Dominik Piwek, METRO Properties: Wprowadzamy nową strategię marketingową Magnolii Park

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-04-28 | 08:47
Magnolia Park, największa wrocławska galeria handlowa, rozpoczęła wdrażanie nowej strategii rozwoju. Jej celem jest budowanie wizerunku Magnolii Park jako miejsca modnego, nowoczesnego i pełnego inspiracji. Jej istotnymi elementami są ścisła współpraca z najemcami oraz zintegrowane działania marketingowe skierowane głównie do ambitnych, świadomych i niezależnych kobiet. Szczegóły zdradził nam Dominik Piwek, Dyrektor Działu Marketingu i PR METRO PROPERTIES, firmy zarządzającej centrami Magnolia Park
Przyjęta na lata 2011-2016 strategia powstała w oparciu o wyniki wnikliwej analizy rynku wrocławskich galerii handlowych, a także na podstawie opinii najemców i kompleksowych badań biometrycznych klientów. To unikatowe narzędzie, niewykorzystywane dotychczas przez galerie handlowe w Polsce, pozwoliło określić realne zachowania konsumentów oraz oddzielić je od deklaratywnych, wirtualnych obietnic. Poprzez analizę procesów neurofizjologicznych oceniano przede wszystkim podświadomość badanych oraz ich rzeczywiste postawy, preferencje i osądy.
Wyniki badań biometrycznych wskazały, między innymi, że klienci obecnie wybierają galerie handlowe przede wszystkim ze względu na różnorodną ofertę i szeroki wybór dostępnych marek, a nie jak powszechnie deklarują z uwagi na lokalizację. Magnolia Park, jako największe centrum w regionie z ofertą blisko 230 sklepów, w sposób naturalny odpowiada na to podświadome zapotrzebowanie, a obecna rozbudowa i wprowadzenie kolejnych wiodących marek umocni pozycję galerii w regionie.
Coraz ważniejsze, a wręcz decydujące, okazują się wszystkie rozwiązania mające na celu zwiększenie komfortu zakupów czy spędzania wolnego czasu na terenie galerii handlowej. Bazując na otrzymanych wynikach stworzono listę 18 kluczowych założeń i zadań dla Magnolia Park, które będą sukcesywnie realizowane do 2016 roku.
Wykorzystaliśmy najnowsze metody badawcze gdyż zależało nam, by poznać podświadome motywy podejmowanych decyzji, a przede wszystkich by jeszcze lepiej i skuteczniej dopasować ofertę do realnych potrzeb konsumentów. Na tej podstawie zaprojektowana została również nowa kampania reklamowa oraz większość działań marketingowych.
Nowe podejście zakłada zintegrowane działania w obszarze zarządzania, marketingu i komunikacji. Strategia w obszarze komunikacji z najemcami to selektywna współpraca ze sklepami i wykorzystanie potencjału poszczególnych branż i siły marek obecnych w centrum.
Wszystkie zmiany zawarte w nowym planie rozwoju galerii handlowej Magnolia Park są zgodne z filozofią zamkniętą w haśle „Magnolia Park – Twój świat zmysłów”, która towarzyszy centrum od początku istnienia.  
Obecnie na powierzchni 74 400 mkw. Magnolia Park znajduje się ponad 230 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Centrum posiada unikalną ofertę markowych sklepów takich, jak: Aldo, Almi Decor, Denon, Esprit, jedyny w mieście salon Eva Minge, Gabor, Home&You, Pandora, Peek&Cloppenburg, Promod, Reserved, Saturn, Swiss, W.Kruk, Zara, a także jedyne we Wrocławiu kino 5D. Ponadto centrum jest idealnym miejscem spotkań towarzyskich i spędzania wolnego czasu.
Tagi:
Oceń artykuł:

Dominik Piwek, METRO Properties: Wprowadzamy nową strategię marketingową Magnolii Park

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.