Podsumowując miniony rok, Ania Kruk, główna projektantka oraz dyrektor kreatywna marki ANIA KRUK, podkreśla, że największą inicjatywą, jaką podjęła marka w 2018 roku, było unowocześnienie struktury wewnętrznej. Z kolei w 2019 roku Ania Kruk stawia na zespół i współpracę.
Branża retail jest specyficzna: to struktury z wieloma oddziałami (sklepami) rozrzuconymi po całej Polsce, które często nie mają zbyt mocnego kontaktu ani między sobą, ani tak naprawdę z centralą, są zdane na Dyrektorów Regionalnych krążących po Polsce. Na szczęście technologia daje nam teraz o wiele więcej możliwości. Możemy wymieniać się informacjami, pracować na tych samych plikach, być w kontakcie i budować poczucie, że mimo różnych lokalizacji jesteśmy jednym zespołem. W maju 2018 roku przeszliśmy całą firmą na narzędzia Google (mail, dyski, kalendarze, itd.), i ta jedna zmiana technologiczna pociągnęła za sobą całą lawinę. Dzięki Google’owi praktycznie bezkosztowo zbudowaliśmy sprawny intranet, gdzie co poniedziałek Manager Sieci Sprzedaży publikuje podsumowanie ostatniego tygodnia. Mamy też wewnętrzną platformę G+ (która dopiero raczkuje), gdzie dzielimy się firmowymi newsami i witamy nowych pracowników. Osobna historia to dyski i pliki współdzielone. Proste narzędzie, które rewolucjonizuje sposób, w jaki pracujemy, szczególnie na linii butiki-centrala. Ze mnie już wszyscy się śmieją, jestem takim entuzjastą Google. Żeby świat cyfrowy nie zjadł nas całkowicie, inwestujemy również coraz więcej w takie tradycyjne spotkania firmowe. W 2019 roku po prostu stawiamy na zespół i współpracę.