Magnolia Park, największa wrocławska galeria handlowa, rozpoczęła wdrażanie nowej strategii rozwoju. Jej celem jest budowanie wizerunku Magnolii Park jako miejsca modnego, nowoczesnego i pełnego inspiracji. Jej istotnymi elementami są ścisła współpraca z najemcami oraz zintegrowane działania marketingowe skierowane głównie do ambitnych, świadomych i niezależnych kobiet. Szczegóły zdradził nam Dominik Piwek, Dyrektor Działu Marketingu i PR METRO PROPERTIES, firmy zarządzającej centrami Magnolia Park
Przyjęta na lata 2011-2016 strategia powstała w oparciu o wyniki
wnikliwej analizy rynku wrocławskich galerii handlowych, a także na
podstawie opinii najemców i kompleksowych badań biometrycznych klientów.
To unikatowe narzędzie, niewykorzystywane dotychczas przez galerie
handlowe w Polsce, pozwoliło określić realne zachowania konsumentów oraz
oddzielić je od deklaratywnych, wirtualnych obietnic. Poprzez analizę
procesów neurofizjologicznych oceniano przede wszystkim podświadomość
badanych oraz ich rzeczywiste postawy, preferencje i osądy.
Wyniki badań biometrycznych wskazały, między innymi, że klienci obecnie
wybierają galerie handlowe przede wszystkim ze względu na różnorodną
ofertę i szeroki wybór dostępnych marek, a nie jak powszechnie deklarują
z uwagi na lokalizację. Magnolia Park, jako największe centrum w
regionie z ofertą blisko 230 sklepów, w sposób naturalny odpowiada na to podświadome zapotrzebowanie, a obecna rozbudowa i wprowadzenie kolejnych wiodących marek umocni
pozycję galerii w regionie.
Coraz ważniejsze, a wręcz decydujące,
okazują się wszystkie rozwiązania mające na celu zwiększenie komfortu
zakupów czy spędzania wolnego czasu na terenie galerii handlowej.
Bazując na otrzymanych wynikach stworzono listę 18 kluczowych założeń i zadań
dla Magnolia Park, które będą sukcesywnie realizowane do 2016 roku.
Wykorzystaliśmy najnowsze metody badawcze gdyż zależało nam, by poznać
podświadome motywy podejmowanych decyzji, a przede wszystkich by jeszcze
lepiej i skuteczniej dopasować ofertę do realnych potrzeb konsumentów. Na tej podstawie zaprojektowana została
również nowa kampania reklamowa oraz większość działań marketingowych.
Nowe podejście zakłada zintegrowane działania w obszarze zarządzania,
marketingu i komunikacji. Strategia w obszarze komunikacji z najemcami
to selektywna współpraca ze sklepami i wykorzystanie potencjału
poszczególnych branż i siły marek obecnych w centrum.
Wszystkie zmiany zawarte w nowym planie rozwoju galerii handlowej Magnolia Park są zgodne z filozofią zamkniętą w haśle „Magnolia Park – Twój świat zmysłów”, która towarzyszy centrum od początku istnienia.
Obecnie na powierzchni 74 400 mkw. Magnolia Park znajduje
się ponad 230 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych.
Centrum posiada unikalną ofertę markowych sklepów takich, jak: Aldo, Almi
Decor, Denon, Esprit, jedyny w mieście salon Eva Minge, Gabor,
Home&You, Pandora, Peek&Cloppenburg, Promod, Reserved, Saturn,
Swiss, W.Kruk, Zara, a także jedyne we Wrocławiu kino 5D. Ponadto
centrum jest idealnym miejscem spotkań towarzyskich
i spędzania wolnego czasu.
Tagi: