W jakiej akcji bądź akcjach charytatywnych uczestniczyła marka 5.10.15 w ostatnim czasie, skąd pomysł na takie przedsięwzięcie i co zadecydowało o zaangażowaniu marki w tego rodzaju inicjatywę/y. Czy były to ogólno panujące trendy czy może jakieś inne czynniki, które akurat sprzyjały prowadzonej przez firmę kampanii, o tym wszystkim opowiada Daniel Biegaj, specjalista ds. marketingu.
Marka 5.10.15. uczestniczy w wielu inicjatywach charytatywnych, już od 2007 roku współpracujemy z UNICEF. Z wielką przyjemnością co roku wspomagamy ich działania oraz wspólnie realizujemy projekty na rzecz dzieci. W ostatnim czasie przeprowadzona została akcja charytatywna „Razem dla dzieci”, z której dochód wspomoże światowy projekt edukacyjny UNICEF „Szkoły dla Afryki”. Natomiast w 2010 i 2011 roku braliśmy udział w programie skierowanym do dzieci z krajów rozwijających się „Reszta w Twoich rękach”.
Wspomagając inicjatywy charytatywne nasza firma angażuje się w różne formy pomocy. W przypadku ostatnich działań z UNICEF wspomagamy realizację akcji na wielu płaszczyznach, kontrolujemy produkcję, sprzedaż oraz promowanie akcji w naszych sklepach oraz wśród naszych klientów. Podczas minionej akcji nasi klienci mogli wspomóc projekt, kupując w jednym ze sklepów 5.10.15. opaskę „Razem dla dzieci”.
W celu promowania ostatnio organizowanych akcji wykorzystywano komunikację na kilku poziomach. Były to m.in. działania informacyjne na profilach Facebook 5.10.15. oraz UNICEF, dodatkowo ukazywały się informacje na portalach oraz stronach internetowych galerii handlowych. Kolejnymi środkami przekazu stały się plakaty oraz ulotki reklamowe pojawiające się w 170 sklepach 5.10.15. Podczas ostatniego projektu organizowanego z UNICEF umożliwiliśmy przyłączenie się do akcji również w sklepie internetowym 5.10.15., na www.51015kids.eu
Od 5 lat współpracujemy z UNICEF, dzięki wspólnym działaniom mamy na koncie coraz więcej akcji zakończonych wielkim sukcesem. Współpracowaliśmy również z Fundacją ABCXXI, promując w naszych sklepach akcję „Cała Polska czyta dzieciom”.
Akcja „Razem dla dzieci” odniosła sukces, nasi klienci w ciągu miesiąca zakupili 11 666 specjalnych opasek, z których dochód zostanie przekazany na projekt UNICEF. Dostaliśmy również wiele przychylnych komentarzy i opinii od osób, które zaangażowały się w pomoc.
Zdecydowanie, wsparcie inicjatyw charytatywnych na stałe zostało wpisane w profil naszej firmy. Uważamy, iż warto jest wspomagać akcje oraz komunikować klientom możliwość uczestniczenia w projektach niosących pomoc, ponieważ w takich sytuacjach wspólny sukces jest jeszcze bardziej zadowalający.
Akcja organizowana z UNICEF w ostatnim czasie cieszyła się dużym zainteresowaniem klientów sklepów 5.10.15. Po ukazaniu się informacji zachęcających do zakupu opaski „Razem dla dzieci” klienci chętnie wspomagali akcję, przekazywali informacje znajomym, dowodem na to jest wiele pozytywnych komentarzy m.in. na naszych profilach Facebooku.
Tagi: