Od blisko 10 lat zajmują się kompleksową obsługą najemców oraz galerii handlowych. W tym roku ich zakres usług się nie zmieni. Będą natomiast dążyć do nawiązania współpracy z deweloperami i inwestorami. A zachęcić nowych klientów ma bogaty wachlarz prezentowanych usług, profesjonalna obsługa oraz konkurencyjne ceny.
Firma Carolina Group istnieje od 2004 r., prowadząc działalność w zakresie aranżacji powierzchni użytkowych. W jaki sposób zmieniała się firma na przełomie tych 10 lat?
Na początku naszej działalności specjalizowaliśmy się jedynie w instalacji klimatyzacji i wentylacji. Wraz z mężem od 2008 roku rozszerzyliśmy zakres naszych usług o prace budowalne, instalacje elektryczne oraz projekty wykonawcze. Była to również odpowiedź na zaspokojenie potrzeb naszych klientów, szukających na rynku firmy mogącej świadczyć usługi kompleksowe w zakresie projektowania, wykonawstwa, koordynacji prac i odbiorów. Nasz pomysł, by rozszerzyć działalność okazał się strzałem w dziesiątkę. Zdecydowana większość naszych klientów zgodnie uważa, że zmiany jakie poczyniliśmy, przyczyniły się do skrócenia całego procesu związanego z otwarciem salonu w galeriach handlowych. Do dziś zatem działamy w sposób kompleksowy świadcząc usługi: projektowe, oraz z zakresu wykonawstwa prac budowlanych i instalacyjnych. Pomaga nam w tym oczywiście odpowiednio do tego przygotowany i dobrany zespół ludzi.
Które Państwa zdaniem momenty w historii firmy możecie uznać za najistotniejsze?
Było kilka takich momentów, które należy uznać za istotne. Z całą pewnością jednym z nich był moment, kiedy podjęta została decyzja o rozpoczęciu prowadzenia działalności i zarejestrowaniu firmy. Potem warto wspomnieć o roku 2008, kiedy to rozszerzyliśmy naszą działalność o kolejne działy, mogąc świadczyć usługi jeszcze bardziej kompleksowo. Następnie dla firmy ważny był rok 2013, wtedy to zrealizowaliśmy kompleksowo pierwsze projekty na bezpośrednie zlecenie galerii handlowych. Było to o tyle istotne dla firmy, że obok klientów sieciowych i prywatnych uzyskaliśmy nowe grono odbiorców w postaci zarządców nowobudowanych jak i rozbudowywanych galerii handlowych. Od przełomu roku2013/2014 ta współpraca cały czas się rozwija i wzbogacana jest o nowe projekty i realizacje.
Jakiego rodzaju korzyści powinien dostrzec klient decydując się na współpracę z Państwem?
Przede wszystkim nasze długoletnie doświadczenie, kompleksowość w świadczonych usługach oraz posiadanie odpowiednio przygotowanego zespołu ludzi. Ponadto zapewniamy koordynację całej inwestycji, gwarantujemy obsługę serwisową gwarancyjną i pogwarancyjną, oraz stały kontakt z klientem. Najemca przekazuje nam tylko klucze do lokalu, a resztą zajmujemy się my. Na koniec lokal przekazywany jest najemcy łącznie z kompletem dokumentacji powykonawczej i protokołem odbioru podpisanym przez zarządcę obiektu. To także nas wyróżnia na tle konkurencji.
A co poza tym? Co jeszcze wyróżnia Państwa od innych firm zajmujących się tego samego typu usługami.
Oprócz już wymienionej kompleksowości usług, na pewno wyróżnia Nas także terminowość, zespół odpowiednio wykształconych, dobranych i doświadczonych pracowników, elastyczność w podejściu do klienta, dobra opinia na rynku oraz konkurencyjność.
Według naszych danych w budowie znajduje się obecnie blisko 300 obiektów handlowych, gdzie powierzchnia handlowa każdego z nich przekracza 2000 mkw. Jakie są Państwa plany na przyszłość związane z sektorem RETAIL?
W nowym roku chcielibyśmy udoskonalać nasze usługi, tak aby stawały się jeszcze bardziej profesjonalne. Chcielibyśmy rozszerzyć współpracę z przedstawicielami galerii handlowych i sieciami handlowymi, z którymi na stałe współpracujemy, ale również pozyskać nowych, zadowolonych klientów wśród inwestorów i deweloperów. I to chyba jest największe wyzwanie jakie sobie stawiamy na ten dopiero co rozpoczęty 2017 rok.