Dlaczego zdecydowano się na wprowadzenie marki New Balance na rynek polski?
Działalność marki New Balance w Polsce rozpoczęła się oficjalnie w 1999 roku. Zdecydowano się na wprowadzenie marki ze względu na jej popularność, długą historię oraz sprawdzoną jakość.
Nie była ona dobrze znana w Polsce i jej powodzenie zawdzięczamy silnej pozycji na świecie dzięki wymagającym profesjonalnym sportowcom, dla których komfort i jakość są podstawowym warunkiem użytkowania, co docenili również nasi klienci traktujący obuwie New Balance na co dzień do chodzenia.
Ile sklepów New Balance otwarto do tej pory w Polsce?
Aktualnie posiadamy 9 własnych sklepów, w których dystrybuujemy produkty marki New Balance i jest to Rzeszów, Kraków, Łódź, Sosnowiec, Jarosław oraz Stalowa Wola, ponadto sprzedajemy je do kilkudziesięciu naszych klientów w większych miastach w Polsce.
Jak oceni Pan działalność New Balance w 2013 roku?
2013 okazał się "szczęśliwą 13-stką" i działalność marki w tym roku najlepiej określa słowo "sukces". Jesteśmy dumni z jakości oraz komfortu użytkowania naszych produktów oraz silnej pozycji marki na świecie, którą coraz bardziej doceniają najmłodsi. To dodatkowo nas ucieszyło.
Czy mają Państwo zamiar wprowadzić do sklepów jakieś zmiany?
Cały czas wprowadzamy zmiany, a w najbliższych trzech latach przewidujemy otwarcia naszych oryginalnych monobrandowych sklepów w każdym większym mieście i każdej najbardziej liczącej się galerii handlowej w Polsce.
A ponadto?
Modernizujemy oraz unowocześniamy swoje sklepy z jednej strony, nie zapominając o ponad stuletniej tradycji, a z drugiej o najnowszych trendach technologicznych w produktach technicznych oraz modowych, które marka New Balance sama kreuje.
Państwa obuwie z jednej strony jest ono obuwiem sportowym, a z drugiej stało się także prawie kultowym elementem ubioru. Do którego klienta początkowo był kierowany Państwa produkt?
Nasze obuwie skierowane jest do bardzo szerokiego wachlarza odbiorców. Niezmiennym elementem są uwielbiani przez nas biegacze i sportowcy, którzy w New Balance znajdą bardzo wyspecjalizowane produkty na wysoce zindywidualizowane potrzeby tej grupy klientów. Z drugiej strony mamy szeroką ofertę wyjątkowo wygodnych, modnych i dobrych jakościowo produktów casualowych.
Co wyróżnia produkty casualowe marki New Balance?
Są oryginalne i wyróżniające się fasonami oraz wesołą kolorystyką nawiązującą do lat 60, 70 i 80. Nie ograniczamy się jednak wyłącznie do tych okresów. Posiadamy również modele inspirowane konkretnymi wydarzeniami, które są nie lada gratką dla naszych sympatyków i fanów z kolekcji limitowanych.
Czy najmłodsi odnajdą w kolekcji New Balance także produkty dla siebie?
Najmłodsi znajdą u nas również całą gamę bucików już do chodzenia i biegania. Każdy bez względu na wiek, płeć czy zajęcie znajdzie u nas coś dla siebie, w czym będzie czuł się komfortowo.
Jakie motto przyświeca New Balance?
Markę określiłbym w trzech słowach: new look - new style - new balance.