Ewa Pawłowska, Golden Rose: W obecnych czasach social media są bez wątpienia ważną formą promocji

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-12-14 | 09:25

Mijający rok marka Golden Rose może bardzo pozytywnie podsumować. 16 nowych stoisk, nowe linie produktów, które klientki już zdążyły polubić, rosnące zainteresowanie programem lojalnościowym czy aktywna obecność w social mediach - to tylko niektóre z osiągnięć ostatnich 12 miesięcy. Jak jednak zapewnia Ewa Pawłowska, prezes Golden Rose, marka nie zamierza spocząć na laurach. Już teraz prowadzone są rozmowy odnośnie kolejnych punktów sprzedaży, a klientki mogą liczyć na wiele atrakcji np. w postaci konkursów organizowanych na portalu Facebook.


W ostatnich miesiącach marka Golden Rose niezwykle dynamicznie się rozwija. W samym tylko listopadzie uruchomionych zostało kilka nowych punktów – m.in. w Jaworznie, Bydgoszczy czy Rzeszowie. Jakim bilansem będą Państwo zamykać mijający rok 2015?
Marka Golden Rose obecna jest w Polsce już kilkanaście lat. Przez cały ten czas staraliśmy się poddawać wszystkie aspekty naszego funkcjonowania ciągłej ocenie - poszukując tym samym możliwości ich ulepszania. Nieustannie dostosowujemy nasze standardy i procedury tak, aby możliwie najlepiej funkcjonować na rynku.
Doszliśmy do momentu, w którym możemy śmiało powiedzieć, że osiągnęliśmy oczekiwany cel czyli zbudowanie świadomości marki Golden Rose i jej spójnej identyfikacji wśród naszych klientów. Ostatni rok, obfitujący w wiele wydarzeń tak ważnych dla nas, szczególnie unaocznił rozwój marki.
Strategicznym wyzwaniem tego roku było rozszerzenie dystrybucji naszych produktów. Tylko w 2015 roku otworzyliśmy 16 stoisk z czego 9 firmowych i 7 franczyzowych.
Ten rok to także rok wielu nowych produktów. Możemy pochwalić się nowymi seriami lakierów szybkoschnących Express Dry czy lakierami żelowymi Prodigy. 2015 to jednogłośnie rok pomadki Matte Crayon, która stała się natychmiast hitem sprzedaży i prawdziwym must-have dla naszych klientek.
Bilans 2015 roku zamykamy więc pasmem wielu sukcesów, które zdecydowanie wyznaczają nam ambitne cele na kolejny rok.
Czy w kolejnym roku planują Państwo nadal utrzymywać taką dynamikę rozwoju?
Kolejne otwarcia to element długofalowej strategii firmy. Na tą chwilę Golden Rose posiada swoje stoiska firmowe czy franczyzowe w każdym województwie. Oczywiście dalsze otwarcia to jedynie kwestia czasu. Zakładamy, że rok 2016 będzie jeszcze bardziej obfitował w nowe wydarzenia. Obecnie trwają rozmowy z kolejnymi galeriami oraz franczyzobiorcami, ale na ostateczne efekty będą musieli Państwo jednak poczekać.
Oprócz tradycyjnych punktów sprzedaży klientki Golden Rose mogą skorzystać również ze sklepu internetowego. Jak rozwija się ten kanał dystrybucji?
Sklep online został równo rok temu odświeżony. Bardzo ważne było dla nas to, by zbudować spójny wizerunek marki zarówno na naszych stoiskach w galerii, jak i w internecie. Obserwujemy rosnące zainteresowanie tego rodzaju sprzedażą, a liczba nowych klientów sukcesywnie rośnie.
Doświadczenie jednak pokazuje nam, że nasze klientki preferują zakupy na stoisku lub w sklepie czyli bezpośrednio. Tu mogą otrzymać kompleksową informację o produkcie, dotknąć go, a nawet wykonać bezpłatny makijaż podczas organizowanych przez nas wizaży. Dlatego właśnie staramy się maksymalnie indywidualizować obsługę klienta w sklepie online, choćby przez formę doradztwa w wyborze odpowiedniego produktu. W związku z tym już niedługo kolejne zmiany będą widoczne w naszym sklepie online.
Na polskim rynku działa wiele firm oferujących kosmetyki kolorowe. Jak starają się Państwo wyróżnić wśród konkurencji?
Golden Rose wychodzi naprzeciw oczekiwaniom kobiet, a to poprzez ciągłe poszerzanie naszej oferty, czy to o nowe produkty, czy też o nowe gamy kolorystyczne. Baw się kolorami! – jako hasło przewodnie naszych działań, uwzględnia bardzo dobrą jakość w wyjątkowo atrakcyjnej cenie.
Ponadto na naszych stoiskach i w sklepach firmowych organizujemy wizaże, by móc przybliżyć naszym klientkom oferowane przez firmę kosmetyki. Staramy się robić wszystko, by każda Polka czuła się pewnie i atrakcyjnie w każdej sytuacji.
Po jaką kategorię produktów do makijażu Polki sięgają najczęściej?
Do najczęściej wybieranych kategorii należą pomadki i konturówki do ust oraz lakiery do paznokci. Dzieje się tak dlatego, iż niewątpliwie usta są atrybutem kobiecości, a idealny manicure jest wizytówką każdej z nas. Bardzo nas to cieszy, gdyż właśnie te produkty są szczególnie przez nas rozwijane. Systematycznie wprowadzamy nowe serie produktowe i nowe kolory już wprowadzonych. Bardzo nam miło, ze w świadomości naszych klientek Golden Rose funkcjonuje jako marka bardzo dobrych jakościowo pomadek matowych i bardzo kolorystycznie rozbudowanych palet lakierów do paznokci.
Marka Golden Rose w mediach społecznościowych jest bardzo widoczna nie tylko dzięki własnym kanałom, ale również dzięki regularnym opiniom i recenzjom kosmetyków przygotowywanym przez popularne blogerki. Jak Państwa zdaniem sprawdza się taka forma promocji?
W obecnych czasach, takie działania są bez wątpienia jedną z bardzo ważnych form promocji marki, która z roku na rok zyskuje coraz więcej odbiorców. Chętnie podejmujemy współpracę z blogerkami, które testują i używają naszych produktów. Jest to dla nas pewne wyróżnienie, a dodatkowo prezentacja firmy, wśród szerokiego grona odbiorców takiego kanału informacji. Bardzo cieszymy się z każdej pozytywnej opinii, która dzięki osobom prowadzącym bloga, trafia do innych i zachęca do wypróbowania kosmetyków Golden Rose.
Na swoich profilach często organizują Państwo różnego rodzaju konkursy. Jakie akcje/zadania cieszą się największym zainteresowaniem?
Okazuje się, że wszystkie organizowane przez nas konkursy cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Bardzo nas to cieszy. Osoby biorące w nich udział zawsze niezwykle się angażują i wkładają całe serce w przygotowanie odpowiedzi, np. pisząc wiersze o naszej marce. Najbardziej zapadł nam w pamięć konkurs, który był organizowany w wakacje. Zadaniem Uczestniczek było pokazanie, w jaki sposób kosmetyki marki Golden Rose towarzyszą im podczas wakacyjnych podróży. Zobaczyliśmy nasze produkty w aranżacjach nad morzem, w górach, podczas wakacyjnych imprez. Wiele zgłoszeń było niezwykle kreatywnych, co zawsze wzbudza nasz podziw. Bardzo miło jest widzieć, że nasze kosmetyki towarzyszą kobietom każdego dnia.
Jakiś czas temu wystartował program lojalnościowy marki Golden Rose. Czy obserwują Państwo rosnące zainteresowanie klientek tym projektem?
Od momentu startu naszego programu lojalnościowego minął już ponad rok. Właśnie nadszedł czas na podsumowania i wyciąganie wniosków. Zainteresowanie programem lojalnościowym jest rzeczywiście coraz większe. Wynika to zapewne z tego, że gdy ktoś raz skorzysta z naszych kosmetyków, nie poprzestaje na pojedynczym produkcie. Tyczy się to szczególnie lakierów czy pomadek. Wiele naszych klientek posiada w swojej kolekcji po kilkanaście odcieni danego produktu z serii. Można zatem połączyć przyjemne z pożytecznym i założyć kartę stałego klienta, aby móc skorzystać ze specjalnej zniżki. Po uzbieraniu 10 pieczątek na naszej karcie otrzymuje się 25% rabatu na następne zakupy. Jest to szczególna okazja dla wszystkich kobiet, które korzystają z naszych kosmetyków.
W ostatnim czasie marka Golden Rose została sponsorem wyjątkowej kampanii – „Diagnostyka Jajnika – rzuć cień podejrzenia na swoje jajnika”. To temat, który do tej pory rzadko obecny był w mediach. Jak zrodziła się decyzja o zaangażowaniu w tę akcję?
Golden Rose od zawsze stara się sprostać oczekiwaniom kobiet, co do pięknego i nieskazitelnego wyglądu zewnętrznego. Teraz pragnie również, by każda z nich pomyślała o swoim wnętrzu. W ostatnim czasie firma GR została sponsorem pierwszej Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Diagnostyka Jajnika – rzuć cień podejrzenia na swoje jajniki”, której organizatorem jest fundacja Kwiat Kobiecości. Celem kampanii jest profilaktyka onkologiczna - przekonanie i zachęcanie kobiet, by poddawały się regularnym kontrolom i badaniom ginekologicznym, a także sprawdzały możliwości rodzinnych nowotworowych obciążeń genetycznych, w celu wczesnego zdiagnozowania zagrożenia.
Czego możemy Państwu życzyć na kolejne lata działalności?
Już na początku swojej działalności w Polsce marka Golden Rose chcąc pozyskać zaufanie konsumentek wyznaczyła sobie zasadniczy cel, który przyświeca jej do dziś: innowacyjność i wysoka jakość produktów za przystępną cenę. Pragniemy sprawiać, by kobiety czuły się piękne i atrakcyjne, a przez to szczęśliwsze i pewne swojej wartości. Cały czas do tego dążymy i sukcesywnie staramy się realizować to marzenie.
Proszę nam więc życzyć, abyśmy zawsze umieli sprostać potrzebom naszych klientek. Liczba miłych komentarzy dotyczących naszej marki zamieszczanych na blogach czy naszych profilach społecznościowych jest ogromna i zawsze czytamy je z uśmiechem na twarzy. Nie ma lepszej motywacji do działania.

Tagi:
Oceń artykuł:

Ewa Pawłowska, Golden Rose: W obecnych czasach social media są bez wątpienia ważną formą promocji

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.