Silesia City Center zawsze idzie z duchem czasu, zawsze była i będzie mocno zainteresowana działaniami związanymi z modą. Każdego roku organizujemy pokazy mody, spotkania ze stylistami, wiele eventów związanych ze zdrowiem i urodą. Silesia żyje modą, a Swap jest kolejnym tego dowodem. Wiedząc jak dużym zainteresowaniem cieszy się Swap za granicą, postanowiliśmy zorganizować duży event tego typu w naszym centrum. Pomysł okazał się zresztą przysłowiowym strzałem w dziesiątkę, a uczestniczki były zachwycone zdobytymi modowymi „perełkami”.
Organizacją Swap od początku do końca zajmował się dział marketingu Silesia City Center. Myślę, że zainteresowanie, z jakim spotkała się nasza impreza, jest potwierdzeniem tego, że poradziliśmy sobie z tym zadaniem bardzo dobrze.
Reklamowaliśmy szeroko naszą akcję, pojawiło się mnóstwo zapowiedzi w serwisach internetowych związanych z modą, stąd tak duże zainteresowanie. Każdy kto chciał wziąć udział w naszym Swap-ie, musiał także przynieść do wymiany i swoje ubrania. Udział w akcji nie był więc przypadkowy. Faktycznie zanotowaliśmy wyższą odwiedzalność podczas tego weekendu. Z kolei stylistki służące radą podczas Swap-u podpowiadały, jakie dodatki dobrać do danej kreacji, z jakimi kolorami ją łączyć, więc był to dobry pretekst do dalszych zakupów w centrum.
Nasz pierwszy tegoroczny Swap cieszył się ogromnym zainteresowaniem. W sumie odwiedziło nas kilkaset kobiet w różnym wieku. Wymieniły między sobą ponad 2 tysiące bluzek, swetrów, spodni, spódnic i butów. Te statystyki pokazują, że Swap spotkał się z entuzjazmem naszych klientów, dlatego już podczas pierwszej edycji zadecydowaliśmy, że imprezę będziemy kontynuować. Podczas akcji wszystkim uczestniczkom zaoferowaliśmy bezpłatny makijaż, próbki kosmetyków, perfum, a przede wszystkim konsultacje ze stylistkami.
Silesia zawsze podąża za najnowszymi trendami, poszukuje zaskakujących rozwiązań. Naszą aspiracją jest, by eventy były spektakularne, z udziałem znakomitych gwiazd, przy użyciu najnowszych technologii. Dzięki temu nie tylko spełniamy oczekiwania naszych klientów, ale wręcz je wyprzedzamy. Klienci oczekują niecodziennych atrakcji, a nie bez powodu hasłem przewodnim naszej tegorocznej linii kreatywnej jest „nowy wymiar wrażeń”.
Tagi: