Galerię Bolesławiec City Center w okresie od 22.11.2012 do 28.02.2013 BCC odwiedziło 568 734 klientów. Ten wynik zdecydowanie przekracza nasze wcześniejsze założenia. Przypomnijmy, że podczas weekendu otwarcia frekwencja wyniosła 60 tys. odwiedzających. Proszę pamiętać, że Bolesławiec to niewielkie, 40-tysięczne miasto. Dlatego też uznajemy przytoczone liczby jako ewidentne potwierdzenie naszych założeń biznesowych. Poza tym odczuwamy satysfakcję, iż BCC zdobyło sobie w tak krótkim czasie tak dużą liczbę wiernych klientów.
Naszym targetem są przede wszystkim mieszkańcy Bolesłąwca, ale również mieszkańcy Gminy i Powiatu bolesławieckiego. Klientami BCC są mieszkańcy takich okolicznych miejscowości, jak Lwówek Śląski, Lubań i Złotoryja, Chojnów, Gromadka, Krzyżowa. Nie brakuje również gości, z zagranicy - turystów z Niemiec i Holandii, a także naszych Rodaków pracujących i mieszkających w Niemczech. Dzieje się tak za sprawą tego, iż BCC nie odbiega swoją ofertą i jakością oferowanych produktów modowych czy spożywczych od europejskich sklepów, gwarantując jednocześnie znacznie niższe, aniżeli w EUR-o u naszych sąsiadów.
W BCC udało nam się połączyć silne marki krajowe z ofertą lokalnych przedsiębiorców. Przypomnijmy, że oprócz takich sklepów, jak Reserved, Mohito, House, Pepco, POLOmarket, CCC czy Rossmann, znajdziemy również butiki takie jak: Victoriy - dynamicznie rozwijającą się sieć oferującą bieliznę, sklep z biżuterią WIKO, lokalną cukiernię FURTAK, salony odzieżowe Joy Fashion, RG-512, Avalon, sklep z butami dla dzieci Mała Myszka, a także sklep z e-papierosami, salon prasowy Kolportera czy też placówkę Banku BNP Paribas. W Galerii funkcjonuje również apteka. Ostatnio umowę podpisała Firma Słominski.
Naszym celem było zróżnicowanie oferty centrum, którą zaadresowaliśmy do różnych grup docelowych. Poza zakupami w naszych sklepach z odzieżą, obuwiem, kosmetykami, artykułami spożywczymi itd., klienci mogą w przyjemnej atmosferze spędzić czas przy dobrej kawie i ciastku w cukierni, mogą uczestniczyć w eventach organizowanych okazyjnie przez naszą agencję marketingową, mogą skorzystać z umieszczonego na pasażu przy wejściu głównym punktu informacji (interaktywnego infokiosku) o mieście Bolesławiec oraz z darmowego WiFi. Na parterze zlokalizowane są również bankomat i wpłatomat sieci Euronet oraz oddział banku BNP Paribas. Od kwietnia 2013 r. klienci BCC będą mogli również zjeść ciepły posiłek w części gastronomiczną sklepu mięsnego Firmy Słomiński.
3. pierwsze miesiące działalności BCC obfitowały w wydarzenia z udziałem gwiazd - koncerty BIBy i Ani Kłys - gwiazd X-Factora, występ Zespołu Bayer Full, a także eventy okolicznościowe związane z Mikołajkami, Walentynkami, czy też szybkie akcje promocyjne np. z okazji Tłustego Czwartku, które rozpropagowaliśmy jedynie w internecie. Zależy nam na tym, aby oferta centrum, jak również akcje promocyjne były planowane zgodnie z zasadą "dla każdego coś miłego” - dlatego też w najbliższym czasie organizujemy weekend zdrowia, weekend dla rodzin z dziećmi, konkurs na twarz galerii...
Mamy nadzieję, że nasze hasło promocyjne BCC to "Serce Miasta - Centrum wydarzeń” odzwierciedla charakter naszej działalności i jego najmocniejsze strony. Na dzień dzisiejszy jesteśmy jedynym centrum handlowym w okolicy, którego oferta oraz estetyka nie odbiega od najlepszych wzorców obiektów handlowych zlokalizowanych w większych miastach.
Założenia dotyczące odwiedzalności i obrotów zostały przekroczone. Dane, które obserwujemy zaprzeczają tendencjom ogólnopolskim i wydaje się, że przynajmniej do tej pory obserwowany kryzys i spadki indeksu footfall omijają Bolesławiec. Sprzedaż na poziomie powyżej 1.000-2.000 zł/mkw. sięgające w szczycie nawet 3.000 zł/mkw. to wyniki, które zdecydowanie przekraczają średnie wartości dla centrów handlowych w Polsce. Mimo to, iż nasze centrum jest 3-poziomowe, to obroty osiągane na każdym z pięter są podobne. BCC w pozytywnym sensie odróżnia się od innych obiektów tego typu, w których najemcy zlokalizowani na innych aniżeli parter kondygnacjach osiągają gorsze wyniki sprzedaży. I jeszcze jedna bardzo istotna informacja: ze względu na silne zapotrzebowanie na miejsca noclegowe w najbliższym czasie zaskoczymy mieszkańców Bolesławca nową koncepcją w naszym centrum – niewielkim hotelem, w dobrym standardzie. Nasz obiekt powstał na miejscu hotelu PIAST, który funkcjonował kilkadziesiąt lat i jest duży nacisk na przywrócenie tego typu usług właśnie w tym miejscu.
Zależy nam na stałym feedbacku ze strony najemców. W 90% opinie są pozytywne. Raz w miesiącu przeprowadzane są spotkania z każdym z Najemców, podczas których przekazują nam swoje opinie i uwagi. Pierwsze miesiące funkcjonowania oceniane są jako bardzo zadowalające: obroty na wysokim poziomie, brak zastrzeżeń co do lokalizacji sklepów, no i oczywiście świetne dane dotyczące frekwencji, która cały czas utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie dzięki świetnej lokalizacji BCC w ścisłym centrum Bolesławca, ale również dzięki wyjątkowej ofercie i skutecznej promocji.
Tagi: