Szybki rozwój cywilizacyjny jaki ostatnio obserwujemy oraz towarzyszące mu zanieczyszczenie środowiska doprowadziły do sytuacji, w której ludzie coraz bardziej zdają sobie sprawę z tego, jak negatywnie wpływa to na ich organizmy. Dlatego też zaczęli dbać o siebie, zarówno o kulturę fizyczną, jak i o to co jedzą. Zgodnie z tym nurtem powstała nowa sieć małych marketów Meloni, które oferują ekologiczną żywność. Do tej pory powstały one w dwóch centrach handlowych, ale w planach są kolejne. O oczekiwaniach i odpowiedzi na zapotrzebowanie grupy docelowej opowiada Dorota Wróbel, Regionalny Kierownik Sprzedaży Meloni.
Światowa moda na zdrowe i ekologiczne odżywianie dotarła także do Polski. Polacy w coraz większym stopniu są zainteresowani nabywaniem produktów spożywczych najwyższej jakości, bezpiecznych dla zdrowia. Rynek zdrowej i ekologicznej żywności w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie. Zainteresowanie tego typu produktami nie jest tylko chwilową fascynacją lub zainteresowaniem pod wpływem mody, ale stałym trendem na rynku.
Domeną Meloni Market jest tworzenie nowej jakości. W sklepach oraz stoiskach wyspowych łączymy szeroki asortyment zdrowych i ekologicznych produktów z profesjonalnym doradztwem i obsługą. Chcemy, żeby za pośrednictwem naszych sklepów rosła świadomość społeczna dotycząca wagi zdrowego tryba życia a co za tym idzie - żywienia.
Główny asortyment stanowią produkty ekologiczne, zarówno żywność organiczna, jak i naturalne kosmetyki uzupełnione o chemię gospodarczą domowego użytku. Naturalnym dopełnieniem tej grupy jest zdrowa żywność. To taka, której spożywanie wzbogaca organizm, chroni przed chorobami i zdecydowanie poprawia ogólne samopoczucie. W naszej ofercie dostępne są także produkty bezglutenowe, bezcukrowe ‒ dla osób będących na specjalistycznej diecie. Weganie i wegetarianie też znajdą asortyment dla siebie.
Meloni Market swoim wyglądem ma być sklepem dla współczesnego klienta. Naszym celem jest stworzenie nowoczesnego i przyjaznego wnętrza dalekiego wyglądem od stereotypowej wizji sklepu ze zdrową żywnością kojarzącego się głównie z sielskością i wiejskim charakterem.
29 czerwca 2011 roku został uruchomiony pierwszy punkt Meloni Market w Centrum Handlowym M1 w Radomiu, a 1 października 2011 drugi w Centrum Handlowym M1 w Markach pod Warszawą. Punkty te mają formę samoobsługowych stoisk wyspowych. Rozwiązanie to będziemy praktykować w centrach handlowych, gdzie czasowo nie ma możliwości na pozyskanie większego lokalu. Według badań idealną powierzchnią sklepową dla Nas byłby lokal o wielkości 60-80 mkw.
W najbliższym czasie planujemy uruchomienie kolejnych punktów w centrach handlowych oraz w pobliżu osiedli mieszkaniowych w średnich i dużych miastach – prowadzimy już w tym kierunku rozmowy z wynajmującymi. Początkowo swoją ekspansję nastawiamy na województwo mazowieckie.
Klienci znajdą w naszych mini delikatesach szeroki wybór produktów ekologicznych, bez konserwantów i niemodyfikowanych genetycznie, takich jak: soki, napoje, mąki, kasze, makarony, bakalie, słodycze, herbaty i wiele więcej. Ponadto, oferujemy produkty dla cukrzyków, alergików, wegetarian i odchudzających się. Nie zapomnieliśmy także o żywności dla najmłodszych. W sprzedaży również kosmetyki naturalne oraz chemia gospodarcza. Na pozór niewielkie stoiska – ok. 30 mkw. oferują ponad 1 500 różnych produktów, każdy zainteresowany znajdzie produkt idealny dla siebie wraz z profesjonalnym doradztwem.
Tagi: