Borysław Niźnik, M1 Czeladź: Naszym priorytetem jest zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-12-30 | 08:00
Zima to szczególnie trudny okres nie tylko dla kierowców, ale także dla zarządców i dyrektorów centrów handlowych. W trosce o komfort i bezpieczeństwo klientów nie mogą oni pozwolić sobie na niedociągnięcia w zakresie odśnieżania parkingów. O wyzwaniach z jakimi wiąże się to zadanie, wyborze firmy odśnieżającej oraz kosztach z tym związanych rozmawiamy z Borysławem Niźnikiem, dyrektorem M1 Czeladź.

Jak często w zimie odśnieżany jest Państwa parking?
Naszym priorytetem jest zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu poruszania się klientów naszego centrum. Częstotliwość odśnieżania naszego parkingu zależy od warunków atmosferycznych, a w szczególności od intensywności opadów śniegu. Jeśli zachodzi taka potrzeba, robimy to nawet kilka razy dziennie.
Czy w zakresie odśnieżania parkingu korzystają Państwo z firm zewnętrznych świadczących tego typu usługi?
Tak, tylko profesjonalna firma jest w stanie zapewnić odpowiedni poziom usług, w odpowiednim czasie. Ma to również uzasadnienie finansowe, bowiem zakup i utrzymywanie własnego sprzętu jest nieopłacalne.
Jakimi czynnikami kierują się Państwo przy wyborze konkretnej firmy odśnieżającej?
Cena usług odśnieżania jest jednym z głównych czynników, ponieważ wpływa na koszty, które są pokrywane przez najemców. Równie ważne są jednak odpowiednia baza sprzętowa, sprawna i dobrze wyposażona załoga, doświadczenie i czas reakcji na wezwanie. W kwestii ochrony środowiska nie uznajemy kompromisów, dopuszczamy tylko i wyłącznie dopuszczone przepisami środki.
Czy w Pana ocenie firmy odśnieżające właściwie wywiązują się ze swoich obowiązków?
Dobrze dobrana firma odśnieżająca jest w stanie należycie wywiązać się z powierzonych obowiązków. Dlatego poświęcamy odpowiednio dużo czasu na proces poszukiwania i wyboru firmy lub firm odśnieżających. Właściwe przygotowanie przed sezonem pozwala potem uniknąć problemu w jego trakcie. Dodatkowym zabezpieczeniem jest też wybór jednej lub dwóch firm stanowiących rezerwę w szczególnych przypadkach.
Jak dużym obciążeniem finansowym dla galerii handlowych jest kwestia odśnieżania parkingów?
Konkretnych wartości nie mogę przytoczyć z uwagi na tajemnicę handlową. Wszystko zależy jednak od przebiegu zimy, dłuższa i bardziej obfita w opady wymaga większego zaangażowania finansowego. Tak właśnie było w ostatnim sezonie 2012/2013.
Tagi:
Oceń artykuł:

Borysław Niźnik, M1 Czeladź: Naszym priorytetem jest zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.