Zmiana wyglądu powinna robić wrażenie i odnosić zamierzony efekt, nawet jeśli dotyczy ona aranżacji wnętrz pomieszczeń przeznaczonych dla handlu. Na ten krok zdecydowała się między innymi firma Wojas, która przeprowadza właśnie remodeling swoich salonów. O szczegółach wyglądu nowych salonów Wojas opowiada Dominika Zięba, kierownik ds. promocji i reklamy.
Remodeling salonów to jedno z wielu działań ukierunkowanych na wzmocnienie wizerunku marki Wojas w oczach naszych klientów, a także podkreślenie jej znaczenia na rynku. Zmiana aranżacji wiąże się ściśle z poprawą komunikacji z naszymi klientami. Proces remodelingu zapoczątkowaliśmy już kilka lat temu. Przebiegał on w kilku etapach, w których dokonano zmiany konceptu wizualnego w większości sklepów. W tym roku zmieniliśmy wystrój 13 sklepów, m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Kielcach, Katowicach, Krakowie i Łodzi. W planach mamy kolejne.
W sklepach projektowanych według nowego konceptu wizualnego zastosowaliśmy rozwiązania, które mają na celu poprawę komunikacji z naszymi klientami, a także zwiększenie poczucia komfortu u klientów robiących u nas zakupy. Wnętrze sklepów nabrało butikowego charakteru. W nowym koncepcie wizualnym postawiliśmy na jasną kolorystykę, w której dominuje harmonijne połączenie bieli z naturalnym drewnem. Meble zaprojektowano według całkiem nowego konceptu, który zakłada ładną, przejrzystą ekspozycję. Oczekiwane efekty udało się osiągnąć m. in. dzięki jasnym półkom, zastosowaniu klocków ekspozycyjnych, a także wygodnym siedziskom do mierzenia obuwia. Zdecydowaliśmy się na umieszczenie w sklepach ścian wizerunkowych. Zamontowane na ścianach lustra powiększają optycznie przestrzeń, podobnie jak otwarte na sklep szklane witryny. Udoskonalono także system oświetlenia.
Przygotowanie projektów odbywa się sprawnie i szybko. Osobą decyzyjną pozostaje oczywiście pan prezes Wiesław Wojas. Remodeling sklepów powierzamy profesjonalnym firmom architektonicznym i budowlanym, z którymi współpraca układa się bardzo dobrze.
Nowy koncept promujemy przy pomocy takich kanałów jak strony internetowe, media społecznościowe, prasa branżowa czy newsletter.
Tagi: