Elementy świąteczne pojawiają się nie tylko w naszych domach, ale także w centrach handlowych. Każda z sieci posiadających swoje sklepy w galerii pragnie wyróżnić się na tle konkurencji i przyciągnąć jak największą liczbę klientów. Jakie elementy dekoracji świątecznych pojawią się w tegorocznym wystroju witryn sklepowych sieci Duka i kiedy marka zaczyna planować świąteczną koncepcję? Na te pytania odpowiada Dagmara Dyba, marketing specialist sieci Duka.
Nasze witryny mają na celu przypomnieć klientom, że święta to czas, który spędzamy w domu w rodzinnym gronie. Co roku aranżacje w witrynie podpowiadają, jak wprowadzić świąteczną atmosferę do kuchni i jadalni za pomocą asortymentu z naszych sklepów. W tym roku klienci przechodzący obok sklepu mogą zauważyć piękną choinką delikatnie udekorowaną drobnymi ozdobami oraz świątecznie nakryty stół. Nowością jest ustawienie dużego stołu z krzesłami w witrynie, niestety ze względu na wielkość powierzchni, nie udało nam się zrealizować tego planu we wszystkich naszych salonach.
Za projekt i realizację witryny jest odpowiedzialny jest wewnętrzny w firmie dział dekoratorów, który przy okazji każdej nowej kolekcji wprowadza zmiany. Planowanie koncepcji zaczynamy już na początku października. Pod koniec października jest realizowany wystrój w dwóch salonach, w kolejnym tygodniu zmiany następują w pozostałych.
Wszystkie sklepy nasze sieci posiadają już świąteczny wystrój, jednak w zależności od wielkości witryny mogą się różnić. Te z mniejszą witryną są zmuszone zrezygnować z głównego elementu – stołu na rzecz mniejszych boxów.
Jaki najbardziej oryginalny projekt świątecznego wystroju udało nam się do tej pory zrealizować? Umieszczenie prawdziwej choinki w witrynie zaskoczyło wielu klientów i przyczyniło się do sympatycznych reakcji i przede wszystkim wielu uśmiechów na ich twarzach.
Tagi: