powierzchniowych.
To prawda. Operator telefoniczny Play, zmieniając lokal, powiększył metraż z 35 mkw. do 75 mkw. Nową odsłonę zyskał również Leopardi, dostępny dla klientów od końca listopada. W kolejce do powiększenia swojej powierzchni handlowej stoją już kolejne marki funkcjonujące w Galerii Cuprum Arena. W 2014 roku będą to obuwnicze brandy Badura i CCC oraz salon bielizny Triumph.
Jak w kilku słowach może Pani podsumować kalendarz eventowy?
Mijające dwanaście miesięcy zdecydowanie obfitowało w eventy. Klienci Galerii Cuprum Arena mieli okazję do spotkań z gwiazdami, znanymi ze szklanych ekranów: ekipą serialu „Rodzinka.pl” oraz aktorami „Rancza”. Na żywo usłyszeć można było m.in. zespół Weekend, Zbigniewa Wodeckiego, Libera i Natalię Szroeder, a także grupy Ira i Jamal oraz Anię Wyszkoni. Lubińskie centrum zadbało dodatkowo o edukacyjno – rozrywkowe ekspozycje. Klienci Cuprum Arena mogli zobaczyć debiutującą w Polsce „Wystawę magii i iluzji”, październikową „Poczuj czar PRL-u”, „Tajemnice Podwodnego Świata” czy też „Podróż w krainę dźwięku”. Na wszystkich fanów motoryzacji czekało natomiast Motoshow z udziałem utytułowanego kierowcy rajdowego, Tomasza Kuchara oraz Akademii Bezpiecznej Jazdy. Ponadto, Cuprum Arena czynnie angażowała się w społeczne życie regionu (darmowe badania mammograficzne oraz wątroby, profilaktyczne akcje z udziałem policji i straży miejskiej), a także promowała lokalne talenty (wystawa lubińskiej malarki, Barbary Marcinkowskiej, pokaz eko – mody przy współpracy z  Młodzieżowym Domem Kultury w Lubinie). Do szerokiego wachlarza eventów, organizowanych na wielu płaszczyznach i kierowanych do różnych grup docelowych, dołączyły kolejne odsłony wypracowanych, sprawdzonych imprez autorskich, cyklicznych: Targi Ślubne, Eko -Jarmark, warsztaty dla przyszłych i obecnych mam czy też Targi Pracy. Wszystko z udziałem najlepszych w swoich branżach wystawców. Oczywiście nie zabrakło tematycznych wydarzeń związanych z takimi świętami jak Wielkanoc, Andrzejki, Halloween oraz Walentynki. Rok 2013 kończą grudniowe atrakcje odwołujące się do Bożego Narodzenia, na czele z „Choinkowem” i „Inwazją Mikołajów”. 
Które z wymienionych wydarzeń przyciągnęły największą szerzę klientów?
Frekwencyjnym sukcesem okazał się koncert zespołu Weekend, podczas którego naszą Galerię odwiedziło 37 tys. osób. Do grona spektakularnych eventów z pewnością można zaliczyć również wizytę ekipy serialu „Rodzinka.pl”. Na spotkanie z artystami przyszło ponad 27 tys. osób, a my otrzymaliśmy kilkadziesiąt e-maili z podziękowaniami za organizację wydarzenia.
Jakie plany ma Cuprum Arena na 2014 rok?
Planujemy powiększenie już funkcjonujących salonów, m.in. marek Badura, Triumph i CCC. Będzie się działo jeszcze więcej, jeszcze częściej i na jeszcze większą skalę. Dołożymy wszelkich starań, by utrzymać pozycję lidera w sektorze handlowo – rozrywkowym Zagłębia Miedziowego.
Tagi:
Oceń artykuł:

Ewa Sienko: Cuprum Arena kończy rok z większymi obrotami i nowymi markami

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.