Eliza Dorosz-Panek, Rossmann: Do końca roku będziemy mieli 850 placówek

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-11-25 | 08:03
Marka kojarzy się z dwoma kolorami symbolizującymi oczekiwania klientów: biały i czerwony. Ognisto czerwony to ukryte pragnienia, natomiast biały pokazuje codzienne potrzeby. Tak właśnie należy interpretować logo marki Rossmann, powszechnie znane, z szyldów aż 800 sklepów na terenie całej Polski. O szczegółach sukcesu, jubileuszu firmy oraz planach dalszego rozwoju opowiedziała Eliza Dorosz – Panek, rzecznik prasowy Rossmann Polska SPD.

Rossmann jest jedną z największych i najprężniej rozwijających się sieci drogerii w Polsce. W czym upatrują Państwo przyczyn tego sukcesu i zainteresowania ze strony klientów?
O  tym, czy firma odniosła sukces świadczą  oczywiście finanse i tu Rossmann ma czym się pochwalić. W 2012 roku obroty firmy wyniosły 5 mld zł. Drugim, a może jeszcze ważniejszym wyznacznikiem sukcesu jest satysfakcja klientów. Niech za komentarz posłuży fakt, że każdego dnia drogerie pod szyldem centaura odwiedza około 600 tys. Polaków. W rankingu opracowanym przez OC&C Strategy Consultants, w 2013 roku Rossmann zajął drugie, po firmie Apart, miejsce wśród najlepiej ocenianych przez klientów sieci detalicznych w Polsce.
Pod koniec maja 2013 roku Rossmann obchodził 20-lecie istnienia w Polsce. Czy mogą Państwo jakoś podsumować te 20 lat działalności na polskim rynku?
 
Drogerie Rossmann powstają w galeriach lub przy znaczących ulicach handlowych. Po dwudziestu latach wpisały się w krajobraz polskich miast. Dziś trudno wyobrazić sobie ulicę Marszałkowską w Warszawie, Piotrkowską w Łodzi czy słynny Sopocki Monciak bez Rossmanna (na tej ulicy otworzyliśmy naszą drogerię nr 800). Rossmann stawia zarówno na duże aglomeracje, jak i na mniejsze, kilkunastotysięczne ośrodki. Pod szyldem Rossmann można napotkać zarówno placówkę liczącą 140 mkw. powierzchni sprzedaży, jak i  1400 - metrowe supermarkety. Mamy 16 tys. produktów w ofercie i około 800 marek na naszych półkach. Mamy wiele nowości na wyłączność. Ale pielęgnacja włosów i ciała to dwie dziedziny, w których oferta Rossmanna jest szczególnie bogata. Rossmann to  obecnie zdecydowanie miejsce, które ma największą i najbardziej dostępną ofertę kosmetyków.
 
Czy z okazji jubileuszu przygotowywali Państwo specjalną kampanię?
Tak, "Pragnienia i potrzeby" - tak brzmiało hasło kampanii reklamowej Rossmanna. Firma zdecydowała się na nowo zaprezentować swój wizerunek. Kampania ruszyła 23 maja, dokładnie w dniu 20. urodzin Rossmanna w Polsce. Składało się na nią kilka charakterystycznych spotów reklamowych.
 
Marka Rossmann posiada swój własny miesięcznik, którego redaktor naczelną została Agata Młynarska. Jak sprawdza się w tej roli? Czy w miesięczniku wprowadzone zostały duże zmiany?
 
„Skarb” to bezpłatny miesięcznik dystrybuowany w drogeriach o nakładzie 500 tys. egzemplarzy. Wydawcą magazynu jest firma Rossmann. Agata Młynarska wraz z zespołem pracowała nad nową koncepcją pisma tak by „Skarb” był pismem jeszcze bliższym czytelniczkom, a jednocześnie miał nowatorską formułę i zaskakiwał.
 
Czy na nadchodzącą jesień planowane są jakieś szczególne akcje promocyjne/ kampanie dla klientów?
 
Tak, zawsze planujemy promocje. Przed świętami oferujemy szczególnie bogaty asortyment gotowych zestawów prezentowanych i perfum.
Ile nowych drogerii powstanie do końca 2013 roku?
W tej chwili mamy otwartych 800 drogerii i praktycznie każdego dnia otwieramy nowy sklep. Do końca roku będziemy mieli 850 placówek. O otwarciach w poszczególnych centrach będziemy informować na kilka dni przed otwarciem.
Tagi:
Oceń artykuł:

Eliza Dorosz-Panek, Rossmann: Do końca roku będziemy mieli 850 placówek

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.