Dawid Zyskowski, New Balance: Przewidujemy otwarcia sklepów w liczących się galeriach w Polsce

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-11-18 | 08:00
Marka New Balance jest wiodącym producentem profesjonalnego obuwia sportowego, które w ostatnich latach stało się produktem kultowym noszonym na ulicach największych miast. Nie dziwi fakt, że Polska również doczekała się tej intrygującej marki. O szczegółach mówi Dawid Zyskowski, dyrektor punktów sprzedaży detalicznej firmy Tarmax, jedynego dystrybutora marki New Balance w Polsce.

Dlaczego zdecydowano się na wprowadzenie marki New Balance na rynek polski?
Działalność marki New Balance w Polsce rozpoczęła się oficjalnie w 1999 roku. Zdecydowano się na wprowadzenie marki ze względu na jej popularność, długą historię oraz sprawdzoną jakość.  Nie była ona dobrze znana w Polsce i jej powodzenie zawdzięczamy silnej pozycji na świecie dzięki wymagającym profesjonalnym sportowcom, dla których komfort i jakość są podstawowym warunkiem użytkowania, co docenili również nasi klienci traktujący obuwie New Balance na co dzień do chodzenia.

Ile sklepów New Balance otwarto do tej pory w Polsce?
Aktualnie posiadamy 9 własnych sklepów, w których dystrybuujemy produkty marki New Balance i jest to Rzeszów, Kraków, Łódź, Sosnowiec, Jarosław oraz Stalowa Wola, ponadto sprzedajemy je do kilkudziesięciu naszych klientów w większych miastach w Polsce.

Jak oceni Pan działalność New Balance w 2013 roku?
2013 okazał się "szczęśliwą 13-stką" i działalność marki w tym roku najlepiej określa słowo "sukces". Jesteśmy dumni z jakości oraz komfortu użytkowania naszych produktów oraz silnej pozycji marki na świecie, którą coraz bardziej doceniają najmłodsi. To dodatkowo nas ucieszyło.

Czy mają Państwo zamiar wprowadzić do sklepów jakieś zmiany?
Cały czas wprowadzamy zmiany, a w najbliższych trzech latach przewidujemy otwarcia naszych oryginalnych monobrandowych sklepów w każdym większym mieście i każdej najbardziej liczącej się galerii handlowej w Polsce. 

A ponadto?
Modernizujemy oraz unowocześniamy swoje sklepy z jednej strony, nie zapominając o ponad stuletniej tradycji, a z drugiej o najnowszych trendach technologicznych w produktach technicznych oraz modowych, które marka New Balance sama kreuje.

Państwa obuwie z jednej strony jest ono obuwiem sportowym, a z drugiej stało się także prawie kultowym elementem ubioru. Do którego klienta początkowo był kierowany Państwa produkt?
Nasze obuwie skierowane jest do bardzo szerokiego wachlarza odbiorców. Niezmiennym elementem są uwielbiani przez nas biegacze i sportowcy, którzy w New Balance znajdą bardzo wyspecjalizowane produkty na wysoce zindywidualizowane potrzeby tej grupy klientów.  Z drugiej strony mamy szeroką ofertę wyjątkowo wygodnych, modnych i dobrych jakościowo produktów casualowych.

Co wyróżnia produkty casualowe marki New Balance?
Są oryginalne i wyróżniające się fasonami oraz wesołą kolorystyką nawiązującą do lat 60, 70 i 80. Nie ograniczamy się jednak wyłącznie do tych okresów. Posiadamy również modele inspirowane konkretnymi wydarzeniami, które są nie lada gratką dla naszych sympatyków i fanów z kolekcji limitowanych.

Czy najmłodsi odnajdą w kolekcji New Balance także produkty dla siebie?
Najmłodsi znajdą u nas również całą gamę bucików już do chodzenia i biegania. Każdy bez względu na wiek, płeć czy zajęcie znajdzie u nas coś dla siebie, w czym będzie czuł się komfortowo.

Jakie motto przyświeca New Balance?
Markę określiłbym w trzech słowach: new look - new style - new balance.
Tagi:
Oceń artykuł:

Dawid Zyskowski, New Balance: Przewidujemy otwarcia sklepów w liczących się galeriach w Polsce

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.