Sieć drogerii Dayli, w związku z przejęciem grupy Anton Schlecker GmbH razem z oddziałami lokalnymi, rozpoczęła swą działalność w Polsce. Mimo, że sklepy pod tym szyldem funkcjonują na rynku dopiero od kilkunastu miesięcy, marka dynamicznie się rozwija i zyskuje sympatię kolejnych zadowolonych klientów. Teraz skupia się przede wszystkim na otwieraniu nowych placówek, umacnianiu swego wizerunku oraz uruchomieniu sklepu internetowego. O powodach rebrandingu i planach rozwoju opowiada Dariusz Bromboszcz, dyrektor sprzedaży Dayli.
Kiedy nastąpiła zmiana marki Schlecker na Dayli?
Marka Dayli funkcjonuje w Polsce od pierwszego stycznia 2013 roku. Wskazana data jest jednocześnie punktem zwrotnym wyznaczającym początek całościowego procesu zmiany marki Schlecker na Dayli.
Z czego wynikała decyzja o rebrandingu?
Decyzja o rebrandingu została podjęta ze względu na chęć odświeżenia wizerunku firmy, która nastawiona jest na ciągły rozwój z uwzględnieniem wszystkich potrzeb konsumentów. Wzrastająca liczba klientów przy jednoczesnym wzroście obrotów jednoznacznie potwierdza słuszność dokonanego wyboru.
Ile sklepów posiadają aktualnie firma Dayli ?
Firma Dayli posiada aktualnie 166 sklepów, których powierzchnia mieści się w przedziale liczbowym pomiędzy 180, a 250 mkw.
A gdzie są one zlokalizowane?
Nasze sklepy mieszczą się zarówno w dużych miastach jak i mniejszych miejscowościach. W centrach handlowych i na osiedlach. Wybór lokalizacji uzależniony jest od wykazywanych przez klientów chęci korzystania z oferowanych przez nasze drogerie produktów.
Czy działają Państwo także na zasadzie franczyzy?
Sklepy reprezentujące naszą markę działają wyłącznie na zasadzie inwestycji własnych.
Czy zamierzają Państwo uruchomić e-sklep marki?
Tak, nasza firma planuje otwarcie internetowego kanału sprzedażowego w połowie kwietnia 2014 roku.
A może mają Państwo w planach także poszerzenie asortymentu sklepów?
Decyzja o ewentualnym poszerzeniu asortymentu uzależniona będzie od wyborów produktów dokonywanych przez naszych klientów, ich wskazówek, uwag i ogólnie wykazywanych potrzeb konsumenckich.
Jak mogą Państwo podsumować 2013 rok?
Rok 2013 stał się początkiem ciągle wprowadzanych zmian i dokonywanych restrukturyzacji. Naszym sukcesem okazało się osiągniecie zamierzonych celów sprzedażowych poparte zadowoleniem klientów. Dodatkowo w 2013 roku nasza firma powiększyła liczbę swoich sklepów o piętnaście nowych lokalizacji.
Jakie są przyszłe plany rozwoju?
Nastawienie na nieustanny rozwój determinuje ciągłe planowanie otwarć i relokalizacji sklepów. Już w miesiącu kwietniu klienci będą mogli odwiedzać nasze nowo otwarte placówki w Nowym Dworze Mazowieckim i Lesznie. Dotychczasowa liczba sklepów w Krakowie także zostanie powiększona o kolejną lokalizację.
Tagi: